Přečtěte si prosím poznámku autora.
H O L L A N DTaktéž jsem Harrymu sundala triko a pohled se mi naskytl na jeho nahou a potetovanou hruď. Nemohla jsem se nabažit tohoto pohledu. Harry vypadal bez trika jako bůh. Konečky prstů jsem obkreslovala jeho tetování a každé po jednom zkoumala.
Harry už to nevydržel a přitiskl své rty na ty mé. Jemně se o ně otřel a poté jazykem vklouzl dovnitř. Naše jazyky se o sebe vášnivě třely a mě tato chvíle přinášela vzrušující pocit. Harry měl ruce položené na mých bocích a jemně je hladil, zatím co já měla ruce za jeho krkem a hrála si s jeho vlasy.
Nevěděla jsem jestli to směřuje k tomu, stále jsme oba dva měli kalhoty. Brala jsem to jen jako takové muchlování.
Zjistila jsem, že se mýlím, když mě Harry opatrně položil pod sebe a začal mi sundávat kalhoty. Byla jsem trochu nervózní, ale věděla jsem, že Harry bude opatrný a nebude to stejné jako s Louisem.
Harry si také sundal kalhoty a hodil je na zem. Jednou rukou se podepíral a druhou mě hladil po mém levém boku. Já měla - jako pokaždé - ruce za jeho krkem. Líbal mě jemně a vášnivě. Najednou opustil mé rty a zanechával mi polibky snad po celém těle. Na krku, na bříšku i na stehnech.
„Ta podprsenka je fakt pěkná, ale asi bude muset dolů," řekl potichu Harry a já hlasitě polkla. Bála jsem se, že se mu nebudu líbit, že ho mé tělo nebude vzrušovat, tak jako to jeho mě. Opatrně mě líbal na hrudníku a poté mi opatrně sundal jedn ramínko. Vtiskl mi jemný polibek na rameno a to stejné udělal i na druhé straně. Pak přešel k zapínání podprsenky, které mu vůbec nedělalo problém. Najednou jsem před ním ležela s odhaleným hrudníkem, ale automaticky jsem se zakryla. Harry se zamračil a položil své ruce na ty mé. Díky tomu jemnému doteku mi prošla tělem elektřina.
„Nezakrývej se přede mnou," Šeptl a políbil mě na čelo a pak na ústa. Ani jsem to nepostřehla a jeho ruce vystřídaly ty mé. Nebylo to jako s Louisem, který má prsa drtil, Harry mě hladil tak jemně, jakoby se bál, že mi nějak ublíží. Bylo to ale velmi příjemné. U toho mě líbal, všechno jsem to vnímala. Dělal mi tak dobře. Ten pocit byl neskutečný. Hladil mě po celém těle a jakmile uznal za vhodné, sundal mi kalhotky. Nebylo to tak, že bych se styděla. Bála jsem se, že se mu nebudu líbit. Harry mi věnoval jemný polibek na podbřišek. Pusinkoval mě na břiše a přešel i ke stehnům. Šel na to velmi pomalu. Najednou se zasekl.
„Ty máš další tetování?" Zeptal se udiveně Harry a sledoval místo kde tetování bylo. Byla to levandule a byla jakoby na pravé straně pánve. Chtěla jsem si nechat vytetovat levanduli a řekla jsem si, že si ji dám na nějaké zvláštní místo. A tak jsem zvolila pánev.
„Líbí se ti?" Zeptala jsem se nervózně a zkousla si ret.
„Je nádherný," Šeptl Harry a věnoval mi jemnou pusinku na místo, kde malá rostlina byla. Usmála jsem se a sledovala jeho pohyby.
„Jsi tak krásná Holland, že to snad ani není možné," Šeptal mezi polibky, které mi věnoval po celém těle.
„Tak moc tě miluju." Řekl Harry a dlouze mě políbil.
„Taky tě miluju." Šeptla jsem a pohladila ho po tváři.
Chvíli jsem přemýšlela, jestli to chci udělat. Harry stále pokračoval v líbání mého těla. Najednou mi narostlo sebevědomí a já řekla to, co jsem měla na jazyku už dlouho, ale bála se to vyslovit. Zastavila jsem Harryho, i když mě - to co dělal do teď - velmi vzrušovalo. Donutila jsem Harryho podívat se mi do očí.
„Jsem připravená," šeptla jsem.
„Tak strašně moc to chci Harry. Strašně." Nechápala jsem, kde se to ve mě vzalo, že jsem ho skoro prosila o to, aby se semnou miloval. Ale v tu chvíli to bylo jediné co jsem chtěla.
„Budu opatrný, věř mi, ale nevím jestli se udržím, protože si kurevsky sexy." Řekl Harry a já se zasmála.
(P/A: Okay, teď mám mind blow, jestli to mám popsat nebo ne. Asi se propadnu studem. Mám chuť to od někoho zkopírovat tu scénu a prostě ji sem vložit, ale to asi nejde. Panebože, já nevím.)
Harry si opatrně sundal své boxerky. Styděla jsem se na něj podívat. Trochu jsem se začervenala a dívala se různě po místnosti, hlavně abych se vyhla pohledu na nahého Harryho, protože už pohled na něj v boxerkách semnou dělal hodně.
Mé hrdlo se stáhlo, když jsem pohlédla na jeho tvrdou erekci.
Zalapala jsem po dechu. Harry se zasmál.
„Neboj se, babe. Budu něžný." Ujistil mě. Naštěstí už jsem nějakou tu dobu brala antikoncepci a tak si Harry brát kondom nemusel.
Nebála jsem se. Byla jsem připravená. Bylo to tak neskutečně vzrušující. Tohle všechno. Už teď jsem věděla, že se tohohle pocitu nikdy nenabažím.
Místnosti se ozývaly naše steny, tedy hlavně ty moje. Vzdychala jsem a sténala. Nikdy bych neřekla, že ze mě tohle někdy výjde. Harry sprostě nadával, vzdychal a lichotil mi. Jeho slova mě pokaždé ještě víc vzrušila.
Mým i jeho tělem konečně prošla vlna opravdové rozkoše. Oba dva jsme byly spocení a udýchaní. Harry mi vtiskl jemný polibek na spocené čelo a poté se naklonil k mému uchu. Cítila jsem jeho rychlý dech na krku.
„Byla jsi úžasná, babe." Šeptl mi do ucha a jemně mi zkousl ušní lalůček.
„Tohle bylo.. Já opravdu nemám slov. Kde se to v tobě vzalo? Jsi celkem dračice."
„Tohle, co se právě stalo nebyl sex, bylo to milování, protože v tomhle bylo tolik citů, že to sexem nazvat nemůžeme." Zasmál se Harry a jeho slova mě poněkud potěšila. Lehl si vedle mě a já se k němu ihned přitulila.
„Wow.. Z tohohle se budu ještě dlouho vzpamatovávat. Tvoje steny jsou slast pro mé uši, pane bože." Začervenala jsem se. Tyhle slova z jeho úst - opravdová dokonalost.
Chvíli jsme leželi v objetí a povídali si.
„Nechtěla by si tady dneska přespat?" Zeptal se mě Harry a u toho si hrál s mými zrzavými vlasy.
„Klidně, ale nemám tady pyžamo," odpověděla jsem a Harry se najednou posadil. Přejel si mě celou pohledem.
„Můžeš klidně spát nahá, mě to vadit nebude." Mrkl na mě a já se zasmála. Praštila jsem ho jemně do ramene a on předstíral, jak ho to nesmírně bolí. Protočila jsem nad ním očima a oznámila, že se jdu okoupat. Chtěla jsem kolem svého těla obmotat peřinu, ale Harry mi ji mezitím vytrhl z rukou.
„Mě bude zima, když mi tu peřinu vezmeš, zlato." Mrkl na mě a já nad ním zakroutila hlavou. Povzdechla jsem si a rychle se přemístila do koupelny. Harry mě pobaveně sledoval z postele. Před tím než jsem za sebou zavřela dveře od koupelny vyplázla jsem na něj jazyk. Harry se zamračil a vykřikl:„Nevyplazuj na mě ten jazyk Holland!" Najednou byl na nohách a řítil se ke dveřím od koupelny. Držela jsem je zavřené a chtěla zamknout, bohužel jsem zjistila, že v nich není klíč a tak jsem se vzdala a než Harry vpadl do koupelny, rychle jsem popadla ručník a zakryla se. Smála jsem se a Harry vpadl do koupelny. Ten ale na žádné zakrývání nemyslel a objevil se ve dveřích v celé své kráse. Rozesmála jsem se ještě víc.
„Harry! Zakryj se prosím!" Vyjekla jsem a otočila se. Nechápala jsem moc, proč to dělám, když jsme se spolu před chvílí milovali, ale bylo mi trapné ho takhle očumovat. Nevím, co Harry dělal, ale začala jsem si napouštět vanu a dala do ní nějakou bublinkovou koupel. Otočila jsem se a čekala, že uvidím nahého Harryho, ale on stál ve dveřích s ručníkem kolem pasu a v rukou měl víno s dvěma skleničkami. Na tváři měl obrovský úsměv. Víno odložil a otevřel skříňku pod umyvadlem. Vytáhl několik malých svíček a začal je různě rozmisťovat po koupelně. Poté je všechny zapálil a zhasnul světlo. Působilo to tady velmi romanticky. Nalil nám víno a sklenky položil na okraj vany. Mezitím byla koupel už připravená. Naráz jsme si s Harrym sundali ručníky z těl a posadili se do teplé vody. Seděl na proti mě a v ruce měl sklenku s vínem. Napodobila jsem ho a usmála se.
„Nejlepší den mého života s nejkrásnější dívkou na světě." Řekl Harry a jeho slova mě zahřála u srdce.
„Nejúžasnější den mého života s nekrásnějším chlapem na světě." Mrkla jsem na něj a Harry se zasmál.
Přiťukli jsme si a poté se krátce políbili. Odložila jsem svou sklenku na kraj vany. Sedla jsem si mezi jeho nohy. Ruce měl položené na mém břichu a líbal mě do vlasů.Jediná věc, která nás donutila vylézt z té vany byla, že voda začínala být moc studená. Vylezli jsme tedy a šli si zase lehnout. Bylo nějak deset večer a oba dva jsme byli z dnešního hodně vyčerpaní.
„Dobrou, zlato." Vtiskl mi pusu do vlasů a pohladil mě. Propletla jsem s ním prsty.
„Dobrou, Harry." Šeptla jsem a ještě víc se k němu přitiskla.
Věděla jsem, že dnes se vyspím opravdu dobře.****
PŘEČTĚTE SI TO PROSÍM!!!💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Wau, wau, wau! Po sto letech nová kapitola. Takže už tady máme jejich poprvé-(které jsem nepopsala, protože jsem na to moc stydlivá). Snad se vám část líbila i když je uplně o ničem. Celá tahle story už je uplně o ničem a já už vůbec nevim o čem sakra psát. K téhle story už nemám žádné nápady a ani nevím jak by měla skončit.Napište mi prosim do komentu, jak byste chtěly, aby story skončila.
Napadá mě, že by epilog byl buď třeba ze svatby a nebo z pohřbu😂Napište mi, co si celkově myslíte o téhle story a hlavně jak by měla skončit!
ČTEŠ
The girl he never noticed | h.s.,l.t.
FanficOna ho milovala. On si jí nevšímal. On ji miloval. Ona milovala jiného. Příběh je o dívce, která se zamiluje do kluka, který ji ignoruje a je nejpopulárnější na škole. Avšak je tady chlapec, který tu dívku miluje. Ale ona má oči pro jiného. Co se st...