Yine mi?

9 0 0
                                    

Medyadakiler; Jessie ve Cara

-Neler oluyor?
Dedim.ve dışarı koştuk. Cara'ydi. Tabii ya. Karsisinda ne zaman ciktigini bilmedigim Alice vardi. Az önce salonda degilmiydi bu kiz. Aci cektiriyordu. Yanina gittim.

-Senden kurtulamiycaz.
Dedim ve Ateşimi olusturdum. Yüzüne gonderdim. Etki etmedi. Dave büyü yapiyor olabilir miydi? Cara'yi kalkanima aldim yine denedim. Karnina gelmişti.

- Yeter be seninle mi uğraşcaz. Benim hâlâ ne yapabileceğimin farkinda degil misin? Ha? Seni kolumu kipirdatmadan bile yok edebilirim ve sen burda bana kafa tutmaya calisiyorsun. Sen aptalsin. Golden retriever seni.

Dedim bi kac büyü okumaya basladim. Dave elimi tuttu ve yardim etti. Bu onu oldurmezdi. Ama bizi unutmasini saglardi. Sonra birden yok oldu.

- Ne oldu?

- Onun hafizasini silip başka bi ülkeye yolladik.

- Vay canina
Dedi Calvin.

- Yasasin.
Diye bağırdı Alice. Koşarak bana sarıldı.
- Yarin parti mi var?
Dedi Calvin.

- Evet yarin parti var. Hadi hazirlanalim. Hem bu surtugun gidişini kutlariz.

Dave'e baktim. Bana gulumsedi. Birden yağmur başladı. Bana yaklasti ve öptü. Yağmuru daha da siddetlendirdim. Her tarafimiz islanmisti. Ama tutkuluyduk. Ondan asla vazgecmeyecegimi anlamistir umarim. Onu ne kadar cok sevdigimi. Ona olan hayranligimi. Ona olan saygimi.

- Birlikte olmayacak miyiz?

- Bu biraz erken Dave. Biliyorsun. Annemler biraz geri kafali. Evlenmemiz gerekiyor. Geleneklere uygun olmali. Vampir olsam bile.

-Hemen evlenelim o zaman.

- Sirada ilk Justin ve Rita var. Biz daha sonrayiz.

- Ama ben bu isteği frenleyemiyorum.

Gozlerimi devirdim ve iceri gectim. Islak olan kiyafetlerimi attim ve duşa girdim. Birden kapi açıldı. Kimin geldigini anlamak için koklamak yeterdi. Arkama geçti. Suyun altinda beni öpüyordu.

-Mmmm çok guzel kokuyorsun.
Dedi ve daha da yaklaştı. Aramizda bi boşluk yoktu. Nefesi omuzuma carpiyordu.

- Dave. Başlarsak bitiremeyiz. Başka bi zaman.
Dedim. En az bende onun kadar istiyordum ama burada olmazdi. Sinirle çıktı. Bende son kez islandim ve durulanmak için çıktım. Odaya geçip üstümü degistirdim. En sevdigim pembe kazagimin hasretini cekip siyah olanini giydim. Simsiyah yüksel bel Pantalonumu duzelttim. Saçlarımı kurutup makyajimi yaptim. Dave evde degildi.

- Dave nerede?
Dedim Alice'e.

-Sinirle cikip gitti. Nereye gitti bilmiyoruz.

- Jane ve Mark.

- Onlar sinemadalar.

- Ben cikiyorum. Keyfinize bakin dedim ve arabama atladim.

Alice'in Anlatimi

Dave ve Jessie'nin konusmasini duyunca biraz güldük.

-Dave nasil dayaniyor anlamiyorum?
Dedi Calvin.

- Bende Jessie'yi.

- Ama Jess bence biraz haksizlik yapiyo. Artik olmali bence.

Birden Dave ruzgari esti. 10 dakika sonrada Jessie geldi.

- Dave nerede?

-Sinirle cikip gitti. Nereye gitti bilmiyoruz.

- Jane ve Mark.
Dedi tekrardan.

KARANLIK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin