23

251 20 6
                                    

Efter en lång utskällning av generalen får vi spendera hela dagen till att täppa igen alla toa håll. Äckligt och stinkande. Men väldigt roligt. Gårdagens incident gjorde oss närmre än någonsin. Kanske ska vi ha sex lite oftare?

Igen täppningen gick otroligt långsamt och efter kanske 2 timmar har vi endast hunnit med 7 hål. Tröttsamt sätter jag mig ner för att hämta andan. Oscar slänger sig ner bredvid mig och bär upp mig i sitt knä. Precis som han vet att jag älskar så kysser han min nacke. Genast slappnar alla mina muskler av och njutandes stänger jag ögonen och sträcker på halsen så att han ska komma åt med. Skrockandes flinar han mot min hud och tar tag om mina höfter.

Generalen skymtar jag kanske tjugo meter bort och då blev det fart på mig. Snabbt flyger jag upp ut Oscars knä och tar tag i min spade. Oscar intar direkt posen som att han stretchar medan jag smidigt täpper igen ett hål. "Här går det bra ser jag" säger generalen med höjda ögonbryn. "Aa, vi har jobbat så hårt att man till och med behöver stretcha" flämtar Oscar. Nöjt ler generalen innan han lämnar oss bakom han, fnissa ses sjunker jag ner i Oscars knä igen och han återupptar aktiviteten att kyssa min nacke. Denna gång vänder jag min om och kysser han på läpparna istället. De masserar mina mjukt. Smaken av vanilj fyller mig och gör mig alldeles svag. Mina händer leker nu med hans nackhår och hans armar vilar slappt på mina höfter. Kyssen pågår i evigheter innan jag drar ifrån för att få luft.

Suckandes reser jag mig upp och fortsätter med våra sysslor. Oscar reser sig tillslut också upp och skyfflar uttråkat ner jord i hålen. Nynnandes på Love yourself tar vi oss igenom det mesta. Snurrandes, dansandes och skrikandes så täpper vi igen ytligare 7 hål. Och 7 till efter det.

Med bara tre hål kvar så gräver vi för kung och foster land. Hålet blir mindes och mindre och snart är det bara två kvar. Lycka. Sprider sig i kroppen och mina armar tar upp ännu mer jord. Sista hålet är nu kvar. Snabbt som tusan så fyller vi det med jord. Ett tjut av lycka lämnar mina läppar när vi äntligen blir klara. Utmattat slänger jag mig över Oscar som redan har slängt sig på marken. Skrattandes kysser jag honom och kryper upp över hans kropp. Hans händer lägger sig automatiskt sig på min rumpa och löst klämmer han till. Fnissandes knyter jag armarna runt hans nacke.

Hur kan man älska en person så är mycket? "Jag älskar dig Oscar" säger jag och tittar in i hans ögon. Ett leende sprider sig på hans läppar. "Jag älskar dig med" säger han. "Visst" mumlar han. "Visst" viskar jag. Han för mig emot honom och ger mig en djup kyss. Hans läppar rör sig mjukt mot mina. Som om det inte fanns någon morgondag så kysste jag honom passionerat tillbaka. Länge står vi och kysser varandra. Smått smekandes över varandras kroppar.

Nu ligger vi i tältet igen och lyssnar på varandras andetag. Hans hjärta dunkar mot mitt öra och jag försöker att anpassa min andning. Efter hans. Skillnaden mellanpar är att han andas djupa och långsamma andetag. Medan jag andas korta och snabba. Oscar stryker mitt hår och gör cirklar över min rygg. Njutandes sluter jag ögonen och gosar in mig ännu mer vid honom. Han är påriktigt det bästa som har hänt mig. Jag som trodde att mitt liv innan honom var bra. Nu inser jag att mitt liv måste ha varit skit. För nu har det blivit så mycket bättre.

****
ÄR DU TAGGAD PÅ SISTA KAPITLET???
Hey you, I like your style
Du är vacker

Sacrifises // O.MWhere stories live. Discover now