eighteen

347 21 4
                                    

H O L L A N D

S Harrym jsme se osušili a vydali se zpět k jeho autu. Harry dal věci do kufru a nasedl na místo řidiče. Nastartoval a vyjeli jsme k němu domů.

Harry zaparkoval před jeho domem a jako obvykle mi otevřel dveře. Usmála jsem se na něj a ruku v ruce jsme kráčeli k jeho domu. Opatrně odemkl a z nohou si skopnul své boty. Taktéž jsem si sundala boty a šla za ním do kuchyně. Harry stál s úsměvem na tváři u perfektně prostřeného stolu. Byl prostřený rudým ubrusem, na kterém byly poležené příbory a sklenky na víno. Uprostřed stolu byla svíčka. Byla to nádhera.

„To je krásné." řekla jsem mile.

„Posaď se," poručil mi a já tak učinila.

„Donesu ti předkrm." Mrkl na mě a já přikývla. Po chvilce přišel. Přede mě položil menší talířek na kterém byl předkrm. Byla to mozzarela s rajčetem a mezi tím byly vloženy lístky nějaké bylinky. Tohle je nejlepší pochoutka a navíc to měl Harry perfektně upravené.

 Tohle je nejlepší pochoutka a navíc to měl Harry perfektně upravené

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tady to je," doširoka se usmál a já mu úsměv oplatila.

„Vypadá to úžasně Harry, děkuju." Poděkovala jsem slušně. Předtím než si Harry sednul nám nalil víno a poté si usadil naproti mně. Před sebou měl taktéž svůj předkrm.

„Dobrou chuť." popřála jsem a Harry stejná slova zopakoval. Dala jsem si do úst první sousto. Výborná chuť se mi rozplynula na jazyku. Bylo to výtečné. Harry to měl skvěle ochucené. Dokousala jsem a promluvila.

„Je to výtečné Harry." Pochválila jsem ho, on se pousmál a hned na to poděkoval.

Dojedli jsme ten výborný předkrm. A já okusila víno, které mi Harry nalil. Bylo to červené víno, avšak značka pro mě byla neznámá. Opatrně jsem se napila. Chutnalo to skvěle. Byla to pro mě neznámá chuť, protože víno normálně nepiju. „To víno chutná skvěle." Řekla jsem a Harry přikývl.

„Protože vím, že moc nemusíš polévky, přejdeme na hlavní chod." Řekl Harry a já přikývla. Omluvil se a zvedl se ze židle. Odkráčel do kuchyně a já čekala než jídlo donese. Nedočkavost naplnila moje tělo. Byla jsem zvědavá, co Harry zvolil jako hlavní chod. Znovu jsem se napila červeného vína. Tekutina ze sklenky pomalu mizela. Najednou se z kuchyně vyřítil Harry. V rukou měl dva talíře, na kterých byly lasagne. Na tváři se mi rozlil obrovský úsměv. Moje oblíbené jídlo.

„Hm, moje oblíbené." Zamrmlala jsem slastně a Harry se zasmál.

„Přesně proto jsem je uvařil." Mrkl na mě a odložil porci přede mě. Vypadalo to hodně dobře a já už se nemohla dočkat toho, jak tuhle specialitu ochutnám.

Poděkovala jsem Harrymu a ten se usadil na své místo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poděkovala jsem Harrymu a ten se usadil na své místo. Vzal si do rukou příbor a já udělala to stejné.

„Dobrou chuť." Popřál tentokrát první on a já jeho slova zopakovala. Ukrojila jsem nožem kousek a poté jídlo vložila do úst. Opatrně jsem sousto rozkousala, abych si mohla jídlo co nejvíce vychutnat. Bylo to výborné.

„Páni Harry. Ty lasagne se ti moc povedly." Znovu jsem ho pochválila a Harry se zasmál.

„Děkuju. Snažil jsem se." Řekl a napil se vína.
Celou dobu jsme po sobě házeli zamilované pohledy a usmívali se od ucha k uchu. Až mě z toho bolela pusa. Dojedli jsme hlavní chod a Harry mi oznámil, že mě ještě čeká dezert. Nevěděla jsem, jestli je ještě vůbec možné, aby se do mě něco vlezlo. Břicho jsem měla plné a divila jsem se, že mi ještě nepraskly kalhoty. Předkrm naštěstí nebyl nějak velký. Byla to pouze oreo zmrzlina, ale byla moc dobrá. Zrovna jsme s Harrym seděli na pohovce a poslouchali písničky.

„Děkuju Harry. Bylo to úžasné.. tohle všechno.." řekla jsem s úžasem. Harry mě pohladil po vlasech a usmál se.

„Vůbec není zač, Rody. Jsem rád, že jsem ti udělal radost. Já taky děkuju, že si semnou dnešní večer strávila, protože na tenhle večer ani jeden z nás nikdy nezapomene. Miluju tě Holland a vždycky budu." Řekl a vlepil mi jemnou pusu do vlasů.

„Taky tě miluju Harry." Šeptla jsem a spojila jsem naše rty v jedny. Harry položil své ruce na mé tváře a já své prsty zamotala do jeho kudrnatých vlasů. Vášnivě jsme se několik minut líbali. Nakonec jsme se přesunuli do ložnice. Harry mě opatrně položil na jeho postel a usmíval se od ucha k uchu. Ležela jsem pod ním a mé oči se vpíjely do těch jeho dokonale smaragdových. Milovala jsem jeho oči. Pohledem jsem zabloudila k jeho rtům a Harry je ihned přitiskl na ty mé. Rukama mě hladil po celém těle. Bylo to příjemné a divila jsem se, že ještě vůbec někoho nechávám na sebe šahat, vzhledem k tomu incidentu s Louisem by to nebylo moc překvapivé. Ale Harryho doteky byly jiné. Byly příjemné a po každém takovém doteku se mi v břiše rozletělo několik motýlků a na kůži se mi objevila husina. Harry neotálel a začal mi vysvlékat triko, takže se mu naskytl pohled na mou obyčejnou bílou podprsenku. Nenosila jsem krajkované prádlo, protože jsem neměla nikoho s kým bych ho nakupovala. Vím, že holky většinou takové prádlo nakupují se svými kamarádkami nebo matkami, ale já bohužel ani jednoho člověka z těchto možností nemám. Matku mám, ale ta mě ignoruje. Ihned jsem vymanila z mysli moji matku a soustředila se hlavně na tuto chvíli, kterou jsem trávila s mým Harrym.

Taktéž jsem Harrymu sundala triko a pohled se mi naskytl na jeho nahou a potetovanou hruď. Nemohla jsem se nabažit tohoto pohledu. Harry vypadal bez trika jako bůh. Konečky prstů jsem obkreslovala jeho tetování a každé po jednom zkoumala.

**

Omlouvám se, že je to tak krátké, ale upřímně už ani nevím o čem by tahle story ještě mohla být, takže se už nejspíš blížíme ke konci stejně jako u SP :/ napište mi názor na dnešní kapitolu.

q

The girl he never noticed | h.s.,l.t.Kde žijí příběhy. Začni objevovat