Kan Timi

4 0 0
                                    

Medyadakiler; Jessie, Jane ,Calvin, Alice, Jared.

Herşey harika gidiyor. Çok kolay anliyor. Insan kani konusunda da zorluk cekmedi. Gücü konusunda sana ihtiyacimiz var. Biraz seninle de calismali. Motivasyon olarak. Seni seviyoruz. Attigim konuma gel.

Konum.

Jane'in attığı mesaji okuduktan sonra gulumsedim. Üstümü degistirip aşağıya indim.

- Ben cikiyorum. Gelen?

- Nereye?
Dedi Calv.

- Jane beni cagiriyor. Taylor için.

- Ben geliyorum. Bekle esyalarimi alayim.
Dedi Dave.

- Biz kalabiliriz.
Dedi Alice. Anladigimda kafami salladim.

- Rahatiniza bakin. DAVE hadi.

Birlikte çıktık. Uzak değildi. Ama havamiz oldun diye arabayi aldik. Attigi konuma geldik. Arabayi yola park etip ormanin içine girdik. Biraz ilerledikten sonra Bizimkileri gordum.

- Jessie.
Dedi Taylor ve bana sarildi. Bende ona.

- Nasil gidiyor?

- Iyi hatta çok iyi. Ama Mark ve Jane çok acı cekiyorlar.

- Eh iste.
Dedi Mark.

Kendimi siper ettim.

- Bana yapsana bi.
Dedim ve elini tuttum. Bisey olmuyordu. Ama tadini hissedebiliyordum. Acimsi biseydi.

-Hey sana bisey olmuyor.
Dedi Taylor.

Kalkanimi uzerimden cikarmaya çalıştım. Tekrar dokundu. Bu sefer hissettim. Ilk başta dayanabilirim zannettim ama sonra yere çakıldım. Kalkanim tekrar geldi.

- Wow. Bu mukemmel bi özellik.

- Eskiden calsimadan once avuc içlerindeydi. Simdi parmaklarina da geçti.

- Evet.

- Guc durumu ne?

Taylor savaş pozisyonunu aldi.

- Eh iste. Biraz zorluyor. Ama yetmez. Sabah akşam calismali. Ama iyi. Çabuk ogreniyor.

- Ben yapacagina eminim zaten. Hepimizden daha zeki gözüküyor.
Dedim. Yüzünde bir gülümseme oluştu. Kendiyle gurur duyduguna eminim. Duruşu bile degismisti. Bunlari icimden geldiği için soylemistim.

- Bencede. Taylor zeki biri. Annenlerin yanina gittin mi?

- Annemler yurtdışına ciktilar. Ben saldırıya uğramadan önce. Geldiklerinde ne olacak hiçbir fikrim yok. Ama sanırım eğitim için yurtdisina cikarim felan derim.
Dedi Tay.

- Yoo. Ben annenle konuşurum.

- Ne yani vampir olduğumu mu soyliycez.

- Asla. Sakin boyle bisey yapma. Agzindan kaçırma. Bu çok tehlikeli. Insanlar bu sirrimizi bilmemeli.

- Peki.

"Ekibi topla. Küçük bi savaş yapicaz."
Dedi Calvin.

- Calvin ve digerleri eğitim için geliyor. Gruplari olusturalim.

- Ben yaptim bile.
Jess. Jane. Calvin. Alice. Jared.
Diger grup ise
Dave Jake Justin Kate Rita Taylor
Aslinda Taylor bize gecebilirdi ama onun gücü bi kurtta nasil etki birakiyor bilmedigimiz için sen o gruptasin.

Calvin ve digerleri de geldi.

-Hazir. 3 2 1 başla.

Dedi ve saldirmaya basladik. Kate ve Rita'yi etkisiz hale getirmistim. Bizimkilere büyü yapilmasin diye kalkanimi etrafimiza geçirdim. Fazla hareket edemiyordum. Calv Justin'i halletmisti. Jake Jane'i zorluyordu. Ama Jane yenilmezdi.
Alice Jake'e aci cektirince Jake' de elendi. Dave Calvin'i eledi ve Jane'i. Jared Taylor'i kör etmişti. Biz 3 onlar tek kisiydi. Alice hemen aci cektirdi. Dave buyule Alice'i düşürdü. Jared ve ben savasiyorduk. Ben Jared'i koruyordum. Ve Dave'in ilgisini dagitiyordum. Nasil olduğunu anlamadan Jared Dave'e koştu. Dave büyü yapiyordu. Anlamak zaman almadi. Jared gücü birine islemince boyle yapiyordu. Geriye ikimiz kalmistik. Ellerimi ovusturdum. Yildirim caktirttim. Taylor korkarak bana bakti.

KARANLIK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin