Yanlış Karar

4 0 0
                                    

Medyadakiler; Jess ve Chris

"Naber Jessie Jersey."

Bu ses. Ah hayir. Nasil olur? Chris'in igrenc sesi beynimde yankilandi. Benimle hangi akla hizmet konuşuyordu.

"Cevap vermeye bile tenezzül etmiyorsun?"

" Sen zamaninda bana vermismiydin?."

" Konusabiliriz."

" CHRIS O LANET SESINI KES ARTIK."

" Jessie."

" KES ARTIK KEEEES. GIT BAŞKA ŞEYLERE UGRAS.BENI YOK ETME YONTEMLERI FELAN ARA."

"Ben seni yok etmek istemiyorum. "

Eminim istemiyorsundur. Yoksa o kadar çaba boşuna zaten.

"Ben salak değilim. Ama sen benimle pazarlak yapacak kadar aptalsin."

Jess 1 Chris 0

Ses kesilmisti.

- Oh. Aptal.

-Ne oldu Jess ?.

- Calvin sen buradamiydin. Digerleri nerede?

- Avlanmaya gittiler. Sonra da biz gidicez.

- Chris benimle konuştu. Telekinezi ile.

- Benimle de konuştu. Pisman olduğunu felan söyledi. Inanmadim. Ama ne de olsa biyolojik abim. Birazim da inanmak istiyor.

Calvin benim bu hayatta kardeşim abimdi. Onun için kendimi tehlikeye atmaliyim. O benim için kendi öz abisinden vazgeçti.

- Aslinda ben konuşmak istiyorum. Sende yanimda ol istiyorum.

Dedim. Calvin'in gozleri parladi.

"Seninle konuşmak istiyoruz. Her zamanki ormana gel."
Dedim ve üstüme deri takimimi giydim. Bide kalin topuklu botumu. Koşarak geldik. 5dk sonra geldi. Yanimda Calvin'i görünce şok olmuştu.

-Calv.
Dedi ve sarildi. Calv da onu ozlemisti. Bu yuzden karşı çıkmadı.
- Seni dinliyoruz.
Dedim.

Chris' in Anlatımı

Koskoca Karanlık beni dinlemeye gelmişti. Affedilmeme az kalmıştı. Calvin. Onu çok ozlemistim. Bu hayatida. Jessie'nin korumasi altindaki hayatimi. Gerçekten pismandim. Bunu Calvin'de okuyacakti.

- Ben pismanim. Ve ölmek istemiyorum. Beni affet. Yaptiklarimdan dolayi. Ben Cara gibi senin karşına çıkıp sazan gibi vurulmak istemiyorum. Ben sizinle yaşamak istiyorum. Tekrardan. Sizi Hiç uzmeden. Kavga olmadan. Gücüm olmasa da olur. Grubunuz için gercekten iyi bir dövüşcu oldum. En az Jane kadar iyi egitildim. Zararimdan cok yararim olacak.

Jess ve Calv bakistilar.

- Bizimle gel
dedi Jess. Eve dogru yürüdük.

Kapiyi actigimizda herkes hazir dövüş pozisyonunu almıştı. Bana sarldiracaklardi.

- Chris bizimle konuşmak istiyor.
Dedi Jess. Kimse bu kiza karşı gelemiyordu. Herkes buradaydi. Kate ve Rita bile.

Az önceki anlatdiklarimin hepsini anlattim. Herkes bana kizgin kizgin bakislar atiyordu. Ozellikle de Dave ve Jake. Jared'in kizmasina gerek yoktu. 1 saniyede beni oldurebilirdi. Sinirini harcamak istemiyordu. Ablasi gibi merhametliydi.

- Oylama yapalım.
Dedi Jane. Bana bakarak. Yanindaki kişi sevgilisi olmaliydi. Birşeye odaklanmisti.

- Chris bi hakki daha hak ediyor diyenler
Dedi Jessie. Kimsenin eli kalkmadi. Jess ve Calv bakistilar.

KARANLIK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin