xDashee: Hejka :D
xDashee: Kiedy przyjdziesz?
Penguin96: Otwórz drzwi :***
Uśmiechnęłam się do telefonu, po czym odłożyłam go na szafkę. Powoli wstałam i doczłapałam się do drzwi i od razu je otworzyłam. Nim zdołałam się spostrzec byłam już w ramionach blondyna.
- Tęskniłem - powiedział i pocałował mnie w policzek.
- Widzieliśmy się raptem kilka godzin temu - zaśmiałam się i mocno się do niego przytuliłam.
Przy nim czułam się tak bezpiecznie. Nagle poczułam, że unoszę się w powietrzu, więc pisnęłam i mocno wtuliłam się w blondyna.
- Spokojnie - zaśmiał się - przecież cię nie upuszczę.
- Wiem, ale się przestraszyłam.
- To co dziś robimy?
- Możemy obejrzeć jakiś film.
Luke ruszył na górę po schodach kierując się do mojego pokoju. Po chwili znalazłam się już na miękkim materacu, a przede mną pojawił się laptop.
- Wybierz jakiś film, a ja pójdę zrobić coś do jedzenia - powiedział z uśmiechem i zszedł na dół.
Nagle usłyszałam dźwięk telefonu
Penguin86: Wolisz chipsy paprykowe czy solone? :-D
xDashee: Paprykowe :***
Luke nic więcej nie odpisał, więc zajęłam się wybieraniem filmu. Po kilku minutach usłyszałam kroki na schodach, a po chwili otwierane drzwi.
- Nie mogę się zdecydować - jęknęłam i opadłam na poduszki.
- To ja coś wybiorę - zaproponował i wziął płyty do ręki.
Kiedy Luke wybrał już film, ułożyliśmy się wygodnie na łóżku i włączyliśmy film. Już po kilku minutach leżałam mocno wtulona w blondyna, bo wybrał jakiś horror. Może zrobił to specjalnie? W końcu wiedział, że boję się ich oglądać. Myśląc tak o blondynie leżącym obok odpłynęłam do krainy Morfeusza
Luke POV
Rose zasnęła mocno we mnie wtulona. Czyli dobrze, że wybrałem horror. Kiedy śpi wygląda tak uroczo. Wiem, że długo się nie znamy, ale ja na prawdę się w niej zakochałem.
Rozdział krótki ale w końcu sie pojawił :-D
CZYTASZ
Nieznani zakochani ~ L.H
RomancePenguin96: Witaj księżniczko :*** xDashee: Znamy się? Penguin96: Nie ale możemy się poznać xD Wtedy jeszcze nie wiedziała, że przez kilka wiadomości może zmienić się jej życie. Opowiadanie dedykuję mojej kochanej xDashee. ( Nick użyty za jej zgodą )