Bab 8

35 4 0
                                    

********

Aku bangun je,aku tengok jam dah pukul 9.00a.m. .ou,ohh,aku tinggal lagi satu jam je nak siap gi kolej.

Punye rush aku mandi siap-ii pakai perfume kesayangan aku tuh.Teruss chaw,heehe.Actually, Ade jugaklah aku tinggalkan note  kat atas meja.

    Oh,aku lupa yang hari ini aku akan date ngan dye pada pukul 8.00 malam.Dengan siapa??lagi kalau bukan dengan Tengku tuh lah.Tak habes-ii .

******

    Setelah siap-ii semua assignment aku,direct aku kemas barang aku.Tetibe lak,ada orang yang menghalang aku.Hissh,dye tak paham lagi ke??bukan ke aku dah kata kat dye jangan kacau aku lagi.

    Mungkin tunggu aku cakap bahasa keling ke.Haha.Really?? Bahasa tamil ,pandai ke aku nak cakap kat dye macam tuh.OK,back to the situation .

    "Hai,Nurul awak free tak petang ni?"-Jayde-

"Ape ke bangang nye kau ni,kau tak nampak ke yang  aku ni tengah busy ni?!!"

"Ouh,selama ni awak keluar lunch,dinner ngan mamat tuh tak busy pulak eyh?!"

'Wait,did he just scolded me!!Shitt kau jantan ko ingat ko spe hah??'

"Excuse me, not own business okeh!"

'Aha amek ko,ko ingat ko sorang jelah yang boleyh terpekik terlolong kat situh.Sorrylah weyh,aku ni manusia jugak.'

Nasib baik masa tuh just Ade siswa siswi saje.

Aku keluar,Dari kolej tuh aku dah ternampak sorang lelaki berkemeja hitam  same ngan baju aku pakai skang ni.Heehe.Sweet tak??tak lah saje aku pun tak tahu yang dye tuh pakai baju hitam arie ni.

    Hamboi..aku ni tersenyum-ii macam kerang busuk pun Ade aw,sebab aku ni macam isteri orang pulak.Yelah,balik kene amek ngan orang yang tercinte ni.Wait what!!arghh..notylah aku hari ni.

"Assalammualaikum, awak tak sibuk ke sayang?"-Tengku-

"Waalaikumsalam, tak sibuk lah .jum! kitakan nak dating! Saya tak shabar ni!!"

'Haih,memang sah aku ni  gatalnye,gedik,ngade-ii pun Ade.'

"Hahaha,yelah sayang.."

Ouh,aku belum kasik tau korang ke yang aku ni dah ber couple  ngan si Tengku ni dah bape bulan dah punn.

Diari Si GadisWhere stories live. Discover now