#5 Pomoc?...

119 18 7
                                    

Z pohledu Kovyho
Někdo jí unesl! Protože někdo tam byl s ní a zakřičel na ní ať zavěsí. To.... To.. To byl Honza. Proč by to dělal vždyť neví, že jsme spolu nebyli ani, že spolu zase jsme..... Fanda! Ten zmetek!

Z pohledu Adell
Honza odešel, ale nechal tady mobil! Potichu jsem pro něj došla a vytočila číslo 155.
Zvedli to a já jim řekla že nás unesli a, že jsme ve staré nemocnici na konci lesa.
"Dobře hned tam budeme!" řekla policie.

Ale co se nestalo, v tu chvíli sem přišel Fanda s Dennym (TvTwix) a Denny řekl "Nerad bych vám ublížil" a zlomyslně se u toho zasmál.

Fanda mě strčil na zem a já se bouchla hlavou do stolu. Potom sem přišla Leona a řekla "Ahoj Adell, doufám, že se ti nebude stýskat" a ušklíbla se na mě
Kdybych mohla řeknu "No teď, když už vím kam si odešla vážně ne!" Jenomže nemůžu, ztrácela jsem vědomí.....

Potom přijela policie i záchranka. Oni byli pryč, takže je policie hledá.

Já a Kerol jsme 2 dny nic nejedly ani nepili.

Byl večer, venku byla tma a na židli vedle mě seděl Kovy i s Kerol.

"Adell!" Řekli oba dva když viděli, že jsem se probrala.
"Ahoj, kdy mě pustí domů?" zeptala jsem se naléhavě.
"Až zítra" odpověděla mi Kerol.
"Rada vás vidím" řekla jsem a usmála jsem se.
"My tebe taky. A jak tě vůbec unesli?" zeptal se Kovy.
"Šla jsem s Kety na procházku a sedla si na lavičku. Přisedl si ke mě Fanda, povídali jsme si a někdo mi dal něco na uspání. Ale nevím kdo." řekla jsem.
"Honza! Určitě on!" Řekla rozhodně Kerol.
" Neudělali vám tam něco? zeptal se starostlivě Kovy.
"Až na pár facek jsme v pohodě." řekla Kerol s úsměvem.

Po ukončení návštěvních hodin Kovy s Kerol odešli. Vzala jsem si mobil a hrála hry, poslouchala písničky a sledovala YouTube.

Další den už jsem šla domů. Kovy šel na schůzku ohledně YouTubu, tak za mnou přišla Kerol.
Šli jsme ke mě, kde jsme se dívali na filmy a smáli se.

Pozdě večer někdo zazvonil.
Byl to...... Kovy!
"Ahoj! " vykřikla jsem nadšeně.
" Ahoj! Je tu Kerol?" zeptal se s úsměvem.
"Jo, spí u mě" řekla jsem.

Nakonec jsme se dívali všichni tři až do 2h do rána.
Potom jsme usli.

Když jsem se vzbudila převlekli jsem se, umyla si zuby a oblékla se.

Šla jsem udělat snídani. Tousty! Jak originální. :D

Potom se oba dva vzbudili, najedli se a oblékli. Prostě.... Klasická ranní hygiena.

Potom mi zapípala zpráva.
Stálo v ní : "Za to zaplatíš! Policie dopadla Fandu! Těš se! 🔪"

Stála jsem nehybně a vyděšeně opřená o kuchyňskou linku.

Ahoj... Omlouvám se, že včera nevyšel díl, ale nebyl čas a popravdě se mi psát nechtělo :) Snad to pochopíte.

Zatím Ahoj :)
Vaše Adell :3

DĚKUJI! JE TU 100 PREČTENÍ!
I LOVE YA.. ❤
cca 450 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat