Savaş ya da Barış

3 1 0
                                    

Medyadakiler; Jessie ve Vampir Çetesi. Dave ve Kurt Çetesi

Sabah olmuştu. Elimde bilgisayar bişeyler arastiriyordum. Calvin Chris'i ariyordu. Alice de tabletten bakiyordu. Jared ise korkuyordu. Bunu hissediyorum. Kendi için değil benim için.

-Şimdi ne olacak?
Dedi Jared.

- Sen annemlerin yanina git. Onlar seni merak etmistir.
Dedim ve onu annemlere götürdüm. Hemen eve geri döndüm. Arastirmalara devam ettim.

-Günaydın.
Dedi Dave. Ah bu eksik.

-Günaydın kahvalti hazır.
Dedim. Arkasından Tina uyandi.

-Günaydın. Yataklarin gercekten mükemmel. Ve duşun süper. Muzik felan calabiliyorsun. Abim nerde?

-Kahvalti ediyor
Dedi Alice.
-Bisey mi oldu?
Dedi Tina bana bakarak.

-Sadece Jessie biraz meşgul.
Dedi Alice. Onlar mutfağa gitti ve sinirle laptopu alip duvara hizlica attim. Ve bağırdım. Lanet olsun. Seni öldürücem Chris. Yemin ederim. Seni öldürücem.

Christina'nin Anlatimi

Burda bişeyler dönüyordu. Mutfağa Alice ile gittik. Abim kahvalti ediyordu. Birden Jessie'nin bagirma sesini duyduk.
Tam abimle içeri gidecekken Alice bize engel oldu.

-Biraz yalniz kalsin. Size zarar verebilir.
Dedi Alice. Bize mi?

-Bize bişey yapmaz ki.
Dedim. Yapar mi?

-Şuan yapabilir. Chris. Bişeyler planliyormus. Jessie için. Savaş çıkacak. Chris bence ordu topluyor. Emin degiliz.

Alice cok emindi.

-Chris kim?

-Jessie'nin donusturdugu biri.
Diye kisa kesti abim.

Jessie'nin Anlatımı

Sinirle dışarı çıktım. Dortleri cagirdim.

-Chris bişey yapmiycak.
-Chris bi hata yapti.
-Chris Özür dileyecek.
-Dostlar geliyor.

-Dostlar kim?

-Baska bi vampir kabilesi.
-Seni koruyan bi kabile.
-Seni kiskanacaklar.
-Seni yanlarinda isteyecekler.

Hayda. Bu ne simdi. Geri dunyaya döndüm.

"Chris?"
"Geniş araziye gelin."
Dedi. Eve geldim.

-Chris bizi geniş arazide bekliyor.
Dedim herkese. Araziye gittik. Ben cadilarimi cagirdim.Jared da geldi. Onu yanima aldim.. Hazırdik. Hemen kalkanimi etrafimiza geçirdim. Chris' in geldigini duydum. Birden karsimizda belirdi.

-Way be şuraya bak sen. Calv abinin yanina gelmiyecek misin?
Dedi iğrenç sesiyle.

- Benim bi abim yok. Bi kiz kardesim var.
Dedi ve elimi tuttu.

Chris aci bi kahkaha atti.

-Üzgünüm Jessie. Hemde çok. Boyle olacağını bilmezdim
dedi ne oldu ya.

-ANLAT.
Diye bağırdım. Sinirliydim. Onu öldürmek istiyordum.

-Abim seni hiç sevmedi. Sen guzeldin. Gucluydun. Havaliydin. Senin yaninda oldu. Ama sonra sen ondan sogudun. O da kendi gücünü ortaya cikarmak istedi. Bi ordu kurmak istedi. Ama başarısız oldu. Sonra geri gelmek istedi. Ama bu imkansiz biseydi.

Dedi Calvin.

Duyduklarimdan sonra sakin kalmak imkansiz biseydi. Arkamdan bi el geldi. Jane...

"Bitir şu işi. "
Dedi bana. Dave'e baktim. Bana hayir anlaminda kafa salliyordu.

-Seni sevmiyordum. Dogru.ama artik farkli. Seni çok seviyorum. Jessie benimle gel. Yine birlikte olalım.

Yine Dave'e baktim. Hayir diyordu. Yavaş yavaş Chris' e doğru ilerliyordum. Yolun yarisinda Dave yere vurup haykiriyordu.

-Hayir Jessie Hayir.
Diye haykirdi. Chris elini bana uzatmis gulumsuyordu. Bende ona gulumsedim. Ama gülümseme mutluluktan yoksun öldürme istegiydi. Elini tutup ters cevirdim

-O kadar kolay değil.
Dedim ve kolunu kirdim. Aci çığlıklar atiyordu. Bi tane daha yapistirdim. Alice ona aci cektirmeye başladı. Biraz sonra siyah bi duman Chris'in etrafini sardi. Arkama baktigimda Jared'in yaptığını gördüm. Kimin kardeşi. Chris' in Aci cigliklari beni mutlu ediyordu. O sırada birileri geldi. Jared dumani çekti. Bi ordu geldi. Bana sonra Chris'e bakıp gulumsedi en ondeki adam.

- Merhaba dostlarım.
Dedi orta yasli vampir adam.
- Selam Richard. Seni görmek ne guzel.
Dedi Jared.
-Sizi gormek de çok hoş.Soyumuzu kirleten bi vampir varmış.
Dedi Chris'e bakarak.

- Efendim.
Diye söze başladı Calvin.

- Bu aptal benim abim. Kendisi sirrimizi bi insana soyledi. Sizcede bu doğru birşey mi? O yok edilmeli. Insanlar sirrimizi bilmemeli.

Dedi Calvin. Inanilmaz korumaci ve bi o kadar korkunctu. Benim için kardeşini mi gözden çıkardı. Chris ona aciyan gozlerle bakiyordu. Adeta yalvarir gibiydi. Dave Christina'yi arkasina almıştı. Bende Jared'i arkama aldim.

- Calvin Hale.
Dedi Richard.

- Evet efendim.

-Seni sevdim. Ayni benim gibi düşünüyorsun. Abin konusuna gelince evet o yok edilmeli.

-Efendim?
Diye söze atildim. Onu ben öldurmeliydim. Diger öldurduklerim gibi.

-Aah. Jessie Jersey. Ne kadarda güçlü gozukuyorsun. Seni aramizda gormekten onur duyariz. Senide Alice.

-Şimdilik kalsın Richard. Aslinda seninle Chris hakkinda konusacaktim.

Birden etraf karardi. Etraf değil gözlerim kapanmisti. Hiçbişey goremiyordum.

- Jessie Jersey.

Etrafima baktigimda kimse yoktu.

- Nerdesin?
Dedim. Sen kimsin.

- Ben senin içindeyim.
Dedi. Ne demek bu.

- Ben hamile miyim?
Dedim. Calvin bunu duysa kahkaha atardi.

- Saçmalama Karanlık.
Dedi sinir ve ciddiyetle. Peki noluyor.

- Aklindakileri biliyorum. Chris size kötülük yapmaya devam edecek. Yapma. Birak onlar öldürsün.

- Ama.

- Ben kimim biliyor musun? Ben senin pismanliklarinim. Ve eminim kendin oldurcegin için pişman olacaksin.
Dedi ve ses kesildi. Kendimi yine derin derin nefes alirken buldum. Evimdeydim. Chris ölmüş müydü?

-Jessie.
Dedi Dave.

- Dave?

- Burdayim. Seninleyim.

- Chris? Öldü mü?

- Kacti oc. Ama onu yakaliycaz merak etme.

Ben boşuna mı bayıldım. Hayır. Onu ben oldurecegim. Pismanlik mi? Hah o da bana ses cikaramiycak. Ben pişman olmam. Bizde güçlüyüz. Evet. Sadece fazla iyi niyetliyiz. Birine elli kere şans veriyoruz. Kimse 2.sansi haketmez. Hic kimse.

Bölüm sonuuuuu! !!!!! Umarım begenmissinizdir. Chris artik dusman mi olucak yoksa Jess ona bir şans verecek mi?

KARANLIK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin