Medyadakiler Alice, Dave ,Calvin, Rita, Jessie, Justin, Kate, Jake. Isim yaziyim ya boyle olmayacak galiba.
Odaya çıkıp hazirlanmaya başladık. Alice hakli gibime geliyor. Ikimizde ayri kuvetlere girip iyice bi banyo yaptik. Ben yine cilek kokulu duş jelini kullandim. Mis gibi. Sonra hemen duş aldim. Saat 1 olmuş bile. Alice bütün eşyalarını almış odamda bekliyormus. Hemen kiyafetlerimizi utuledik. Ayakkabilarimizi temizledik. Saclarimizi kuruttuk. Ben yine düz birakicaktim. Ama Alice hemen el attı. Saclarimi ustlerini sari pembe ve siyaha boyadi. Sprey boyayla. Sonra maşayla hafif dalgalar verdi. (Saç şekli medyada var) Makyajimi yapti. Sira Alice'e geldi. Bende onun sacini dalgalardirdim. Abartili olmasada goze carpan bi makyaj yaptim. Aynaya baktığımda super olmuştuk. Elbiselerimizi giydigimizde saatin 5 olduğunu gördüm. 6 da basliycak. Hemen son hazirliklarimizi yaptik ve aşağı indik.
- Waov.
Dedi Calvin.
- Takim yakismis.
Dedim ve mutfaga gittim. Onlar yiyisiyorlardi sanırım.- FAZLA ABARTMAYIN ALICE MAKYAJINA COK UGRASTIM.
dedim ve güldüm.Kapi çaldı. Koşarak kapiya baktim. Oha. Dave super otesi olmuş. Bozma kendini Jess.
-Çok cok güzel olmuşsun.
- Tşk.
Dedim ve arabaya doğru yürüdüm. Alice'lerde arkamizdaydi. Ben Dave'in arabasina bindim.-Ee nasilsin?
-Eh iste Dave. Oyle sen?
- Heh işte. Sevdiğim birini çok özledim.
- Hmm.
Dedim. O kisi ben miyim? Beni mi özlemiş. Beni. Bende seni çok özledim. Hemde çok. Sanki biri beni ateşe atmiscasina. Yana yana seviyorum seni Karanlık.Dave'in Anlatimi
Seni özledim Jessie. Hemde çok. Sanki biri bana kurt boğan icirmiscesine. Aciya aciya. Öle öle seni seviyorum. Nolur artik fark et beni nolur. Seni seviyorum de. Seni en mutlu vampir yapayim. Birlikte daha güçlüyüz. Hadi. Ben yapamam. Ya beni terk edersen. Ya beni reddedersen. Buna dayanamam.
Jessie'nin Anlatımı
Gitcegimiz yere gelmiştik. Dave'in elinden tuttum. Iceri gectigimizde herkes bize bakiyordu. Offf. Fisiltilari duyabiliyordum.
-Onlar cikiyor mu?
-Rita bunlari gormesin.
-Of kiza bak be.
-Vay canina cok guzeller.
-Gozlerimi bi daha kullanmiycam.Bizim için ayrılmış masaya geçtik. Muzik son sesti. Alice ve Calvin dans pistine gectiler.
-Bizde dans edelim mi prenses.
-Biraz sonra.
Kafasiyla beni onayladi. O sirada merdivenlerde Kate, Rita, Jacob ve Justin belirdi. Bizi gorduler ve yanimiza geldiler.
-Selam.
Diye bagirdi Jacob ve sarildik. Hepsiyle tek tek bu işlemi yaptik.
- Alice ve Calv nerde?
-Dans pistinde.
Dedim.- Hadi Jake.
Dedi ve Kate'de gitti. Justin de Rita'ya dedi ama Rita orali olmadi.- Justin dans edelim mi?
Dedim. Justin ilk başta gulumseyip evet desede Dave ona ölümcül bakışlar atti. Bu fikirden vazgeçti.. Justin'e yaklaşıp kulağına biseyler fisildamaya calistim.
-Bugun bendensin.Rita'yla dans etmene yardim edicem. Hadi gel.Kimse bilmiyordu ki eş degistirmede Rita ile yer değiştirecegimi.
Biz dans ederken Justin bana komik anilarindan bahsediyordu. Bende kahkahalar atiyordum. 2 dk sonra yanimiza Rita ve Dave geldi. Daha yüksek sesli güldüm. Dj'in çaniyla eşleri değiştirdik. Justin Rita'yi kapti. Dave'de beni. Kate ve Alice eş degistirmediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
VampirgeschichtenKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...