#3 Zase spolu a komplikace...

145 15 11
                                    

"Kovy,.. Samozřejmě, že ano!
Řekla jsem a políbili jsme se.
"Jo! Adell a Kovy zase spolu!" zařvalo hodně děti v týmu.

Šli jsme stříhat video. Kovy a já jsme jim ukázaly základy editu videa. Každý šel k počítači a video editovali a my jim radili.

Nejlépe z editované video měli Lukáš a Emili.
Použili jsme nápady z obou jejich videí. Efekty, střihy, hudbu, text...

Video jsme stáhli na flešku a odevzdali ji Markusovi. První turnus GeekCampu končí za dva dny. Na zítřek si všichni YouTubeři měli nachystat nějakou zábavnou aktivitu.
Já měla házení balónem plným mouky. Pomáhala mi Kerol.

Další den
Aktivity všechny bavili. Nakonec jsme si zazpívali.
Petr (Hoggy), Kovy, já, Kerol.
A potom všichni YouTubeři s fanoušky že všech týmů.
Byl to super den.
Na konec dne všichni řvali ať si já s Kovym dáme pusu. Dali jsme si pusu a všichni řvali "Jo, Kovy máš na lepší, Adélo, Kovy je můj.... Atd.
My jsme si jich nevšímali.

Poslední den GeekCampu
Všichni balili věci, povídali si, chtěli podpis, fotku a prostě dělali si co chtěli.

Asi vás zajímá jaké video vyhrálo.... Vyhrálo naše video! :3

S Kovym jsme stáli před hotelem a povídali si. Tomáš (z týmu Adell a Kovyho) okolo nás procházel a plácl mě přes zadek, dala jsem mu facku a Kovy řekl "Ta je moje ty prase!"

Poslední dva turnusy byly super. Žádné problémy, nic se nestalo.

S Kerol a Kovym jsme jeli domů.
Každý šel k sobě domů.

Šla jsem k Jitce pro Kety a poděkovala jí.

O týden později
Kerol se mi od GeekCampu neozvala, neodepsala na zprávu. Nevím co jí je. Třeba jela někam kde není WiFi, nebo ztratila mobil. No jo, Kerol, snad je v pohodě.

Šla jsem s Kety do parku jí vyvenčit. Sedla jsem si na lavičku a někdo si ke mě přisedl. Byl to Fanda.
"Ahoj Adell" Řekl.
"Ahoj" usmála jsem se.
Povídali jsme si a já měla pocit, že za mnou někdo jde. Otočila jsem se, ale bylo pozdě. Ten někdo mi dal něco do pusy a já upadla do hlubokého spánku.

Probudila jsem se svázaná na židli v nějaké místnosti kde byly dvě postele jako ve vězení, dva malé stolky a skříň. Ale nikde nebyla Kety. Bála jsem se o ní.

Když jsem na zemi uviděla nůž začala jsem ječet.

Najednou se otevřely dveře.....

Otevřený konec lidičky :D
Ahoj, máme tu další díl. :3 Já nemám co dodat snad jen doufám, že se vám dnešní díl líbil :*
Zatím Ahoj :)
Vaše Adell :3
cca 381 slov

Because you're my life /ytbersKde žijí příběhy. Začni objevovat