Medyadakiler Jessie Mark Cara Dave
Model Sen ona asiksin ya da Sam smith - Writtings on the wall ile dinleyin.Sabaha kadar oturduk. Zaten uyuma derdimiz de yoktu. Jake ve Justin çoktan gitmislerdi. Salonda Jane Jared Mark ve ben vardik. Alice ve Calvin odalarindaydi.
- Dave'e mesaj attin mi?
- Evine gidicem.
Dedim ve hazirlanmaya başladım. Arabama atlayıp evine gittim. Milyonca kez soyleceklerimi tekrar ettim.
Kapinin önünde durup kapiyi caldim. Kapiyi Dave açtı. Banyodan yeni çıkmıştı. Belinde havlu vardi.- Jess.
Dedi ve arkasindan Cara cikti. Dave'in tişörtünu giymisti. Bunu ona ben almistim. Benim aldigim tisorttu bu.- Sen secimini yapmissin bile.
Dedim ve arabama gittim. Eve sürdüm. Iceri girdim. Esyalarimi topladim.- Benimle misiniz? Degil misiniz?
Dedim bizimkilere.● ● ●
Ben, Jane, Jared,Alice ve Calvin Jake ve Kate Justin ve Rita'yi suruklemistim pesimden. Burada bizi kimse bulamazdi. Artik burda yasayacaktik. . Dave beni asla bulamayacakti. Yağmur yagiyordu. Aglayamadigim için yagiyordu. Benim yuzumdendi. Kimse bana ne olduğunu sormuyordu. Sormaya korkuyorlardi. Mark'da bizimle gelmişti. Onun gelmesini ben istemistim. Evde bi de hizmetli vampir vardi. Yemek felan yapiyordu. Terasa çıktım. Daha çok yağmur yagdi. Simsekler cakiyordu. Beni secmemisti. O kizla birlikteydi. Ustelik daha sormamistim bile. Sadece o görüntüyü unutmak istiyorum. Aklima geldikçe yagmur birz daha hizlaniyor.
- Hayatta iki şeye inanirdim.
Dedi Mark.
- Birincisi aşka ikinciside ihanete.- Mark sus.
- Üzulursen güçlü olamazsin.
- BEN UZULMUYORUM.
Dedim ve ağlamaya başladım. Ağlamiyordum. Sadece haykiriyordum. Mark bana sarildi. Beni sakinlestirmeye calisiyordu.- Biz ne zorluklarin ustesinden gelmiştik. Biz kimleri gömmustuk.
Ihanet etti. Sevgime de aşkıma da herseye ihanet etti. Ondan nefret ediyorum. Beni cok seviyordu. Beni olesiye seviyordu. Ama şimdi. Hiç. Ben onun yuzunden Chris'ten bile vazgecmisken, karşıma herkesi almıştım.- Şşşşt.
Mark sarildi ve beni bir yere oturttu.Dave'in Anlatimi
Jessie beni öyle görünce şok olmuştu. Bi de Cara cikinca. Arabasina binip gitmişti. Pesinden gidecekken Cara bayilmisti. Cara ayilir ayilmaz evine gitmistim ama evde yoktu. Pencereden iceri girdigimde hiçbir esyasi yoktu. Odalarda sadece mobilyalar vardi. . Aradim ama acmadi. Jake numarasi degistirmisti. Digerleri de. . Jake'in annesi de beni kovdu. Eve geri geldigimde bitkindim. Kendimi koltuga attim ve ne yapacagimi düşündüm.
Flashback
-Eğer beni bi gün birakirsan baskasini seversen bu şehirden bu yerden giderim. Eğer beni sevmedigini hissedersem giderim. Hic dusunmeden. Lutfen kararlarina dikkat et.
- Bu asla olmayacak. Ben hep seni sevecegim. Karanligim
Dedim ve sarildim. Bu asla olmayacakti.Aklima geldikçe sinirleniyordum. Yağmur yagmasi da Jessie'nin mutsuz olduğunu agladiginin kanitiydi. Onu bulamayacaktim. Hiçbir zaman. Onu tamamen kaybetmistim. Tamamen.
5 ay sonra
-Kahvalti hazır.
Dedim.
- 4 tane kurdu doyurmak cok zor.
Mark gelip yanağımi öptü.
- Ah bilmez miyim?
Jake, Kate, Justin ve Rita koşarak geldi. Tina'da gelmişti. Ona abisinin yaninda olmasini söylemiştim ama o buraya gelmişti. O da yanağımi öpüp sofraya geçti.
-Çabuk yiyip gidelim artik. Ben eski evimizi özledim. Hem almam gereken önemli şeyler var.
Dedi Alice.
- Iyi peki. Ben hazirlanayim o zaman. Ama bakin onu görürsem tekrar gelirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
VampiroKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...