epilogue

418 21 17
                                    

Přečtete si prosím autorskou poznámku na konci.
***

Liam zrovna učil svého šestiletého syna na kole. Jeho žena je pozorovala z terasy a připravovala stůl na oběd.
„Tak je to skvělé, a teď pomalu šlápni. Neboj se, držím tě." Ujišťoval svého syna, který přikývl a uposlechl svého tatínka. Poprvé jel bez pomocných koleček a tak se trochu bál, ale věřil si.
Rozjel se a protože už měl rovnováhu, taťka mu oznámil že ho pouští a tak jel sám. Radoval se ze skvělého výsledku, ale najednou se něco pokazilo a chlapec spadnul.
Tatínek se k němu rozběhl a začal ho utěšovat. Měl trošku odřené koleno, ale neplakal. Byl statečný.
„Jseš šikovnej kluk, zkusíme to znovu co ty na to?" Navrhl tatínek.
Každé jiné dítě by ze strachu odmítlo, ale Liam ho už od malička učil dvě věty.
„Když se ti někdy někdo bude smát, že si spadnul, zatni zuby, postav se a udělej to ještě lépe než předtím. Lidem spadne brada a budou tě respektovat a obdivovat."
Rodiče byly na svého syna pyšní, že už umí jezdit bez pomocných koleček.
„Vidíš, že si to zvládnul skvěle Wille. A to ses tak bál," chválilo ho maminka u oběda.
„To jenom díky tatínkovi. Říká mi takovou větu. Když spadneš a lidé se ti smějou, zatni zuby, postav se a udělej to ještě lépe." Usmál se hrdě chlapec.
„Ty máš ale chytrého tatínka." Zasmála se Sophia a dala krátkou pusu Liamovi.

Holland sedí na lavičce, vedle ní její manžel, který ji drží pevně za ruku. Sledujou svého malého Edwarda jak si hraje na pískovišti.
Zrovna stavěl bábovičku, která se mu ale nepovedla a tak začal smutnit.
Harry s Holland se usmějou a jdou za svým dvouletým synem.
Byl velmi vyspělý, občas už říkal plynulé věty.
„Mi še ta bábovička nepovedla, a já se s ní tak nadžel," malý Ed šišlal a už začal natahovat a tak ho maminka pohladila po hlavičce.
„Víš Ede, s některými věcmi si prostě dáš velkou práci ale přeci jenom když se to nepovede, měl by ses zchopit a začít od znovu. Navzdory tomu, že to třeba bude trvat delší dobu. Chtěl si to dokázat předtím a tak se to snaž udělat znovu, ale lépe. A takhle to v životě funguje nejen s bábovičkama, ale i s jinými věcmi." Vysvětlovala Edova maminka a malý Edward přikývl. Začal znovu dělat bábovičku, snažil se mnohem více a věřil si.
Povedla se mu, takže se radoval.
A touto radou, kterou mu dala maminka se řídil do konce života.

Harry věnoval své ženě dlouhý polibek.
„Navždy a napořád." Šeptl.
„Navždy a napořád." Zopakovala jeho slova.

****
Je mi hrozně. Chce se mi brečet a řvát zároveň. Mám k tomu několik důvodů.
Tahle story končí,
Zítra se jde do školy,
A to nejhorší... Sel zrušila koncert.
Tak strašně moc mě to mrzí. Ano, doufám že jí bude lépe, ale štve mě že stihla USA ve kterém byla 100x a jak naschvál na Evropu nevyšlo.
Ti co se taky těšili tak mě chápou...

Tahle story se mi psala dobře, ale absolutně jsem nevěděla jak ji ukončit. Musím se přiznat, že jsem ten konec neměla promyšlený. Prostě jsem se do toho bezhlavě vrhla a nepromyslela to pořádně. Možná bych to i zvládla napsat lépe, ale už je pozdě.

Strašně moc vás prosím abyste se v komentářích rozepsaly a napsaly mi váš názor!

Děkuju vám za všechny ty pěkné komentáře a votes❤️
Story celkově dosáhla:
1.28K přečtení❤️
138 votes
A 53 komentářů.
Děkuju moc! Oficiálně mohu tuhle story označit jako dokončenou.

The girl he never noticed | h.s.,l.t.Kde žijí příběhy. Začni objevovat