Baju Baby~

24 1 1
                                    

  Bab 26

[Tengku Hakimee]

"Assalammualaikum.. Hmph ini Tengku Hakimee,saya nak baju baby yang khusus buat anak saya..Oh yeah,Pastikan lengkap dan saya tak mahu ada satu pun kesilapan..Faham?!"

Fuh.. Nasib baik aku sempat tempah baju² anak aku.Kalau tidak,mati aku dikenakan Oleh, bonda nanti.By the way, my wife doesn't care about it.Hurg! Never mind ..just ignored it Tengku! InsyaAllah you'll be fine.Chill.

Ceh acah² cakap omputih da?!huhaha sekali sekala lah kan.Bukan selalu.Erm,sejak kebelakangan niyh isteri aku selalu manja sangat dengan aku.Haih,apelahh aku ni kan! Kalau isteri tak melayan kata isteri tak sayang suami lah pulak kan.

       "Along! Cepat balik!! Kak Nurul.."😶

Aku terus matikan telefon dan terus bergegas keluar dari pejabat aku.. secepat yang mungkin aku kene blah dari situ.

****

"Angah! Kenapa dengan Kak Nurul!"

"Emmm.Kak Nurul.."

"Kak Nurul ape?!" -tercungap²-.😨

"Kak Nurul kata...dia mengidam nak makan buah anggur dan nak makan seafood..."

"Ya Allah angah!! Along ingat kan Kak Nurul nak bersalin dah! Ish² dia ni kan!!"😨😦

"Aik? Kenapa abang?"

"Awak Tanya kenapa?hurgh awak Tanya lah sendiri adik ipar awak tuh."😤

"Eyh,kenapa ni angah? Kenapa Along kamu ni dah berpeluh² tercungap²,kenapa nih..cube cite sikit kat akak.."

"Hihii..maaflah kak Nurul..tadikan akak ada cakap yang akak mengidamm nak sangat seafood dengan nak makan Bush anggur.So,angah bagitahulah kat Along..tapi belum sempat lagi angah nak cakap yang kak Nurul ni mengidam..Terus along sampai dalam masa 5minit tadi..hehe😂"

Panjang lebar penerangan adik aku nih.Aku hanya mampu duduk di sofa yang lembut tuh.

"Ya Allahh...Angah nii kan..kesian tau Along kamu ni!"😱

"Hehe maaflah kak Nurul.."

"Hmm..yelahh dah kamu tolong akak buat kan air untuk along ni.Kesian dye."

"OK"

Isteri aku usap kepala aku dannn..

Jeng jejenggg!!!

A kisses for me.😍

Aku peluk dia dan rapatkan lagi pelukan aku tuh.Kemudian,si tocik dalam perut mama dia ni gerak².Huishh,comell je.Hihi,my junior is kicking..😅

Diari Si GadisWhere stories live. Discover now