Naik Pelamin!!

31 4 0
                                    

Pagi² lagi aku dah siapkan diri.Pasal mak aku?tak yah risaw ler.Orang
kampung dah tolong.Aku cuma nak kene risau je pasal si Tengku tuh.
Herm,yelah..dia tuh orang berada.Manalah,tahu dia tetiba aje mengade panas itu inikan!?

Aku dah biasa sangat,so...tak yah risaulah.Ahaha.Riak bebenoh aku niyh.Aku punya majlis ni meriah gila.Yelah,satu kampung husband aku jemput.Haha.Khemah bukan main lagi.Kemungkinan dalam 5 atau 6 khemah dipasang.Erk,sape tak kenal lah kan hubby aku ni memang gedik sikit.Hahah.

Seriously,aku memang bersyukur dapat suami macam dia.Dia sanggup terima aku seadanya.Aku tengok suami aku tuh bukan main lagi,,,segak,bergaya,hensem,Argh!!! Boleh melting tau tengok dia.
Eheh,tengoklah suami siapa enn.

"Bie...dah sedia dah?"

"Apa punya soalan?Saya dari tadi dah sedia..."

Pastu dia mendekati aku dan..

"Apatah lagi honeymoon kita sayang.. Hihi"bisikannya.

"Eiyhhhh...don't be nauhty ehh."

"Hihi..okeyh."

*****

Naik saja atas pelamin tuh.Terus photographers take our picture.
Hish...macam artis terkenal pun ada tau.Hmmm,sama aja macam dekat London masa tuh.Teruss..

Kachakkk!!!kachakkkk!!kachakkk!!

Nak naik pening daa.Ahaha.Lepas itu,persembahan silat dah bermulaa.Hahah.Teringat pulak masa aku jadi captain silat.
Hah!kenapa!ingat aku tak pandai bersilat apa?! So sorry okeyh.Aku memang pandai bersilat.Ahahah.Jangan marah leklu...

Selepas saja persembahan kilat, barulah raja sehari bersantap.
Hamboii guna bahasa istana nampak.Hehe,aku dengan hubby aku perpandangan mata ke mata.Awww,so sweet dia suapkan aku makanan.Aku balas dengan senyuman manis,kemudian suapkan dia makanan jugak.Meja raja sehari untuk kami berdua saja,so taklah segan sangat.Hihi.Beza kat London pulak, meja bersambung-sambung dengan family. So,segan lah nak bersuap-suap ni.Haha.Gedik.Masing².

Penat gak lah,bab tukar baju 3 kali.Sampai malam.Kira² pukul 12 lebih,baru habis majlis.Lepas je semua tuh aku dengan suami aku mandi sesama.Hihi,sweet gila beb.Pas je mandi,kitorang serentak hentakkan badan sendiri at as katil.Hmmm,penat kuttt.

"Sayang...sayang happy tak?"

"What?are u kidding to me..bie~..I am very very happy right now.I'll hope ianya berkekalan sehingga Jannah."

"Hmm,Aminnn.."

"Sayang...bie penatlah.."

"Hmm....jangan ngegade..sayang pun penat.Hurmm,kalau penat tidolah jumm"

"Jum!"

Amboi suami aku ni.Gelojoh! Terus peluk aku.Tapi, aku suka gakk..hihi.

Diari Si GadisWhere stories live. Discover now