#2 Pusa?

144 17 6
                                    

A Ati se nás zeptal "Vy spolu chodíte?"
"Ne, jsme jen dobří kamarádi" řekla jsem a přesunula se blíž k Adamovi.
Všichni se na nás koukli, včetně Kovyho... Ten nás vraždil pohledem.

Šli jsme každý na svůj pokoj. Já si lehla a přemýšlela o tématu videa tohoto GeekCampu.
Potom jsem usla.

1. Den GeekCampu
Byli jsme u hlavní stage (stejdž - stejdže) a čekali na zadání tématu videa. Markus mluvil "Tématem videa je láska. Děti vymyslí scénář a YouTubeři budou hlavní postavy. Dejte se do toho!" Řekl Markus a všichni šli na místo kde chtějí natáčet.

Šli jsme a děti měli scénář celkem rychle. S Kovym jsme si ho přečetli a oba dva jsme byli proti. Napsali, že my dva si na konci dáme pusu.
"Asi vás zklameme, ale my dva už spolu nechodíme" Řekl Kovy
"Ano, z osobních důvodů" řekla jsem a trochu se pousmála.
"Ale my máme vymyslet scénář a vy to máte bez protestů zahrát!" Řekl někdo z dětí.
"Dobře, jdeme točit."

Scénář ve zkratce
Adell - Kim, Kovy - Sam
Kim chodí s Federikem už rok. V den jejich výročí Federiko řekne Kim, že se s ní rozchází. Kim začne nehorázně brečet a utíkat domů, kde ji utěšuje její sestra Klára. Po týdnu ho uvidí líbat se s jinou, s její největší nepřítelkyní Sárou. Kim se v očích zalesknou slzy a jde do parku. Sedne si na lavičku a po tváři jí stékají slzy. Přijde tam Sam a obejme jí.
Kim ho také obejme a políbí se.
Když se Adell a Kovy měli políbit tak to nebyl polibek, ale vzniklo z toho dlouhé líbání .....
'Vypla se kamera'
"Adell, promiň, nevím co stalo, ale asi jsi to neudělala schválně" Řekl Kovy.
"Ne, objala jsme se na náznak toho, že jsme se s Fandou usmířili." řekla jsem s úsměvem.
"Takže všechno v pohodě? Jsme zase spolu?" zeptal se.
"Kovy....

Vím, že mě máte rádi za otevřené konce :3
Ahoj, snad se vám tento díl líbil. Nemám co dodat.
Zatím Ahoj :)
Vaše Adell :D
cca 316 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat