#34 ,,Konec, Kováři!"

33 7 22
                                    

Věnováno mavyovkalove 💖💖
(my víme 😂💜)

Objetí mi opětuje ,,Mě se neomlovej.." šeptne.
,,Jsem fakt hrozná.."
,,Ale psst!" odtáhne se ode mě.
,,Pojď, půjdeme najít Káju.." jen přikývnu a vstanu.

Jdeme někam hledat ho, když zakopnu a uvidím Kájovi boty.. Zvednu se a uvidím ho tam se s někým líbat.. Kerol.
Kdyby mě Danny nechytil, spadla bych na zem, brečela a už se nezvedla.
Pevně ho obejmu a tiše brečím. Objímá mě a hladí po vlasech.
,,Končím.. Končím s tímhle vztahem" vzlyknu.. Po chvíli se odtáhne.
,,Běž za ním a řekni mu to.." pohladí mě po tváři.
,,Teď ne.. Teď to nezvládnu.." chytím jeho ruku. Pousměje se a proplete si semnou prsty.
,,Chceš už jít..?" palcem pohladí můj hřbet ruky.
,,J-jo.. Asi jo.." obejme mě.
,,Půjdeš ke mne, jo?" objetí mu opětuju a kývnu. Nohy dám kolem jeho pasu, přičemž mě chytí.
Nese mne kamsi...

*** ***
...Ležím v jeho tričku a kalhotkách u něj v posteli, v jeho objetí. V tom objetí, které mi tolik chybělo..
,,Je ti líp?" šeptne mi.
,,Jo, o moc" šeptnu a usměju se, zavřu oči.
,,Půjdeš spinkat?" pohladí mě po vlasech.
,,Možna, ale je mi takhle fajn" usměju se.
,,To jsem rád" usměje se a dál mě hladí po vlasech... Po chvíli pod jeho něžnými dotyky usnu.

*** ***
,,Danny? Půjdu za Kájou.." otočím se na něj, když přijdeme do backstage na akci a spatřím Káju, bavit se tam s Honzou.
,,Zvládneš to sama?" chytí mi ruku, usměju se.
,,Jsou to 3 dny, už jsem v pohodě" políbím ho na tvář a on se usměje.
,,Dobře, půjdu za klukama, kdyžtak pak přijď" usměje se a já jen kývnu.. Odejde si sednout ke klukům a já jdu pomalu za Karlem.

,,Ahoj"pozdravím oba s menším úsměvem ,,Můžeš na chvíli?" dodám s pohledem upřeným na Káju.
,,Jo, jasně" usměje se a podívá se na Honzu, který už vstává.
,,Klidně zůstaň, bude to jen chvíle" on kývne a Kája se rozejde stejným směrem, jako já, ven.
,,Stalo se něco? A proč jsi se mi neozvala?" chce mě pohladit po tváři, ale já mu v tom zabráním.
,,Líbal jsi se s Kerol, znovu a ptáš se mě, co se stalo?" začnu klidně.
,,A že ty se líbáš s tím kokotem je v pohodě?!" zvýší trochu hlas.
,,Není a právě o to mi jde.. Z mojí aj tvojí strany se toho stalo už docela dost a myslím, že nám naše společná budoucnost asi není přána.." snažím se mluvit dál klidně.
,,Jo, myslím, že z tvoji strany toho je dost.." řekne trochu povýšenecky.
,,Tak stačí! Prostě je konec, Kováři!" zvýším hlas.

,,Hej, nechceš se uklidnit?" přijde za náma Honza.
,,Myslím, že tobě to může být uprdele!"
,,Kája je můj kámoš" 
,,Super, tak mu teď buď oporou, protože to nejspíš bude potřebovat" řeknu nezaujatě a koutkem oka se podívám na Káju, který odběhne pryč. Chci jít za Dannym, ale Honza mě chytí za zápěstí.

Z pohledu Káji
Odběhnu do areálu někam, kde nikdo není, je to nějaká stará místnost, kde si sednu na gauč a začnu přemýšlet.. Nechtěl jsem to takhle, ale pravděpodobně má pravdu..

Z pohledu Adél
,,Co tě tolik žere? Chováš se jinak, hůř, než předtím.." podívám se mu do očí.
,,J-já.. Pusť mě a nech to být.." mám chuť si za ten pohled nafackovat, má kurva nádherný oči..
,,Můžeš se mi svěřit" pousměje se, ale nechce mě pustit.
,,Měl bys jít radši za Kájou" uhnu pohledem.
,,Pořád ho miluješ, ale něco tě táhne k Dannymu, že?"
,,J-jak to víš..?" znovu se mu podívám do očí, on mi pohled oplatí.
,,Je jasný, že říct mu to pro tebe nebylo snadné, ale taky vím co se dělo mezi tebou a Dannym.. I o tom líbání se na afterce" pustí mě.

,,Buď teď jeho opora, prosím.."
,,Budu, ale myslím, že ty teď někoho takového taky potřebuješ"
,,Mám Dannyho" pousměju se.
,,Jsi si jistá, že-" skočím mu do řeči: ,,Ano, jsem si jistá, neznáš ho.."
,,Dobře, promiň.. A taky se ti chci omluvit za mé chovaní vůči tobě, v minulosti"
,,V pohodě" usměju se.
,,Děkuju" úsměv mi oplatí ,,Už bys měla jít za Dannym, já půjdu za Kájou"
,,Jasně, měj se" jdu za Dannym.. Sednu si mu na klín.

Ahooj! ✌
Děkuju za ohlasy u minulé části, aj po tak dlouhé době mé pauzy jsem ráda, že to ještě vůbec někdo čte 💕

Touto částí možná někoho zklamu, naštvu.. Idk  and I am sorry 😅💞
Ale tady začíná zvrat 😇 Tipne si někdo, jaký? 😏😇❤

No nic.. Doufám, že se vám tato část líbila, budu ráda za jakýkoliv projev podpory a..
>> bye my lovees 💜💜
690 slov 🙈💕 (69 😏😏😂🔫)




Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat