Medyadakiler Dave, kiz kardesi Christina. Dave'in annesi Katy, babasi James.
Arkadaslar bu özel Bölüm Dave'in ağzından. Çok mesaj attilar bende kisa bi bölüm yazayim dedim. Digerleri içinde geçerlidir.
Sia - Alive ile dinleyin...
Onu ilk gordugumde nefret ediyordum. Beni yenebilecek kadar güçlü bi surtuk. Götü havada zannettim. Herseyi elde edebilecegini zanneden bi surtuktu o. Bazen ona saldirmamak icin kendimi zor tuttum. Onun o seytanimsi yüzü beni deli ediyordu. Bana toprak atmasi. Gerizekali dedim icimden. Nasıl olurda ona islemez buyulerim.Sonra o öpüşme olayi. Icimdeki nefret eriyip gitti. Sandigimdan gibi değilmiş.Icimde kalan derinliklerdeki aşkımı ortaya çıkardı. Gerçekten harika bi vampirmis.Onu ozlemeye basladim. Kokusunu ozledim. O Chris' i cok kiskandim. Ben onu uzaktan sevip kokusuna hasret kalırken Chris ise hergun her an her saat onun o büyülü kokusunu içine çekti. O muhteşem dudaklarini öptü. Ahhhhh bunu düşündükçe Karanlık gücüm ortaya cikiyor. Onu parcalamak istiyorum. Onu öldürmek istiyorum. Ve korktuğum basima geldi. Muhurlendim. Bunu hissediyorum. Ama korkmadigim tek şey o kisinin Jessie gibi birinin olmasi. Dusmanlarimiz ona zarar verirlerse ben ne yaparim. Şimdi Kate'lerde onun gelmesini bekliyorum. Kokusunu duyabiliyorum. Ve Chris o yok. Tanrım. Onu o kadar ozledim ki. Geçen gün odasının penceresine tırmandım ve onu izledim. Aynadan beni gördü. O kadar korkmustu ki. Ama sonra hizlica kaçtım. Hiçbişey anlamadi. Her defasinda onu izledim. Sonra Alice ile olan kardesligimiz ve oyunumuz. Alice gercekten harika bi kişilik. Jessie ile benim birlesmem için elinden geleni yapiyo.
Çekirdek bi aileyiz. Annemler şu varliklar okulunda profosör. Kardesim ve benim bi Holding'imiz var. Lanetim 16 yaşında gerçekleşti. Birini öldürdüm. Bi kizdi. Jess' e o kadar çok benziyordu ki. Jess' e de zarar verirsem. Ben yapabilirim. Onu yeni bulmusken olmaz.
Jess' in o geceki sozlerinden sonra artik kendimden nefret ediyorum. Ona dokunmaya kiyamazken bide saldirmisim.
Ama arkadasini gormedim ben. Ah Tanrim ahh. Ya bişey olsaydi. O cansiz savunmasiz bi kizdi. Of of. Aşık olmak istemiyorum. Muhurlenmek istemiyorum. Onu çok seviyorum ama ona zarar verme riskine giremem. Onun o kokusuna alışmam gerekecek gibime geliyo. Hem bana ne oluyo ki. Jessie Chris ile birlikte. Değil mi? Aralarina girmek niye?
Jessie Chris ile olan bağı kopana kadar uzak kalsam iyi olacak.
Bi süre askimdan vacgecmeliyim. Başka biri ile mi devam etsen? Asla. Kalbimde Jessie varken beynime başka birini sokarsam bu vücut ona dayanmaz. Aklima gelmezdi bigun bende vicik vicik aşık olacağımı. Ama ona ulasmak imkansiz bişey. Bu kadar karamsar olmamaliyim. Hayatima devam etmeliyim. Jess benim hakkimda ne düşünüyo bilmiyorum bile. Belki istemiyo. Belki arkadaş kalmaliyiz. Bu sanirim en doğrusu.Ben bunlari düşündüğüm için pismanim. Jess artik benim. Chris' i geçen gün bi barda görmüşler. Sürüden biri görmüş. Bi kizla sevisiyormus. Sanırım o kizi da donusturmus. Ah Tanrim. Ben Jessie'yi her türlü istiyorum. Kendimi tutmakta zorluk cekiyorum. Ve artik savasacagim kimse kalmadi. O sadece benim.
Bitti djdndndn yaşasın. Nasil olmuş. Arada boyle bolumler yayinlayiyim da karakterleri iyi taniyin bari....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
VampiroKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...