Yeniden

6 1 0
                                    

Medyadakiler Jessie,Dave ve Alice

Odamda alışveriş için hazırlanıyordum. Son kez uzun sarı saçlarıma baktım. Aynaya baktığımda bişey gördüm. Dave..
Arkamı hızla döndüm ama kimse yoktu. Dörtleri çağırdım.

-Jess seni özledik.

-Jess yine çok güzelsin

-Chris' ten uzak dur Karanlık.

-Dave senin için doğru seçim.Ama onu koruman gerek.

Tüm bunları bir nefeste soylemeleri şaşırtıcı.

-Dave'i görüyorum. Her yerde. Neden?

-Çünkü...

Diye atıldı biri. Biraz düşündü.

-O senin için doğru seçim. O senin ruh eşin. Jacob ise sadece en yakin güvenebileceğin bir dostun olacak. Jacob sana asla ihanet etmeyecek. Calvin'de iyi biri. Ama Chris size bu dünyayı dar edecek. Kararlarını doğru seç Karanlık. Gitmeliyiz.

Dedi ve yok oldular.

-Jess

-Hazırım Alice.

-Noldu?

-Dortlerle konuştum.

-Ow o konu. Ben o konuyu araştırdım. Ama biraz korkabilirsin.

-Anlat hadi.

"Aslında onlar ruh. Seninle bir şekilde iletişime geçebiliyorlarmış. Ve hava olaylarının sebebi de seni ruhlar alemine çektikleri için oluyormuş. Onlar hepsi Karanlık Vampir. Ama hepsi ölmüş. Bir tek sen ve senin çocukların kalmış. Yani eğer doğru kişiyle evlenirsen soyunuz devam edecek. Ve bomba aslında biz tam vampir değiliz. Annem ve senin annen sana ve bana hamileyken insanmis ve bizi dogurmus. Yani bi nevi insaniz. Melez."

"Anam Tanrim. Bu ne garip bir şey. Dortler bana sürekli dogru kişinin Dave olduğunu söylüyorlardı. Ama Dave bi kurt. Karanlik Kurt. O ve benim cocuklarim olamaz. Imkansiz."

"Bilmiyorum. Onu da arastircam. Ama Dortler diyorsa bi düşün bence."

-Hadi gidelim.
Dedik ve odadan çıktık.

-Biz çıkıyoruz.
Diye bagirdi Alice.

-Geç kalmayın.

-Soz veremeyiz.
Dedi Alice göz kirpararak.

Arabama atladik. Yakındaki alışveriş merkezinde çalışma olduğu için biraz daha uzağa gittik.

-Hadi alisveris başlasın.
Diye bagirdik.

T-MAX - PARADISE ile dinlemenizi tavsiye ederim.

365 mağaza sonra

-Oha ne varsa aldik ya.

-Jess Starbucks'a gidelim mi?

-Iyi. Şu posetleri arabaya tikiyim geliyorum.

Dedim ve otoparka indim.

Alice'in Agzindan

Tanrım ben ne yapıyorum böyle. Dave'e dayanamayıp onu buraya çağırdım. Jess beni kesicek ama öğrenemiycek. Onların birlikte olmalarını istiyorum. Onlar birlikte güçlüler. Ve Jessie'in bize bakıp üzülmesini istemiyorum. Hemen konumumu Dave'e gonderdim ve bekledim.

Jess' in Anlatimi

Mağazayı satın alsaydık bari. Poşetleri koyup koşarak yukarı çıktım. Bunlar niye bana bakıyor.
Hemen Starbucks'a çıktım. Alice orda oturmuş telefonu ile oynuyordu.

KARANLIK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin