#9 Kerol! :3

98 16 3
                                    

Věnováno tynusak007 :3

Z pohledu Adell
Ráno
Ráno jsem se vzbudila a ucítila krásnou vůni vaflí. Kovy vedle mě nebyl, a tak jsem usoudila, že Kovy kuchtí snídani.

Vstala jsem udělala ranní hygienu a oblékla se. Když jsem byla hotová, šla jsem dolů do kuchyně. A ano, Kovy už seděl u stolu a jedl.

Dala jsem Kety jídlo a vodu.

"Dobré ráno" řekl s úsměvem.
"Dobré, to je pro mě" řekla jsem s úšklebkem.
"Ne, to je pro Martina, který přijde odpoledne aby jsme se podívali na duhu a šli na konec té duhy, protože tam bude skřet s hrncem plným zlata" řekl s naprostou ironií v hlase.
Já se jen zašklebila a řekla "Aha" a šla ke kuchyňské lince.

Kovy ke mě přišel s talířem na kterém byli palačinky a objal mě zezadu. Otočil si mě k sobě, podal mi talíř s palačinkami a řekl s úsměvem "Dobrou chuť zlato"
Usmála jsem se a dala mu rychlou pusu.

Nejedla jsem se a zeptala se "Kovy? Nepůjdeme prosím za Kerol do nemocnice?"
"Jasně, po obědě?" Řekl a navrhl.
"Jo, děkuju" řekla jsem a objala ho. Šla jsem pro Kety a pro věci na vyvenčení Kety. A šla jí vyvenčit. (Nečekaně :D)

Po obědě
Šla jsem se obléknout do věcí, které můžu nosit ve společnosti a Kovy to samé.

Když,  jsme byli připraveni, jeli jsme za Kerol.

Dojeli jsme tam a šli rovnou do pokoje, kde leží Kerol.

Byli jsme tam už hodinu a z našeho povídání nás vyrušil doktor s dobrou zprávou.

Řekl nám, že Kerol už dnes může jít domů.

Pomohla jsem jí sbalit věci a šli jsme. Kerol jsme odvezli domu a mi jeli zpátky ke Kovymu.

Omlouvám se tynusak007 za to, že jsem jí nevěnovala díl. Ale chtěla jsem ti věnovat nějaký díl, který nebude o smutku.... :D

Založím si 'příběh' kde budu psát různé věci, které stojí za zmínku, potom i informace a nějaké ostatní věci.

Bude se jmenovat 'Já a můj zábavný život'

Děkuju moc za skoro 300 přečtení! :3 😍

Zatím Ahoj :))
Vaše Adell :3
cca 280 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat