#16 Maxík?

75 8 6
                                    

Z pohledu Kovyho
Šel jsem k Adell domů pro Kety a vzal si jí k sobě. Přišli Martin s Kerol a přespali u mě.
Další den jsem s nimi natočil video, challenge - nesměj se. Byla to sranda a mělo to skvělé ohlasy.

Po doeditování videa se Martin šel osprchovat a já jsem si šel do kuchyně pro pití.

"Hele. Kovy? Přijde mi, že bez Adell jsi tu sám. Nechceš si pořídit nějakého mazlíčka?" zeptala se mě Kerol.

"A víš, že i jo? Když jsem byl malý chtěl jsem psa."

"Jde se do zverimexu!" zařval Martin, který právě přišel do kuchyně.

Šli jsme a hned jak jsem přišel mířil jsem do uličky se psými (mladými - Díky Jituško :D) štěňaty.

Byly tam boxeři, bernardýři (nevím jak skloňovat slovo bernardýn :D), jorkšíři, čivavy, chrti, mopslíci, vlčáci, huskyové,foxteriéři, retrívři a další rasy psů.

"Tak co? Jaký se tu líbí? " Zeptala se mně Kerol.

"Já ani nevím, zeptám se tý prodavačky." Jak jsem to odpověděl šel jsem se zeptat.

"Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jakou rasu psa by jste mi doporučila."

"Dobrý den." Odvětila mi milým hlasem prodavačka "Můžu se zeptat jestli bydlíte v domě nebo paneláku?"

"V paneláku." Řekl jsem mile, ale jen tak, aby to nevyznělo jako bych s ní flirtoval.

"Dobře, tak to Vám mohu doporučit Foxteriéra."

"A jaké tu máte?"

"Pojďte za mnou." Ukázala mi asi deset Foxteriérů. Jeden se mi zalíbil. Stál 6 000 Kč. Byl bílí s černým flíčkem u oka. Byl to kluk.

"Tenhle" řekl jsem.
"Dobře -... " než to stačila doříct podal jsem jí peníze poděkoval a odešel.
"Není zač! Naschle!" řekla nahlas, tak abych to slyšel.
S Kerol i Martinem a Foxíkem (Foxík - Foxteriér :D) jsme jeli do obchodu, který byl speciálně pro psy. Koupily jsme pelíšek s dekou, vodítko, kšíry, obojek, obojek proti klíšťatům, dva pytle granulí po 1,5 kg, a hračky (pískací kost a míč, molitanový míč, uzel na přetahování).

Přijeli jsme ke mě a Kety k nám přiběhla nás přivítat. Dal jsem Foxíka na zem a s Kety se očichávat, potom na sebe začaly kamarádsky štěkat a poskakovat kolem sebe.
Všechno jsme vyložily a sedly jsme si na pohovku, mezitím co jsi Foxík a Kety hrály s hračkama.

"Jaké mu dáš jméno?" zeptala se Kerol.
"Besťa!" zařval Martin.
"Ne!" zařvaly jsme s Kerol se smíchem na stejno.
"Bude to..um..." odmlčel
jsem se ".. Um... Max! Maxík!"

Řekl jsem.
"Hezký jméno" řekli Martin s Kerol na stejno.

Zvolil telefon.
'Nemocnice'
"Dobrý den, stalo se něco?" Řekl jsem do telefonu.
"Dobrý den zjistili jsme Vaší přítelkyni něco vážného..."
"Co?! Co jste jí zjistili?" vyjekl jsem a dal hovor na reproduktor.
"Zjistili jsme jí .... "

Takže Ahoj! Teď budou díly kratší (100 - 200 slov), ale za to, budou díly vycházet častěji.
To je všechno, snad se vám dnešní díl líbil.
Jo a děkuju Jitušce za pomoc s dnešním dílem.
Zatím Ahoj :3
Vaše Adell :D
cca 439 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat