Bab 7

42 4 2
                                    

'I hate you ,I love you,
I hate that,but I love you~'

Wow.bukan main rancak aku berjoget dalam rumah sambil dengar musik tuh.Ahaaha.Actually,inilah cara nak release tension aku.

*Wechat*

(Winy):Assalammualaikum. Wat pa tuhh

(Nur):waalaikumsalam.. Takda paper lahh,just kemas umah. -_-

(Winy):weyhh,ko ni menipu lah.

(Nur):apenye aku nk tipu niey.. ???

(Winy):ko sebenarnye kan tengah joget skali kan??

(Nur):weyh..apesal ko boley tahu hah??!

(Winy):weyh..aku ni kawan ko lerr..perbuatan ko aku teliti semuanye thu tak??

(Nur):hoh..actually i dont trust you .Hahaha >.<

(Winy):yeah,betul tu sbb aku dh ade kat sni lah mengongg kat depan umah ko,weyh ko ni jahatkan?? Tak bagi aku masuk!

(Nur):what!!!kenapa tak bgithu mengong..JP aku n bukak ni

***

''Assalammualaikum,hai Nurul i miss you soo much,give me some hugs!!"katanya.Aku ape lagi layan je BFF aku niey.Yelah dah lame kut aku tak jumpe dye,mane tqk rindu enn.

"Waalaikummussalam,hai ko ni kan,datang tak bagitahu aku langsung,Kan dah kelam kabut aku jadinya."kataku

"Lah,,apa salah nye kawan ko sendiri..Dattang......."

"Oh yeah,jemputlah masuk dulu ye,nanti2 lah ko membebel kat luar ni..malu aku dibuat nya."kataku yang dah potong ayat kawan aku tuh.Memang Bedah betul yang sorang ni.

***

Malam ni, kawan baik aku nak masak sedap-ii untuk aku,Hah?pelikkan??sepatutnya aku yang masak kan untuk dye tapi diam Beria nak masak.Takpelah,baguslah tu ,jimat sikit tenaga aku malam ni.

>>zing<<

Alamak,sape pulak lah yang antar mesej malam-ii ni.

*Nurul,awak free tak malam ni,coz I nak ajak you keluar makan malam ni.*-Tengku-

*hurm,tengku sorilah malam ni saya tak free coz, kawan saya datang Dari Malaysia ni ,dah masak makan malam kitorang.*

*Ye ke sayang,,tak pelah I keluar makan malam dengan pompuan lain lah.*-tengku-

'Hish,dye ni nak jeles kan aku ke hah?? Sampai nak bagi tahu dye nak keluar dengan begins lain!'

*ahaha.i don't care.Plus,don't call me syang!!!*

Macam nak campak aje telefon aku tuh pun Ade.hhe.Ni aku tak suke ni,rupe-ii bye bff aku ni tengok je aku Dari tadi ,termasuklah yang aku ni macam nak Huang je tefon tuh.

Aku selamba masuk tandas pura-ii sakit perut.Haha.Taktik aku tlah berjaya,sebab aku tengok kawan aku dah tak pandang aku dah.Selamat.Kalau tak,memang ada wartawanlah kat rumah aku malam ni.Hha.

Diari Si GadisWhere stories live. Discover now