#11 Kerol.. Miluji Tě!

78 9 0
                                    

Oba se na sebe zmateně podívali.
"Adell, Ne nejsme. Vždyť já mám tebe." řekl Kovy
"Adell, nejsme. Možná jsem se nerozešli, ale už je to pět let. Vy dva máte jeden druhého." řekla Káťa a usmála se. Já ji objala.
"Dobře. Káťo, my už asi půjdeme." řekla jsem jí a ona jen kývla.
"Kdyby jsi něco potřebovala, přijď za námi. Zatím Ahoj." řekla jsem, mrkla na ní a usmála se.
"Dobte, díky. Ahoj." řekla a usmála se.

Další den už jsem šla od Kovyho ke mě. Přijela Kerol a Jitka.

Přijeli a my šli nakupovat.
Po nakupování, jsme se dívali na filmy a pojídali zmrzlinu.

Asi o půlnoci jsme šli spát.
Vzbudili jsme se a udělali ranní hygienu atd..
Odpoledne jsme šli do kina, jeli jsme do Prahy a já holky seznámila s Káťou. Rozuměli si.

O 2 dny později....
S Martinem jsme se dohodli, že se sejdeme v Praze u Bubble Loggy, protože mi chce něco říct.

Když přišel tak jsme si objednali Bubble Loggy a řekl mi, že potřebuje poradit s jednou důležitou věcí.
"Adell,potřebuji poradit s jednou důležitou věcí.. " řekl smutně.
"Co se stalo?" zeptala jsem se ho.
"Víš... Už Jitku nemiluji. A udělal jsem blbost, že jsem Kerol podvedl a odkopl. Myslíš, že když se rozjedu s Jitkou a zeptám se Kerol jestli se mnou bude chodit, bude to divný?" Řekl.
"Martine... Udělej to co si myslíš, že je nejlepší. Divné by to nebylo. A jestli to uděláš půjdu s tebou... Budu tvoje 'morální podpora' neboj." řekla jsem trochu se smíchem.
"Díky Adell" řekl.
"Nemáš za co" řekla jsem a upřímně se usmála.

Odpoledne
"Martine, neboj jsem tady s tebou" řekla jsem mu.

Už tam stála Jitka.

"Jíťo, musím ti něco říct." řekl Martin.
"Povídej" řekla Jíťa s úsměvem, protože nevěděla o co jde.
"Víš... Už tě nemiluji, uvědomil jsem si, tě jsem tenkrát udělal blbost. Miluji Kerol. Jíťo rozcházím se s tebou... "

Ahoj omlouvám se, že nevyšel dlouho díl, ale nejsou nápady.
Snad mi to prominete. :))
Zatím Ahoj :)
Vase Adell :3
cca 318 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat