Bab 27
[Nurul]
Aku bangun je ,aku terus ambil wudhu dan solat subuh dengan suami aku.Kemudian, Aku lihat pemandangan dekat luar,Cantik kott pandangan atas dari villa ni.
SubhanAllah, cantik betul pemandangan
Sempat,sempat untuk melihat matahari nak terbit.Ya,macam biasa aku mesti termenung dan aku mengusap² perut aku dan berselawat ke atas Nabi.Secara mengejut jugak suami aku main peluk aja dari belakang.Urgh,dye ni kalau tak kejutkan aku memang tak sah .
"Hish,abang ni kann.."
"He he soyyi orang tua.."
"Heyh,tak habis² panggil sayang orang tua.."
"Alahhh abang gurau jelah."
"Hmm.."
"Sayang..abang rasa kita akan dapat baby boy lah."
"Hesh,baby boy je ke? Anak kita ni....anak kita ni...."
"Anak kita apa?! Anak kita sakit ke?"
"Ahaha.."
"Hesh, cakap lahh"
"Anak kita kembar lah abang.."
"Ouh yeke!!"
"Iye.."
"Wow! Alolooo anak daddy twins ye..Ya Allahh tak sangka saya.."
-Sambil usap perut aku.-
And again he hug me.Then,masuk balik ke dalam bilik.Yrr,tadi kami kat balkoni.Memang tak arr nak ehemm...(kiss) kat luar.Hihi.🙊
Aku baring dye pun baring.Haih, entah² aku pergi tandas punn dye ikut.
Hrmm..rasa nak gi tandas lah pulak..Aku bangun terus pergi ke tandas,Ya Allah..memang betul sangkaan aku.Dye pun nak ikut gi tandas.
"Eyh,abang tepilah!?"
"Tak nokkk...nak ikut~"
"Eeee..abang tepilahh saya nak shishi(kencing) ni."
"Eheh..abang pun nak ikut,shishi..."
Ya Allah ..mmm..dah mulalah gedik miang tuh datang.Sampai orang nk kencing pun dye nak ikut.
"Eh,abang jangan ngegade lah! Dah tepi!"
"Alahhh"
"Eiii,gediklah orang tua ni!"
"Eheh..oklah..sayang menang.."
Aku masuk je aku ketawa,sebab dye buat muka tadi.Aku tahan je nak gelak masa tuh.Hahay.Suami aku ni macam² lah.
Mmm..takpa,tunggu lah engkau Tengku.Aku akan kene kan kau nanti.
[Tengku Hakimee]
Haha.Kesian lak Bini aku ni.Aku ajak Gurau sikit,dah ngek sikit.Haha.Nasib baik aku tak masuk terus kalau tak.Herm..
Aku baring dan main telefon bimbit satt sebab nak tunggu dye keluar dari tandas tuh.Ouh yah,lagi pun aku dah mintak cuti 2 bulan dari ayahanda. Sebab nak jaga Bini aku dan kembar aku nanti.Hehe.
Aku sempat lagi pesan kat maid aku supaya masak sedap² hari ni.Plus,semua barang kat rumah ni mesti kene lengkap.Aku pun pernah la kata kat pembantu aku nih.Kalau isteri aku nak sambung sekolah,aku suruh lah dorang jaga baik² ataupun isteri aku ikut aku gi kerja.
Dorang kene jagalah.Ye,semestinya semua kawasan haruslah diperiksa sebab aku tak nak satu nyamuk pun hinggap kat anak² aku.Tambahan,aku tak nak ada sesiapa yang pecah masu ke dalam villa ni.
Dan pasal stranger yang nak masuk kawasan ini.Mestilah dah ada sekuriti di bawah.Ye,memandang kan posisi aku kat tingkat tiga so,kat bawah lah tempat sekuriti ni.
Eh ehh,sedar tak sedar lama pulak lah eh. Bini lama sangat bini aku kencing ni.
"Abang!!"
"Sayang..kenapa sayang!!"
"Abang..dah pecah bang!!"
"Hah!"
Aku pecah masuk ke dalam tandas.Kemudiannn
"Abang..gelas dah pecah.."-suara manja-
"Ya..Allah isteri abang ni kan.."
"Kenapa bang?"
" abang ingat anak kita dah nak keluar.."
"Hahahaaa..."
"Eh eh..gelak pulak dye.Orang ngah panik ni.."
"Mestilahh..kelakar lah muka abang.Macam mayat hidup jee.Hihi😀"
"Aihh dya ni kan.."
"Maaflahh."
"Tak nak!"
"Abang..sorilah.."
"Hpmh!" (Manja)
"Alololo..suami sapa lah gedik sangat nii..meh sini.."
Bini aku suruh duduk kat tepi dye.Oh yah,kami dah keluar dari tandas.
"Sinilahh.."
"Mm.."
Aku pura² tarik muka.
Jeng jejeng!!!
She kiss me..awwww..eii gediknye aku ni.
"Lagi?"
"Elleh dah mula lah tuh miang dye datang pepagi ni."
"Hehe..apa salahnya kalau Jiang dengan bini sendiri?"
"Memang tak salah pun..Muah"
Yup!! Satu lagi ciuman yang aku dapat.Hehe.
"Hihii.."
"Eee miang!"
"Biar ah!"
[Nurul]
Hahah.lawak pula lah aku kena kan dye tadi.Memang macam mayat hidup.Haig sian dye risau.
Mmm..bila aku buat cam tuh ngegade lah pulak dye ni nak kiss lagi.Hem bagi jelah,dah nama pun suami miang.Hhaha.
Kemudiannya,dye peluk aku.Hehe.
Nak tido satt.Ngantuk betul dah ni.
Mulalah dye nak baring ngadap aku.Pastu belai² rambut aku.Dye usap² perut aku.Hehe.Ngam² anak aku main tendang² kat dalam perut ni.Haih.Kalau sehari tak main tendang² tak boleh ke anak Ku..Abang aku peluk aku,cium dahi aku dan sampai satu sudut..Dye cium lah bibir aku.
Aku hanya biarkan saja.Dye kucup pipi aku dan dia..cium lagi lah aku ni.Hih.Then, sleep.
See? How naughty my husband is...
YOU ARE READING
Diari Si Gadis
عشوائيNur adalah seorang wanita yg baik dan dia mempunyai banyak rakan.. Seperti Hamsa,Winy,Liza,Syirah..mereka mmg sahabat rapat Nur..actually nama panjang Nur ialah..Nurul Amsyiah.. Dye berumur 19 thn dan masih blajar di kolej.. Dia juga akan menulis se...