Sundala jsem si tričko, které jsem složila, když se otevřeli dveře ve kterých stál Denny.
Skvělý... Takže já tam stojím jenom v legínách a podprsence....
Z pohledu Dennyho
Zrovna jsem Adell nesl ručník, když jsem jí viděl jenom v černých legínách a růžové podprsence.Musel jsem se na ní pořád dívat... Je tak nádherná.
Položil jsem ručník a šel k ní. Jednou rukou jsem se opřel o umyvadlo a druhou rukou jsem jí chytl kolem pasu.
,,Jsi nádherná, víš to?" zašeptal jsem jí do ucha a dal jí pusu na čelo.Ona se jenom usmála.
,,Děkuju Denny, ale... Ráda bych se osprchovala, jestli by ti to nevadilo" uchechtla se.
,,Ehh... Jo, promiň" řekl jsem o odešel z koupelny.Je moc nádherná... Docela Karlovi závidím, protože vím, že se udobří... Vždycky to tak bylo a asi i bude...
Z pohledu Adell
Když odešel, přestala jsem se usmívat a rukama se opřela o umyvadlo.
,,Já jsem strašná... Denny mě viděl skoro nahou, líbá mě a.... Mě to nevadí... To mě na tom zneklidňuje. Tohle bude chtít studenou sprchu...Svléknu si aj zbytek mého oblečení a osprchuju se.
*** Po sprše ***
Osuším a obléknu se. Poté si své oblečení složím, ručník pověsím na sušák a jdu zpátky za klukama.,,Pořád hrajete?" Zeptám se s menším úsměvem.
,,Jo, jdeš taky?" Zeptá se mě Denny a kouká se mi do očí, přičemž ucuknu a s potichým ,,Jo" si sednu vedle něj.
*** Po flašce ***
,,Jsem dost unavená.." řeknu ospale.
,,To jsme všichni. Jdem spát?"
_________________________________________
(Ehm... Lidi omlouvám se, ale jelikož nechci, aby další dvě kapitoly byli nezáživný, tak se v ději o týden posuneme... Ale napíšu vám sem zkráceně co se stalo ☺)
*Týden*
Adél byla u sebe a jelikož by to asi psychicky nezvládala, tak u ní byla i Carrie.Další víkend byly další zastávky CineTubu, kam se Adél moc nechtělo, ale Carr jí slíbila, že tam bude s ní, takže nakonec jela.
Kája se chtěl Adél omluvit, ale vždycky když ji volal, tak to nezvedala a začal se o ní bát... Když mu Carr zavolala, že Adél je v pohodě, ale nechce s nikým mluvit, hned se mu ulevilo. Chce se Adél omluvit na dalších zastávkách CineTubu.
*Na CineTubu v backstagi*
Z pohledu Adél
,,Ehm... Musím na záchod, ale hned jsem zpátky" Řekla mi Carr a odběhla pryč. Bála jsem se tu sama. A to hodně.,,Adél?" Promluví na mě někdo a já hned poznám, kdo to je. Otočím se a se strachem v očích se na něj podívám.
,,A-ano?" Zakoktám se s pohledem do jeho krásných modrých očích, ve kterých se vždycky ztrácím...
,,Chtěl bych se ti omluvit za to, jak jsem na tebe vyjel... Jen jsem byl v tu chvíli naštvaný... Omlouvám se ti" řekne s lítostí v očích.
,,Ty se nemáš za co omlouvat... To já jsem se s Dannym líbala... To já jsem-" nenechá mě to doříct a políbí mě. Spolupracuju.
Z pohledu Karla
Odtrhnu se od ní ,, Stačí" usměju se na ní ,,Oba jsme udělali chybu, ale můžeme na to zapomenout... Nebo ne?"
ČTEŠ
Because you're my life /ytbers
Hayran KurguAhoj. Tohle je druhý díl příběhu 'Why is life so hard' :) Jen tu pokračování o které jste si psali Adél a Karel se 2 roky neviděli... Oba dva je užíralo, že nemůžu být poblíž toho druhého. Nejezdili na akce, jen aby se tam nepotkali... Po 2 roc...