Tam Güç Hâli

7 0 0
                                    

-HAYIR DUR CALVIN YAPMA.

Diye bagirdim ama beni etkisiz hale getirdiler. Alice aci veriyordu.

- Hazir mısın?
Dedi Tay.

Dave bi iki saniye durdu sonra etkisini gosterdi.

- Iki saniye dayanabildin.
Dedi Calv.

- Cok kotu bisey bu. Aci dan daha kötü.
Dedi Dave. Calvin beni bıraktığı an boğazına yapisacaktim.

- Calvin birak artik. Baksana beti benzi atti.

Calvin birakir birakmaz bogazina yapistim.

- Adi pislik. Bu gücü elinden alicam bekle sen
Dedim ve duvara firlattim.

- Hani beti benzi atmisti Dave. Sevgilini koruyup durma. Jessie affet beni.

- Hey sevgilimden uzak dur.
Dedi Alice. Ona doğru hirladim. Iki adim geriledi.

- Şuan tam güç halinde ondan uzak durun.
Dedi Dave. Çok sinirliydim. Kalkanimin etkisiz hale getirilmesinden nefret ediyordum. Ve bunu yapiyorlardi. Calvin'in Jared sayesinde aldığı Chris'in ışık gücü benim kalkanimi etkisiz hale getiriyordu. Alice'de kipirdamiyim diye aci veriyordu.

- Jessie. Sakin ol.

-Bana sakin ol demeyin.
Dedim. Hirliyordum. Calvin ve Alice yan yana el eleydi.

- Aşkım sakin ol.
Dedi Dave. Gozum onu bile gormuyordu. Birden beni öptü ama hiçbişey hissetmedim. Dave'i geri ittim. Ne olduğunu şaşıran Dave bana bakti.

- Jess. Bu seni rahatlatirdi.

- Şuan tam güç halinde dedin ya. Gozu bişey gormuyo. Kendi kendini sakinlestirsin.

- Bir daha Calv. Kalkani etkisiz hale getirme. Baksana benim minigime opucugum bile ise yaramiyor.

- Jess suan Dortler ile konusuyo galiba.
Dedi Calv.

- Sus Calv.
Dedim birden dışarıdan yıldırım sesi geldi. Sakinlesemiyordum. Cok zorluyunca yildirimlar yagiyordu.

-Dave. Sakinlesemiyorum. Yardim et.

- Ne yapabilirim ki?
Dedi Dave ve kara kara düşünmeye başladı.

- Buldum.
Dedi ve elimi tuttu. Gozlerini kapatti. Birden içime bi rahatlama geldi. Bütün sinirim bitti.

-Bu nasil oldu?

- Bu da bizim iletişim seklimiz sanırım. Karanliklara özgü.

Gulumsedim. Artik Dave ile de konusacaktim. Beynimden. Dave beni koltuğa oturttu. Derin derin nefes aldim. Alice bana kan torbasi getirdi. Onu ictim. Duvarda çatlak vardi. Icine gocmus gibiydi.

- Ben mi yaptim?

Dave başını salladı.

- Beni duvara firlattin.
Dedi Calvin.

- Sen sus. Alice seninle de yuzlesicem. Senin şu iğrenç acini çekmek zorunda miyim? Bir daha kalkanimi dokunursan Calvin seni de abinin yanina gomerim.

- Abimi gomdun mu?

- Az kaldi. Artik kimse beni durduramayacak.
Dedim ve Dave'in omzuna yattim.

● ● ●

Gün ışığı pencereden iceri girdiginde perdeyi çektim. Dave odamda uyuyordu ve dün onun için zor bi gündü. Hergün biraz daha güçlenen bi Karanlik sevgilisi vardi.
Bu onun için yeterince zordu.

- Günaydın öpücüğü yok mu?
Dedi Dave.

- Hey sen uyanik miydin?

- Gozlerimi bi actim. Bi ışık. Bu ne dedim. Benim karanlığımin isigi imis.

KARANLIK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin