#33 Má to ještě vůbec smysl?

36 8 6
                                    

,,Jo" řekne a políbí mě. Polibek jí oplatím.

Z pohledu Adell
Odtáhnu se a obejmu ho ,,Chybělo mi tvé objetí a tvá přítomnost.. Miluju tě" šeptnu mu.
,,Taky tě miluju, beruško" šeptne a líbne mě do vlasů.
Usměju se a objímám ho. Začne mě po hladit po vlasech, přičemž se usmívám, protože on mi dodává pocit bezpečí..

*** ***
,,Kájo? Půjdu si sednout jinam, kde je více klidu.. Nevadí?" pousměju se na něj.
,,Ne, v pohodě, jen buď opatrná, prosím.."
,,Neboj se" usměju se a políbím ho na tvář.. Vstanu a jdu do místnosti, kam jsem před chvílí viděla zajít Dannyho.. Sednu si k němu.
,,Ahoj" usměju se.
,,Ahoj.. Tak zase jste spolu?" úsměv mi oplatí.
,,Jo, ale začínám pochybovat, že nám to vydrží.." řeknu trochu sklesle.
,,Proč? Nemiluješ ho snad?"
,,Ne, miluju, jen.. Vždycky je tu něco, čím nám osud naznačí, že k sobě zřejmě nepatříme.." obejme mě kolem ramen.
,,Jestli to tak cítíš, měla by ses ho vzdát.."
,,Já nevím.. Ještě to s ním zkusím.." hlavu si položím na jeho rameno.
,,Dobře, ale kdyby cokoliv, jsem tu pro tebe" šeptne mi a políbí mě do vlasů.
,,Děkuju" usměju se a pevně ho obejmu.

Objímáme se, dokud nepřijde Kerol: ,,Zase ho podvádíš? Je jen ve vedlejší místnosti, měla bys být opatrná a starat se, abys ho znovu neztratila.." sedne si k nám.
Odtáhnu se od Dannyho.
,,Nepodvádím ho.. Co se stalo, že jsi tu?"
,,Za chvíli začíná afterka a Kája se po tobě shání" řekne s menší nechutí v hlase.
,,Jo.. Už jdu.. Zatím pa" pousměju se a políbím Dannyho na tvář.
,,Pa" odvětí, než odejdu.. Kerol jde sennou. Skočím Kájovi kolem krku. ,,Ahooj" zasměju se.
,,No ahoj, všechno v pohodě?" zasměje se semnou a objetí mi opětuje.
,,Jojo, nemusíš se bát" usměju a odtáhnu se, políbím ho na tvář. Usměje se.
,,Tak jdeme na tu afterku?" uchechtnu se.
,,Jasný" uchechtne se a táhne me na afterku k baru.

Sedneme si.. Začnu do sebe lít alkohol. Kája si popíjí pivo.
Když přijde Kerol, nějak se spolu zakecají, stejně jako já po chvíli s Dannym.
Kája s Kerol někam zmizí.. Jsem moc mimo na to, abych to řešila a tak pokračuju v konverzaci s Dannym, která se po chvíli zvrhne na vášnivé líbání.
Danny se odemne odtáhne se slovy: ,,Nejde to.. A ty to víš.." a sklopí pohled k zemi.
,,Jo.. Omlouvám se.." obejmu ho.

Ahooj my loves 😅💕
Nejprve se vám omlouvám za mou, eh.. Déle než 2 měsíce trvající pauzu, ale.. Honestly?
Neměla jsem chuť na psaní, ale teď mě to zase nějak popadlo, takže se vás teď ptám.. CHCETE ZVRAT, NEBO BYCH TUHLE STORY UŽ MĚLA UKONČIT? 💓

No nic no.. Doufám, že tohle bude ještě někdo číst a páá my loves 💗💗
>>397 slov <<

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat