Ráno probíhalo tak jako vždy. Ranní hygiena, snídaně a procházka s Kety.
Odpoledne šel Kovy na schůzku ohledně YouTube. Šel s Martinem, Teri a Andreou (Fall).
Já s Kerol jsme šli na módní přehlídku, která byla úžasná. Koupili jsme si každá asi 10 kusů oblečení z té přehlídky.
Ja si koupila brýle, dvoje šaty, čtvery trika, troje kalhoty a jednu sukni.
Kerol si vzala čtvery trika, troje kalhoty a troje šaty.
Potom jsme ještě šli do McDonald's.
Když jsme se najedli ještě jsme nakupovali doplňky.... Ano pořád jenom nakupujeme :D
Domu jsme se vrátili v 15h. Vařili jsme polévku (rajskou..... Ta je nejlepší :3)
Šli jsme se projít po okraji silnice I s Kety. Šli jsme asi hodinu a celou cestu se smáli jako retardi, fotili selfie a dávali je všude. (Facebook, Instagramu, Snapchat,....)
Najednou se tam objevil MenT a strčil Kerol na silnici já jsem mu dala facku, ale mezitím Kerol srazilo auto....
Dala jsem mu ještě větší facku a začala brečet. Zavolala jsem záchranku.
Byla tu do 5 minut. Dovolili mi nastoupit s Kety. Když jsme byli v nemocnici zavolala jsem Kovymu i Jítě.
Oba přišli do 20 minut, hned na to mi přišla zpráva od MenTa.
Stálo v ní : Chudák Kerol ... To je odplata za Fandu! A už si s námi nezahrávej, je ti to jasný?! Nebo to bude větší oběť....
Doufám, že se Kerol uzdraví...
Měj se!Kdyby tu byl, zabila bych ho. Ano takový jsem měla vztek....
Přišel doktor. "Je 47% šance, že to nepřežije." Jen co to do řekl jsem objala Kovyho a začala brečet.
Za doktorem běžela sestřička a řekla "Doktore! Ztrácíme jí! Kerol (příjmení si domyslete) " V tu chvíli jsem upadla do kómatu.
Ahojky! Omlouvám se, že teď dva dny nevyšel díl, ale neměla jsem WiFi ani nápad. '
Díly budou vycházet asi obden. :) Snad to pochopíte a nezlobíte se na mě.
Zatím Ahoj :))
Vaše Adell :3
cca 281 slov
ČTEŠ
Because you're my life /ytbers
Fiksi PenggemarAhoj. Tohle je druhý díl příběhu 'Why is life so hard' :) Jen tu pokračování o které jste si psali Adél a Karel se 2 roky neviděli... Oba dva je užíralo, že nemůžu být poblíž toho druhého. Nejezdili na akce, jen aby se tam nepotkali... Po 2 roc...