Doma jsem si zula boty a vybalila si věci.
Osprchovala jsem se a převlékla se do čistého oblečení.
Vysušila a rozčesala jsem si vlasy a zapletla je do jednoduchého copu.
Lehla jsem si na postel s mobilem a projížděla Instagram.Cinkla mi zpráva na Messenger : "Ahoj Adell. Jak se máš?" byl to Adam.
"Ahoj Adame, no moc dobře ne"
"Jakto? Co se stalo?"
"Nom, to neřeš..."
"Týká se to Karla ,že?"
"Jo"
"Nechceš jít na chvíli ven a říct mi to?"
"Nom, když já nevím.."
"Adell prosím"
"No dobře, za chvíli v parku"
"Okej"
Zobrazeno*** ***
Z pohledu Adama
Jdu do parku a volá mi Karel.
"Čau Kájo, co potřebuješ?"
"Čau Adame, nevíš kde je Adell? Volám jí, ale ona mi to nezvedá"
"Za chvíli se máme sejít v parku, prý mi chce něco říct.."
"Jo super,tak já tam zachvíli přijdu"
"Jojo, čau"
"Čau"Z pohledu Adell
"Jojo, čau" slyšela jsem jak Adam mluví do mobilu, když jsem přišla do parku."Ahoj" pozdravila jsem Adama.
"Ahoj" oplatil mi pozdrav."Tak co se stalo?"
"Když jsem se v nemocnici probudila, tak jsem viděla Karla a Kerol jak se líbají. Tak jsem dělala, že spím....."
Z pohledu Karla
"Tak jsem dělala, že spím. Karel mě nemiluje, podvádí mě s Kerol!" Slyšel jsem mluvit Adell, když jsem přišel do parku. Když to dořekla, rozplakala se a běžela obejmout Adama."Adell nebylo to tak jak to vypadalo...''
"No jasně. Jen jste se s Kerol líbali, že?!" Vyprskla nepříjemně.
"Ne! Jen - "
"Ne! Políbil jsi Kerol, mojí nejlepší kamarádku. Oba dva jste hrozní! Běž si za Kerol! Už na tebe určitě čeká s tunou rtěnky!" řekla hystericky a objala Adama, který jí obětí opětoval.
Odešel jsem domů.
Z pohledu Adell
Když Kovy odešel, zeptala jsem se Adama : "Adame? Můžu dneska přespat u tebe?"
"Jasný, rodiče jsou na měsíc pryč" řekl a šli jsme k němu.Ahoj! :D Po době delší jak měsíc se vám tu hlásím! Ne, neumřela jsem! :D Tolik úkolů zas nemáme....:D
Doufám, že se vám tento díl líbil a...
Zatím Ahoj! ;D
Vaše Áďa :3
310 slov
ČTEŠ
Because you're my life /ytbers
FanfictionAhoj. Tohle je druhý díl příběhu 'Why is life so hard' :) Jen tu pokračování o které jste si psali Adél a Karel se 2 roky neviděli... Oba dva je užíralo, že nemůžu být poblíž toho druhého. Nejezdili na akce, jen aby se tam nepotkali... Po 2 roc...