Tuhle část věnuji ordinarygirl144 . Děkuju moc za krásný komentář! Jsem ráda, že se ti story líbí. <3
H A R R Y
Rozčíleně jsem nasedl do auta a třískl dveřmi. Opřel jsem si hlavu o volant a povzdechl si. Proč se s ním proboha vyspala? Doufal jsem, že v tomhle je aspoň trochu rozumná, ale asi jsem se spletl. Byl jsem strašně nasraný. Nebyl jsem zklamaný, ale nasraný. Poté, co jsem se aspoň trochu uklidnil, jsem vyjel pryč od tohohle domu. Namířil jsem si to rovnou k lesu. Došel jsem na mé oblíbené místo, kde jsem naposledy brečel kvůli Holland. Tentokrát nebudu brečet. Tentokrát se vyřvu. Došel jsem k jezeru a chvíli zíral na vodu. Zhluboka jsem se nadechl a poté zařval. Nahlas. Potřeboval jsem se prostě pořádně vykřičet. Potom jsem si sedl na zem a položil si hlavu do dlaní. Měl jsem takovou chuť teď někomu vrazit. Napadl mě ale lepší lék. Postavil jsem se a začal se svlékat. Hned, co jsem se ocitl v boxerkách, jsem se rozběhl a skočil do jezera. Párkrát jsem v něm už plaval a nic mě nesežralo. Potopil jsem se a chvíli plaval pod vodou. Vynořil jsem se a prohrábl si vlasy, které mi zavázely. Chvíli jsem jen tak plaval a asi po dvaceti minutách jsem usoudil, že už by bylo na čas vylézt. Došel jsem na souš, naštěstí mě napadlo vzít si z auta ručník. Nějak jsem se usušil, samozřejmě se mi to, ale nepovedlo do úplného sucha. Nakonec jsem nasedl do auta a jel konečně domů.
Pořád jsem Holland miloval, ale prostě mě tímhle rozčílila. Jak se mohla vyspat s Tomlinsonem? V tu chvíli jsem si v hlavě znovu přehrál její slova.„Došlo mi to díky tomu, že mě jen využil. Využil mě, aby mohl mít něco, co mělo patřit někomu jinému. Nemusíš mi teď říkat jaká jsem děvka, protože to vím. Myslela jsem si že mě miluje, ale on mě jen využil. Vlastně bych i mohla říct, že mě znásilnil."
Počkat? On ji znásilnil? Do prdele! Kdybych ji pořádně poslouchal, věděl bych že se sním nevyspala dobrovolně. Okamžitě jsem seběhl schody dolů a obul si boty. Bundu jsem si ani neoblékal a jen jsem popadl klíčky od auta a vyjel k ní.
Konečně jsem dojel k jejímu domu a rychle vyběhl z auta. Třískl jsem dveřmi a auto zamkl. Došel jsem ke dveřím a začal zběsile zvonit. Nic. Nikdo se neozýval.
„Holly! Otevři ty dveře! Omlouvám se! Nevěděl jsem, co ti udělal! Prosím, otevři ty dveře!" křičel jsem, bušil do dveří a zároveň zběsile mačkal zvonek. Slyšel jsem z druhé strany kroky. Dveře otevřel rozzuřený Liam.
„Vypadni." Procedil skrz zuby.
„Hele, teprve teď mi došlo, že ji Louis znásilnil. Mrzí mě to. Byl jsem nasraný a absolutně jsem nevnímal zbytek věty. Já ji miluju.. Když mě nechceš pustit, tak ji to aspoň vyřiď... Ahoj Liame." Otočil jsem se na odchod a se sklopenou hlavou a s rukama v kapsách kráčel k autu.
„Hej!" otočil jsem se a zahlédl Liama - pořád stát ve dveřích. „Vážně ji miluješ?" jen jsem přikývl. „Víc než si myslíš. Je moje všechno.." odmlčel jsem se a sledoval Liamův zamyšlený obličej. „Dobře, pojď dál." Rozhodl nakonec a pustil mě dál. Poděkoval jsem mu a sundal si své Chelsea boty.
„Dáš si něco na pití?" zeptal se mě Liam a já zavrtěl hlavou.
„Ne, díky. Chtěl bych si hlavně promluvit s Holly." Řekl jsem a on chápavě přikývl. „Dobře. Je nahoře. Pokoj víš, kde má ne...?" přikývl jsem a potichu poděkoval. Vyšel jsem schody a když jsem došel k jejím dveřím jsem se zasekl. Co jí řeknu? Že jsem ji neposlouchal a slyšel jsem jen „Spala jsem s Louisem."? To by asi nešlo. Zvedl jsem ruku a chtěl jemně zaťukat. V tu chvíli se dveře otevřely a stála v nich Holly. Měla rozcuchané vlasy a oči měla červené od pláče. Ničilo mě ji takhle vidět. Utřela si slzu, která se jí kutálela po tvářích a usmrkla si. „Co? Jdeš mě seřvat, jaká jsem děvka? Tak do toho.. Vykřič se.. no tak." Vzlykala.. Nechápavě jsem ji sledoval. „Nechci na tebe křičet.. Nikdy bych na tebe nekřičel. Přišel jsem se omluvit.. Jak jsi mi řekla to, o tom Louisovi jediné, co jsem dokázal vnímat byla věta: „Vyspala jsem se s Louisem". Tak trochu jsem přeslechl větu, že tě znásilnil. Až ho potkám rozbiju mu hubu.. Byla chyba, že jsem si tě pořádně nevyslechl a takhle zbaběle utekl.. Byl jsem hrozně naštvaný, ničilo mě totiž, že si se s ním vyspala, protože tě miluju, Holly.. Strašně moc tě miluju.. A strašně moc mě mrzí, co ti udělal.. Miluju tě Holly a doufám, že si to navždy budeš pamatovat.." dokončil jsem svůj monolog a první slza se mi skutálela po tváři. Hned jsem ji setřel, aby si toho nevšimla. Koukal jsem do země a čekal.. Na facku... Na cokoliv. Nečekal jsem, ale to co doopravdy udělala. Z ničeho nic mě silně objala a já ji objetí oplatil. Zabořila hlavu do mé hrudi a já naoplátku do jejích vlasů.
ČTEŠ
The girl he never noticed | h.s.,l.t.
FanfictionOna ho milovala. On si jí nevšímal. On ji miloval. Ona milovala jiného. Příběh je o dívce, která se zamiluje do kluka, který ji ignoruje a je nejpopulárnější na škole. Avšak je tady chlapec, který tu dívku miluje. Ale ona má oči pro jiného. Co se st...