#6 Proč?!

120 12 12
                                    

Kovy ke mě přišel a přečetl zprávu nahlas.
""Za to zaplatíš! Policie dopadla Fandu! Těš se! 🔪" zkončil klesnul hlasem.
"Co?!" doslova zaječela Kerol.
"Ano, je to od Honzy. Já se bojím!" řekla jsem zoufale a vyděšeně Kovymu.
"Neboj jsme s tebou, a vždycky tu budeme pro tebe." řekl Kovy a Kerol jen souhlasně s úsměvem kývla hlavou.

Šli jsme jezdit na LG a Jana všechno zapomněla, byla jsem veselá.

Šli jsme na zmrzku, do kina na Fakjů pane učiteli a smáli se ještě po cestě. Kovyho po cestě potkalo hodně fanoušků. Já s Kerol jsme jenom stali opodál a smáli se.

Podepsal se asi 100 lidem. Když se všem podepsal a se všemi se vyfotil šli jsme ke mě. Peklo jsme domácí pizzu.

Jelikož v těstě musí být mouka, tak jsme se rozhodli, že se trochu pobavíme a házeli jsme po sobě mouku.

Všichni tři jsme byli celí od mouky. Postupně jsme se všichni umyli a šli spát.

Ráno jsem šla s Kety na procházku a potkala Honzu, který si mě díky bohu nevšímal.

Šla jsem zase zpátky domů a tam už sedělo u krásně bílého stolu Kerol s Kovym.
Ten stůl byl, krásně bílí dokud po sobě nezačali házet marmeládou.

Asi hodinu jsme to uklízeli a smáli se u toho jako psychopati, které právě pustili z blázince.

Dneska jsme šli do centra Nisi v Liberci.

Tam jsme nakupovali oblečení, nějaké jídlo, dali jsme si tam Tapi tea, oběd a zmrzku. Kerol si koupila i sladkosti. (Bonbónky)

Jeli jsme domů a Kovy s námi natočil video 'What's in my mouth' challeng.

Bylo to vtipný.

Dali jsme si večeři a koukali na zakázané uvolnění.

Takže Ahoj.. Tohle je kratší díl, protože potřebuji poradit.

Napište mi do komentářů co nejvíce vtipů prosím.
Ten kdo mi nějaký napíše bude mít jedno přání :))

Zatím Ahoj :)
Vaše Adell :3
cca 276 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat