#28 Objasnění děje

58 10 9
                                    

Ahoj, tato část bude takové menší objasnění děje, protože jsem si příběh znovu přečetla a vzpomněla jsem si, že spousta věcí tu zmíněna nebyla...
Tak jdeme na to :)

Je Jaro... Konkrétně Březen a já v Květnu znovu nastupuji do školy... Nechodím tam každý den, někdy dělám školu dálkově. V nějaké určité dny.

Prázdniny většinou míváme 1 - 2 měsíce s tím, že učitele nám vždy zadají 3 - 5 referátů, nebo projektů.

Jsem na Jazykové škole v Liberci, přestože já aj Kovy bydlíme v Praze.
Bydlíme každý ve svém vlastním bytě, blízko sebe.

Jitka chodí s Martinem a skvěle jim to klape. Jsem za ně za oba ráda.

S Kerol se nebavím, a v blízké době to ani v plánu nemám.

Už před dvěma roky se mi zdálo, že chce mít Káju jen pro sebe a snaží se mi ho přebrat... Ale říkala jsem si, že je to blbost, protože to byla moje nejlepší kamarádka, ale teď se mi to potvrdilo.

Kety s Maxíkem pořád nemůžeme najít... (Upřímně jsem je z příběhu nachvíli vyřadila, protože jsem nevěděla jak je zapojit do děje 😅😁)

Karel odmaturoval a už má na práci 'jenom' YT - 'jenom' protože snad všichni ví, že YT není zrovna lehká práce... Schůzky, spolupráce, najít si čas na natočení a stříhání videí, atd...-

Já jsem si na YT dala pauzu..
Upřímně mi to ani nechybí.

Né že by mě točení nebavilo, ale obešla bych se i bez toho. Stejně točím hodně videí s Kájou. Jednou za 14 dní vydá video se mnou.. takže ta pauza stejně ničemu nepomohla, ale nevadí mi to.

Já přemýšlím, že s YouTubem skončím.. a proto si hledám práci.

Chtěla bych pracovat v Praze v Bubbleloggy. To pití mi chutná ... Ať si kdo chce co chce říká, nějaká rakovina mě nezajímá... To bych to musela pít každý den, minimálně 5x.

Adam (Vidrail) se stal mým nejlepším kamarádem a s Kájou jsou v pohodě.

Upřímně mi teď docela začíná vadit Honza (MenT) a Vadim (VADAK) ...

Vždycky když se někde vidíme, tak na mě Honza (MenT) kouká jak na obrázek. A to mi vadí a někdy mám chuť mu jednu vrazit!

Jinak s ostatníma YouTuberama jsem v pohodě. Jinak z YouTuberek se nejvíce bavím s Carrie (Carrie Kirsten), Verčou (Veronika Spurná), s Andy (Andy Coconut - Carrieina mladší sestra) a s Maky (Makyna016) a Ájou (Fallenka).

Přítomnost
Dnes na CineTubu v Praze, jsem šla do jedné z menších místností, kde nikdo nebyl a já tak měla klid. Žádný hluk... Bylo to super, protože jsem spíše samotářský typ.

Vymýšlela jsem scénář k novému videu, dokud nepřišel Denny z TvTwix.
,,Co tu chceš Danny?" Zeptala jsem se ho a dal seděla, s nejistotou.. bála jsem se ho...
,,No.. přišel jsem si popovídat" Řekl s tím jeho slizkým úsměvem, že kterého by se ostatním holkám podlomili kolena.

,,A o čem? A proč zrovna se mnou? Neznáme se" odmlčela jsem se ,,A navíc... V backstagi jsou holky, které znáš a můžeš se bavit s nimi" řekla jsem nejistě.
,,To sice jo" zasmál se ,,Ale né tak krásné jako ty" řekl a sedl si do křesla vedle mě. On si dal ruku na moje stehno, po kterém mě hladil.
Podívala jsem se na něj a následně na jeho ruku, která pořád hladila moje stehno.
,,C- co to jako děláš?" Zeptala jsem se ho ještě více nervózněji, než předtím.
,,Adell... Já vím, že po mě tajně toužíš" roztomile se usmál.
,,Ne! Já mám Káju! Takže okamžitě že mě tu svojí nechutnou pracku sundej!" Zvýšila jsem na něj hlas. On se však jenom zasmál a dal pryč tuku z mého stehna.
Vstal. Chytil mě za ruku a tím mě donutil se taky postavit. Odložila jsem svůj notes s tužkou a stoupla si naproti jemu. Chytil mě za ruku a tu mi po hřbetě hladil palcem.
,,Co chceš teď jako dělat?" Zeptala jsem se ho, ale tentokrát už normálně, se zrakem upřeným na jeho ruku, která drží tu mou.
,,Víš Adell... Chci tě" řekl a začal mě líbat. Než jsem stihla jakkoliv zareagovat, už měl rty na těch mých.
Neměla jsem jakoukoliv sílu se bránit a tak jsem ho nechala a začala spolupracovat...

Takže Ahoj!😄😄
Doufám, že se vám tahle kapitolka líbila.
Psaní téhle kapitoly mě bavilo 😄😁

Líbí se vám?

Tak to by bylo pro dnešek vše.
Tak zatím se mějte a...
Ahooj!❤❤❤
         😇712 slov😇

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat