"Zjistili jsme jí krvácení do mozku"
"Cože?! Přežije to?!" byl jsem úplně na dně.
"Kovy, klid " snažila se mě uklidnit Kerol.
" Doufáme, že ano" ozvalo se z telefonu.
"Doufáte?!"
"Ano, doufáme. Zjistili jsme to pozdě, už je to týden, co jí krvácí do mozku" řekl doktor.
"Dobře děkuji naschle!'' Vzala mi telefon z ruky a řekla Kerol. Zavěsila."Kovy bude v pohodě!" řekl Martin.
"Martine! Jestli ne, bude že mě troska! Bez ní nemůžu žít. Ona je ta nejdokonalejší osoba na světě!" řekl jsem úplně hystericky.
"Kovy, prospi se. My se zatím postaráme o psy. A pamatuj, jsme tu s tebou" řekla mi Kerol a usmála se.
"Dobře. Díky." řekl jsem a šel si lehnout. Do 5 minut jsem usnul.Z pohledu Kerol
"Pojď, jdeme s nimi na procházku. Od reagujeme se."Šli jsme a mě se hlavou honilo tolik myšlenek a otázek najednou.
Hrozně se o Adell bojím, ale ještě víc se bojím o Kovyho. Nevím co by bez Adell dělal.
Našel by si jinou?
Zapomněl by na Adell?
Spáchal by sebevraždu?
Natáčel by pořád na YouTube?
Vzpamatoval by se z toho vůbec někdy?"Kerol? Posloucháš mě vůbec?" slyšela jsem jak na mě Martin mluví.
"Co? Promiň ne, neposlouchám. Jsem z toho všeho nějaká špatná. Nemyslela jsem si, že by tohle Káťa udělala."
"Já vím, ale musíme na to aspoň chvíli nemyslet, však ono se to Spraví." řekl Martin s úsměvem a dal mi ruku kolem ramen.Usmála jsem se na něj taky.
Ahoj! Další část je tu! :D
Snad se vám tato část líbila.
Asi už moc nebudou vycházet díly, protože k nám přiletí babička, kterou jsem viděla naposled před 5 lety.Má to Adell přežít?
Má si Kovy najít jinou?Co vízo? :D
Jak si užíváte prázdniny? :))
A co plánujete na prázdniny? :D
Zatím Ahoj. :3
Vaše Adell :D
cca 244 slov
ČTEŠ
Because you're my life /ytbers
FanfictionAhoj. Tohle je druhý díl příběhu 'Why is life so hard' :) Jen tu pokračování o které jste si psali Adél a Karel se 2 roky neviděli... Oba dva je užíralo, že nemůžu být poblíž toho druhého. Nejezdili na akce, jen aby se tam nepotkali... Po 2 roc...