O 2 roky později....
Z pohledu Adell
Je mi už 18 let. Mám brigádu v kavárně.A abych vás uvedla do obrazu...
Nemám, a ani jsem za celé ty 2 roky neměla kluka. Nemůžu zapomenout na Kovyho. Natáčím na YT a mám přes 250k odběratelů. V létě bude GeekCamp (Gík Kemp) a já jsem tam pozvána jako účinkující. Na YT se jmenuji 'Adell_Ka'. Jedu na všechny 3 turnusy.
A tentokrát bude změna. Bude jeden tým a v něm 2 YouTubeři a 4 pomocníci.
A léto je za týden! :)O týden později
Šla jsem dát Kety k Jítě, protože Kerol jede se mnou.Když jsme dojeli do Chotěboře, tak jsme si šli dát tašky do hlavní haly a šli na pódium, kde Markus rozděluje děti do týmů.
Nejdříve všechny YouTubery představil, ale já jsem nevnímala, takže nevím kdo všechno tady je.Když řekl "Adell a Kerol s Tomášem" zbystřila jsem.
Markus mluvil dál "Adell a Kerol s Tomášem budou v týmu s Kovym, Janou a Davidem" já jsem ztuhla... A nebyla daleko od omdlení.
Na pokoji jsem měla být s Kájou, protože nikdo neví o tom, co se mezi námi stalo..
Šli jsme do pokojů, ale mě se tam moc nechtělo a Kájovi asi taky moc ne...
Když, jsme byli v pokoji ani jsme spolu nepromluvili, ale rozhodla jsem se to ticho přerušit a tak jsem řekla "Kovy, prosím, nech mě ti vysvětlit to objetí s Fandou."
" Ne! Nejdříve říkáš, že ti sebral psa a, že tu vyhrožuje a ubližuje ti a pak se s ním objímáš! Tak mi nic nevysvětluj!" Řekl hodně naštvaně.
"Dobře! Nenech si to vysvětlit!" doslova jsem zařvala já a utekla jsem z pokoje.Šla jsem k nedalekému jezeru v lese. Sedla jsem si na trávu a smočila si nohy. V očích se mi zaleskly slzy a najednou se spustil vodopád slz, setkajících po mé tváři.
Slyšela jsem kroky, přibližující se ke mě. Někdo si vedle mě sedl a řekl "Adell, co se stalo?"
Zvedla jsem hlavu. Uviděla jsem Adama (Vidraila). Hned jsem ho objala.
"Adell? Řekneš mi co se stalo? Jde o Kovyho?" zeptal se.
"Jo, nic si nenechá vysvětlit." řekla jsem.
"Co se mezi vámi stalo?"
,,....... No ale usmířili jsme se s ním a objala se, ale Kovy to viděl. A tak na měl byl naštvaný a začal na mě řvát.."
"Aha, to je mi líto..
A neboj, on se dozví jak to bylo." řekl a usmál se.
"Díky" řekla jsem.
"Za co?" zeptal se.
"Za všechno" řekla jsem a objala ho.
"Nepůjdem k táboráku?" zeptal se mile.
"Jasně!" řekla jsem už vesele.
Dal mi ruku kolem ramen a mě to tak vyhovovalo.Když jsme tam přišli sedli jsme si vedle sebe a Adam (Vidrail) mi dal zase ruku kolem ramen.
Kovy se na nás koukl a Ati se nás zeptal "....
Takže Ahoj! Vítám vás u první kapitoly v druhé části příběhu 'Můj život a YouTuber' snad se vám líbila.
Zatím Ahoj :)
Vaše Adell :D
cca 545 slov
ČTEŠ
Because you're my life /ytbers
FanfictionAhoj. Tohle je druhý díl příběhu 'Why is life so hard' :) Jen tu pokračování o které jste si psali Adél a Karel se 2 roky neviděli... Oba dva je užíralo, že nemůžu být poblíž toho druhého. Nejezdili na akce, jen aby se tam nepotkali... Po 2 roc...