Medyadakiler; Dave ve Mark.
- Mark?
Cevap vermiyordu.
-Bişeyler yapin. Ikisinide oldurecek.
Dedim ama kimse bisey yapamadi-Mark yapma.
Dedim. Gozlerini açtı ve bana bakti.- Affetmek mi? Öldürmek mi?
- Mark. Kendine gel.
Dedim ve bi tane geçirdim. Tinmadi bile. Vücudunu dondurdum. Ateşi cikarinca gozleri fal taşı gibi açıldı.-O sana aci cektiriyor ve ben seni kurtarmaya calisiyorum. Karsiligi bu mu?
- Mark benim yüzümden kimse Ölsün istemiyorum. Görmüyor musun? Ha? Ben Karanligim. Ben lanetten başka hiçbişey sacmiyorum etrafa. Gidelim hadi.
Dedim ve arabaya bindim. Dave arabanin önüne atladi.- Hayır beni cignemeden olmaz.
Telekinezi ile arabanin önünden çektim.
- Ne dedin?
Dedim ve arabayi calistirdim.- Jess? Onu dinlemelisin. Benim yalan söylediğimi gördün mü?
-Evet. Mark olayinda yalan soyledin.
- Yaniliyorsun.
Dedi Jane.-Ben Mark'in senin sirdasin olacagini gördüm. Calvin'e bunu soyledim. O da 'o zaman Mark hakkinda iyi şeyler soyleyeyim' dedi.Mark Cara'nin verdiği cümleleri amatörce soyledigi için Calvin hemen anladi. Ve ben Mark'i ifşa ettim. Böylelikle olaylar gelişti.
Arabadan indim.
- Dinliyorum Dave?
- Yalniz.
- Hayir.
- Mark birak da konussunlar.
Dedi Jane.Beni biraz ileriye götürdü. Elimi kalbine götürdü.
- Bak. Senin için atiyor. Sen yokken orda olduğunun farkinda bile değildim.
-Dave?
- Jessie. Beni sevdigini biliyorum. Bende seni seviyorum. Cara'yla aramda hicbisey yok.
"Doğru söylüyor. Cara beyninde neler neler kuruyor."dedi Calvin.
- Cara senin hayatından çıkmadığı sürece ben senin hayatına girmeyecegim.
Dedim ve ilerledim. Cara'ya baktim. Elime ateş alip üstüne firlattim. Piclik mod21. Ciglik atarak kaldi. Bizde benim eve gectik.-Evimiz.
Diye cirladi Alice. Mark bana sinirlenmisti.- Mark konusalim mi?
Mark'i alip havuzun başına götürdüm.
- Mark.
- Seni dinlemek istemiyorum Jess. Onlari orda birakip gittik. Hiçbişey yapmadik.
- Sadece sarilabilir misin?
Mark birden yumuşadı ve sarildi. Kısa sürede ona bu kadar alışmam garip bi duyguydu. Jake geldi birden.
- Hey Karanligimdan uzak dur.
- Aman Tanrım paylasilamiyorum.
Dedim ve buna kahkahalarla güldük. Affedildigimi anlayinca hemen Mark'i havuza attim. Öğlen sonrasi olmasi harika bişeydi. Hemen Jake beni de atti. Bende telekinezi ile onu da attim. Digerleri de geldi. Kaydiragi actim. Ve çok eglendik. En son ne zaman böyle bisey yaptik. Hatırlamıyorum bile.Dave'in Anlatimi
-Salak. Beni ne diye öpüyorsun. Gerizekali. Bu evden derhal defol. Git bu evden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(Tamamlandı)
VampiriKadere sürekli karşı gelen, ailesini sonuna kadar koruyan, gün geçtikçe daha da güçlenen güzeller güzeli bir Karanlık Vampir, sevgilisini sonuna kadar korumaya ve sevmeye ant içmiş, güçlü ve yakışıklı bir Karanlık Kurt'un hayattaki zorluklarla karşı...