Medyadakiler Dave'in eski sevgilisi Cara ve Cara'nin kankasi Mark.
Salonda Calv ve Alice ile birlikte televizyona bakiyorduk. Dave uyuyordu. Saat 7'ydi.
- Kim bu Cara ya.
-Dave'in eski sevgilisiymis Calv.
- Hmm. Dave bunu hic düşünmedi. Düşünse bilirdim. Hem kiz çok genç gözüküyor.
- Ben ve Alice özel nedenlerden dolayi gencin otesiyiz. Olgunuz biz. Ergen değil. Bilsen bile bana soylemiyorsun.Dedim ve telefonuma gömüldüm. Bisey diyemedi.
- Hmm bencede Alice.
Dedi Calvin. Ilgi cekmeye calisiyorlardi.- Jess. Birlikte sinemaya gidelim mi? Ne zamandir toplu takilmadik.
- Olur.
Dedim ve Rita'ya Justin'e , Jacob'a, Kate'e, Jared ve Tina'ya da .-Ben haber verdim. Hadi hazirlanin.
Dedim ve odama geçtim. Üstümü çıkardım. O sirada Dave'in uyandığından haberim bile yoktu.- Şey ben uyuduğunu düşünmüştüm.
- Cok güzelsin.
Dedi. Gulumsedim ve üstümü değiştirdim.- Bi yere mi?
- Sinemaya gidiyoruz. Hepimiz.
- Hadi ya. Öpücük seansi?
- Bugün yok.
- Ya alistim ama.
Gidip yanagindan öptüm.
- Hadi.
Dedim ve makyajimi tamamladim. Pantalonumu duzelttim. Ve odadan çıktım.- Ben hazırım.
Dedim ve hazirlamalarini bekledim.
Cok yavaşlar.
Bu sirada telefonuma mesaj geldi.Bilinmeyen Numara
+Merhaba Jessie Jersey. ;)
Bende mesaj atmayi denedim.
- Sanada merhaba korkak. :)
+Aaa oldu mu şimdi? Dave ile son günlerini iyi değerlendir. Çünkü çok yakinda benim olacak .
- Ay tatlim sen ne ara uyudun da rüya görüyorsun. Götün yiyorsa karşıma tekrar çık.
+Yok şekerim. Ben sizi içerden bitiricem.
- Hahahah bu da iyiymiş.
+Neyse size iyi eğlenceler tadını çıkar.
Sinirle telefonu kapattim. Karsima cik bakalım.
Baktin ses seda yok. Dave'in yanina ciktim.-Dave ?
- Jess bu ne?
Dedi. Elinde bi fotoğraf vardi. Fotoğrafta benle biri vardi. Ben o kişiyi tanimiyordum.- Bu ne Dave?
- Ben de sana soruyorum.
- Benim degil bu? Hem bu photoshoplu çok bariz belli. Bunu anlayamadin mi?
- Herneyse çıkalım hadi.
Orusbu is basinda demek sen görürsün inadina yapicam.
Dışarı cikmistik.
- Dave?
- Efendim askim?
-Sen dedin ya öpücük seansi ben simdi yapabilirim.
Dedim ve elimi tişörtünde gezdirdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
VampirosKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...