Medyadakiler; Jess,Chris , Alice ve Calvin
-Genclerr hadi kalkin
-Jess biz zaten uyanigiz.
-Ya niye bozuyon Alice. Hadi çalışma var bugün.
-???
-Wtf? Jess yengemsin diye bişey demiyorum ama yani usengec biriyim ben.
Dedi Calv. Hic sasmamali-Disarda bekliyorum.Hadi.
Dedim ve dışarı çıktım.Dışarı soğuktu. En sevdiğim. Eskidendi.Bunlarin hiçbiri olmadan. Ne garip şurda az bir süre geçmesine rağmen kendimi hep boyleymisim, ailem varmis gibi hissediyorum. Gerçek annemle nasil tanistigimizi çok iyi hatirliyorum.Benim hayatimi kurtarmisti.O andan itibaren hep görüştük. Bana hastanede calistigini söylemişti. Şimdi ise profesör.Babam da. Ben bunları düşünürken calilarin arkasından bir ses geldi. Ve o igrenc kurt kokusu.
-Jessie. Ne büyük bi tesadüf. Bende ormanda kosuyordum. Kokunu aldim.
-Ee?
-Oww sen en son ne zaman avlandin. Goz altların..
-Sanane ya uf git evimden.
-Orman herkesindir.Beni hatirladin mi?
-Hayır.
-Yardım edeyim mi?
-Gerek yok.
Biz konuşurken Alice ve digerleri geldiler.
-Jess bunun burda ne işi var.?
-Ormanda yürüyormuş.
-Ii hadi defol pislik.
Dedi Alice.
Jacob burnundan soluyarak gitti. Bizde ormanin derinliklerine doğru ilerledik.● ● ●
-Evet Alice. Senden başlayalım.
-Evet. Kimde yapcam?
-Ben .
-Hayir Calvin. Saçmalama.
-Bence Jacob'in uzerinde denemeliyiz.
Dedi Calv.
-Güzel fikir ama olmaz.
Chris' in onaylamasi hoşuma gitmemişti.
-Hayvanlara ne dersin?......● ● ●
Biz bilmem kacinci denemeden sonra Alice herşeyi anladi ve profesyonel oldu. Chris başka bi köşede kendi yeteneklerini geliştiriyordu. Calvin arada gelip Alice'e buyulenmis gibi bakiyordu. Bende arada onları kontrol ediyordum. Kendi yeteneklerimi gelistiriyordum.Hazirdim. Hemde bi alfayi yenebilecek kadar.
-Susadim.
-Alice artik bize bişeyler ismarlarsin.
Dedi Calv tüm tatliliyla.
-Tabikide Jess sende taşırsan .
-Oldu bil.
● ● ●
Geyiklerimiz ictikden sonra eve gittik. Bugün çok yorulmustuk. Zihnen.Annemler kendi evlerine cikmislardi.Biz evde yanlizdik.Alice ben bizim odaya girdik ve kapıyı kilitledik.Soranada "kizsal şeyler"diyorduk.
-Jess?
"Şşşşt. Laptopu getir sakın bunu düşünme şarkı söyle"dedim.Yataga oturduk ve arama motoruna "Jacob Blake"yazdik.Alice'te telefondan müzik açıp hoparlöre bağladı. Gümbür gümbür muzik çalıyordu. Bunu ayarladiktan sonra tabletten arastirmaya başladı. Instagram'a baktim ama gizliydi.Facebook'ta pek bişey yoktu.
"Micheal Blake" dedi Alice.Hemen arama motoruna yazdım. Ama sadece ünlü bi doktor olduğu yaziyor.Diger sitelerde pek parlak değildi.Sadece efsaneler.Baska bişey yok. Hemen geçmişi sildim.
"Yok, yok, yok"dedim sinirle.
"Bizimkiler geliyor."
Kapiyi telekinezi ile actim.-Aynn he Calvin
-Abi valla bak
-Ne yapıyorsunuz kızlar.
-Pat diye odayami girilir.
-Kapi açıktı Alice.
Dedi Clav
-Yine de kapı calmaliydiniz.
Dedim gözlerimi devirerek.
-Aslında dışarı cikabiliriz.Alice? Ne? Dışarı?
-Aynn olur he.Alice erkekleri disari atti. Hemen en sevdiğim pembe etegimi ve üstüne siyah parlak bi bustiyer ve deri ceketimi giydim. Saclarimin doğuştan düz olmasi Tanri'nin bi lutfuydu bence.Eyelinerimi, pembe rujumu sürdüm.Parfum sıktım. Ve siyah platform topuklularim.Alice'de çoktan odasina gitmişti. Ayni anda kapıdan çıktık. Birbirimize bakıp:
-Başarılı.
-Çekici.
Dedim ve güldük. Alice pembe göbeği acik bi tişört, siyah pantolon ve stilettolarini giymisti.Saclari herzamanki gibi dogaldi.Makyaji akşama uygundu.
Erkekler dışarı sakalasiyorlardi.Bizi görünce nutukları tutuldu.
-Jess etegin yukarda kalmış git ve giy.
Dedi.
-Alice bu ne hâl. Lan lan sen beni katil mi etcen lan.
-Yarış yapalim atla Alice.
Dedim ve bu konuyu burda kapattim.Kiyafet konusu boylelikle bitti.Ben resmen yer cekimine meydan okuyordum.Bi bara geldik. Burasi benim favori mekanimdi.Iceri girdik.Icerisi temiz kokuyo derken kurt kokusu aldim. Onlarda bizim kokumuzu almis olmalilar ki bize baktilar. Jacob'da oradaydi. Uzunca bana baktı. Sonra belimde bi el hissettim.Chris belimden tutmuş beni aşağı indirdi.Jacob'in burnundan soludugunu burdan bile duyabiliyorum. Acaba onunla nasıl bi gecmisimiz vardi. Birden kendimi kötü hissettim ve Chris' in elinden kurtuldum.
-Jacobs da burda şu köşeye gecelim.
Dedi Calvin.
-Uff hep bu slk ya.
Dedi Alice bıkkın bi sesle.Jacob'in gozleri benim uzerimdeydi.Bunu anlayabiliyorum. Yanindaki kizlar agzinin içine düşecekti ama o bunu hic takmiyordu.Chris' in eli kalcamin üstünde duruyordu.Gicik ya firsattan istifare yararlaniyo.Icecekler geldi.Ictik dans ettik.● ● ●
-Saat geç oluyo hadi gidelim artik.
Dedim.Cikisa ilerlerken kolumu biri tuttu.
-Nereye?
Dedi Jake.
-Sanane
-Cik önümüzden. Kavga cikmasin.Insanlar var.
-Siz gidebilirsiniz ama Jess benimle kalicak.
-Çüş.Baska emrin.Dışarı çıktım ve arabaya yöneldim. Chris benim arabami kullanacakti. Jacob birden bağırdı.
-Jess çok güzel olmuşsun. Eskiden de çok guzeldin.
Chris hirlamaya başladı. Bende arabaya bindim."Calvin o kim? Beni nerden tanıyor? "Dedim. Merakimdan ölecektim.
"Jess bunu kendin bulman gerek."dedi Calv. Ne saçma bişey. "Dikkat edin. Yanindaki kurtlar abimin ve benim özelliğimi biliyor.Alice ve seninkini de öğrenebilir. "
-Duydun mu Chris?
-Duydum.
-Dikkatli ol tm mi?
-Sende.Eve geldik.Chris elini belimden cekmedi. Uzun uzun sarıldık. Bir sürü boyle kaldiktan sonra hisirti sesi geldi.
-Kim var orda?
Dedim kim olduğunu tahmin edebiliyordum.
-Benim.
Dedi Jake.
-Iyy.Sen bizi mi takip ediyorsun.
-Olum senin agzina sicarim.
-Şşşşt çok ayip.Sarilma fastiniz igrencti. Chris seni hiç öptü mü ? Eminim iğrenç öpüyordur.Senin öpüşme derslerine ihtiyacin vardir. Hi Jess ne dersin sevgiline bi iyilik yap? Eski günlerdeki gibi.
-Seni varya o.c. ne iyiliği.
-Siz hiç yattiniz mi? Ay yazik yatmadiniz dimi?
-JACOB
Diye kukredi Chris.
-Jess bi teklifim var.Bi gece, bu gece benim ol.Soz bi daha size bulasmiycam.Ama eğer kabul etmessen eskiden verdiğim sözü tutarim.
-Hayir.
-Sen bilirsin.
-Jacob?
Arkami döndüğümde Martin eniştem bize doğru geliyordu.
-Martin amca.
Dedi Jake ve enistemle tokalastilar.
-Siz tanisiyor musunuz?
-Evet.
dedi Jake kaçamak bi cevapti.
-Herneyse ben odama cikiyorum.
Dedim ve enisteme sarildim ve çıktım. Alice'ler bizden once cikmislardi.
Annemler bize gelmişti. Salonda sohbet ediyorduk.Birden kapı çaldı. Saat 22:00di. Bu saatte kim gelir ya.
-Jacob!
Gözlerim sonuna kadar açıldı.
-Merhaba Jess. Babam Micheal ve annem Rosalie.
Ben şok olmus bi sekilde bakiyordum.Annem durumu anlayip yanima geldi.
-Aaa hosgeldiniz.Kizim çekil.
Dedi ve beni kenara itti.● ● ●
-Demek öyle.
Salondaki iğrenç muhabbeti dinliyorduk. Rosalie çok güzel taş gibi bi kadindi.Micheal acayip yakisikliydi. Jacob'in neden böyle olduğuna sasmamali. Ama bu nasıl olur?-Eee sen nasilsin Jess?
-Iyiyim Bay Blake.Siz nasilsiniz?
-Bende iyiyim.Duyduguma gore çok güçlü bir vampir olmuşsun.
-Evet.Bi alfayi yenecek kadar.
Dedim şakayla karışık. Herkes güldü.
-Siz nasilsiniz Bayan Blake? Herzaman ki gibi çok güzelsiniz .
-Teşekkürler benim vampir prensesim.
Vampir prenses. Vampir prenses.Flashback
Rose teyzemle birlikte bi eve gelmiştik. Kocamandi. Havuzu bile vardi. Artik büyümüştüm. Lisedeydim.Butun erkekler pesimden kosuyordu.Iceri girdik.Cok güzel bi kadin bizi karşıladı. Çok güzeldi. Rose teyzemi optukten sonra bana bakti.
-Merhaba ben Rosalie benim vampir prensesim.
Demisti.Bu çok hoşuma gitmisti.Sonra merdivenlerden biri indi. Onu görünce biraz gerilmistim.Jacob.
-Merhaba Jessie.
dedi ve bana sarildi.
-Jess ile ormani turlasana Jacob.
Dedi Rosalie onu kiramadim.
Ormana çıktık.
-Rosalie senin annen mi?
-Evet.
-Cok guzel bi kadin.
Dedim içtenlikle. O da gulumsedi.
-Sen babami gör.
Dedi kahkaha atarak.Bi agacin altina oturduk.
-Ee gorusmeyeli nasilsin Jessie.
Demisti. Bu sefer çok sakin ve benden uzakti.Beni birakmis olabilirdi.
-Hic ayni.Artik tek sen degil her erkek pesimdem koşuyor. Demistim.Pisman olmuştum. Jacob sinirle soluyarak yanimdan gitmisti.Orman çok büyüktü. Kaybolmus olabilirdim. Ve bide kopekten çok korkardim.Kotu şeyler aklina getirme ya. Yürürken aklima gerçekten kayboldugum geldi. Her taraf birbirine benziyordu. Ve korkunç olansa gunes hizli bi bicimde batiyordu. Korkuda hiçbişey yapamiyordum. Sadece eve gitmek istiyordum. Birden kurt ulumalari geldi. Hepten sicmistim. Bi agacin altina pısmıştım. Umarim Jacob benim burada olduğumu hatirlar diye dua ettim.Birden bana yaklaşan bişey fark ettim. Bi kurttu.Yasama sansim kalmamisti.Kurt iyice yaklasmisti. Ama haraketleri saldirgan degildi. Sonra birden kayboldu. Bi 5 dakika sonra Jacob geldi.Kosarak ona sarildim.
-Aptal beni burda birakip nereye gittin?
-Pesimden gelirsin zannettim. Ama sen ormanin derinliklerine inmissin.
Dedi. Ona hâlâ sariliyordum. Çünkü olmemistim.Birden beni tuttu ve öpmeye başladı. Şaşırtıcı bi şekilde sicakti. Bu sicaklik bana huzur veriyordu. Bende ona karşılık verdim.Halinden memnun bi şekilde gülüyordu. Nefes almak için dudagini araladiginda bana bakti.
-Sana söylemiştim.
Dedi.Bölüm sonu. Bölümler hizli hızlı yazılıyor. Bence okumalisiniz.♥♡♥♡♥¤♥♡♥¤÷¤÷¡=}[=|[ס×\
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
WampiryKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...