Medyadaki annesi, Alice ve babası
Üstümü degistirmeye gittim. Elime ne geldiyse onu giydim,sonra aynada kendime baktım. Saçlarım fenaydi. Hemen duşa girdim. Saçlarımı kuruttum.Sekil vermekte zorlansam bile bişeye benzedi. Telefonumu ve arabanın anahtarını alıp aşağı indim. Herkes hazir beni bekliyorlardi. Elimle işaret ettim. Arabama doluştuk. Koru'ya geldigimizde bi parktan ibaretti. Etrafa göz gezdirdim.
-Beyler siz saklanın. Biz gidelim.
Onlar saklandı. Bende kolyenin olduğu yere gittim. Işıl ışıl parliyordu. Elime aldim.
-Enistem zevkli adammis.
-Babam sonuçta.
Biz konuşurken calilarin arasindan sesler geldi. Birden önümüze 15 tane insan çıktı. Ama bunlar insan degildi. Bunlar değişik kokuyorlardı. Icimden saldırı hissi uyandiriyordu. Bunlar insan degildi. Bunlar kurtlardi.
-Bakın burada kimler varmış. Vampir kızlar.
Liderleri gibi biri konuşuyordu. Birden Chris ve Calvin arkamiza belirdi.
-Vampir erkeklerde varmış.
Sinirlenmistim.-Sizde aptal kurtlar olmalisiniz.
-Sende benim surtugum olacaksin.
Sinirden gözlerimin açıldığını fark ettim.
-Senin ebeni sikerim lan o.c. o benim.
-Bizim kim olduğumuzu biliyorsunuz umarım. Kurtlarız biz.
-Kopekcikler.
Dedi Calvin ve kendimi tutamayip güldüm.-Jessie beni hatırladın mi?
-Hatirlamam mi gerek?
-Hadi ama hatırla.
"Calvin o ne düşünüyor. "
"Jess o bi alfa kurtlarin en güçlüsu"-Alfa olman beni bağlamaz kopekcik.Ben sana yanindakiler gibi itaat etmem.
-Neyse bu kolye sizin olmali. Al zaten hiç begenmemistik.
-O benim annemin salak şey.
Dedi Alice ve kolyeyi aldi.
-Iyi gunler Jessie. Bu arada ben Jacob. Jacob Blake.
Yürümeye başladık. Eve ulaştığımızda teyzem kapida bizi bekliyordu. Alice koşarak annesine sarildi. Bizde içeri girdik.
-Baba? Kolye kurtlarin elindeydi ve bi alfa vardi. Alfa ne demek?Onlarin da gozleri kirmizi.
Enistem bana baktı.
-Kurtlar ve alfa. Micheal mi?
-Jacob Blake.
Dedim.-Onlardan uzak durun çocuklar.Onlar en az sizin kadar güçlüler.
-Bana sürekli "beni hatirladin mi Jess" dedi.Bu ne demek. Ben onu nerden taniyabilirim ki.
-Bu konuyu arastiricam Jess. Merak etme.
"Bunlar bişey karistiriyor ama ne" dedim aklimdan.
Odamiza ciktik ve kritik yaptik.-Calvin sen Jacob'i arastir.
-Ben araştırırim askim.
-Chris senin bilgisayari yumruklamani istemiyorum.
Calvin birden kahkaha attiginda ikimizde hatta ucumuzde sicradik.Sonra bizde ona katildik.
-Acaba başımıza daha neler gelecek.
-Begenmediysen ölebilirsin Calv.
-Yok abi kalsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
VampireKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...