12. Kisim

2.7K 217 13
                                    

Dünya gercekten cok kücük.. Bazen ummadigin anda bir fisilti gibi. Sanki kulagina huzur üfleyen bir varlik gibi.. Inanmak mi zor olan yoksa var olani görmek mi diye soruyorum kendime? Nedir gercekte simdiki olan?
Evet bu imam. Benim yüzüne bile bakamadigim imam..
Kacmak icin delik aradigim imam...
Tam sevinip mutlu olacak ken, ne göreyim. O kiz yine yaninda. artik emin olmaya baslamistim. Cünkü muhtemelen esiydi.. Yoksa neden hep yaninda olsun ki..

Yüzüm bir an sevincliyken bir an burkuldu. Orada kendime manipule etmek istedigim tek sey hastamdi.. Beynimi ona yormaya calisiyordum. Ve sonra ne göreyim. Bu kiz imamin kiz kardesi?!!

Imam bana saskinlikla bakiyordu. Basta taniyamadi sanirim ama sonra dan tanidigini füsünüyorum. cünkü tam birsey söyleyecek gibi oldu ama vazgecti.
Basimi yere egdim ve " hastamizin durumu acil, ameliyata almamiz gerekiyor. Siz kendisiyle biraz konusun ben hemsire göndereceyim ameliyata hazirlayacak"
Dedim. Orada annesinin gözlerinden yaslar akti..

Basta cok düsündüm yanina yaklassam mi yaklasmasam mi diye. Sonra kalbimi dinledim ve yanina gittim. Ellerini tuttum. Avuclarinin icini öptüm ve " sakin aglama teyzem, rabbimden umud et. Üzülmeyin ki o da üzgün girmesin ameliyata. Bol bol dua edin. Biz elimizden geleni elbette yapacayiz ama taktir allahtan.." Dedim ve elini öperek odadan ayrildim.
Ama gözümden de birsey kacmadi. Imam bir sessizlik ile gözlerini biraz bize dogru cevirerek bizi dinledi..

Büsra abisi ile konusmaya basladiginda ben odadan ciktim.. Ve hemsireleri yönlendirdim..
Aradan yarim saat gectiktwn sonra tekrar büsrabin odasina yol alirken imami telasli bir halde. Gözlerinden akan yaslari gördüm. Ilk defa bir erkegin agladigini görüyordum ve bu beni cok etkilemisti..

Yanina gidip konusmak dogru olurmuydu olmazmiydi bilmiyorum ama doktor ismimi kullanarak yakinina geldim. Yüzüne hic bakmadan. "Mendil istermisiniz " diye sordum.
Imam basini kaldirip bakmadan elimden mendili aldi. Sanki elime dokunmaya korkar gibi.
Oysa aslinda haram oldugu icin öyle yapmis.

"Ben daha fazla oyalanmayim, kardesinizi alayim artik" diyip oradan gidiyorken "sen o doktorsun. O tepelere cikan kiz, tesettür giginmeye korkan kiz. Cesaretsiz zengin kiz! " dedi.

Bu sözleri dinlerken kalbim cok acidi. Hakliydi binevi ama bunu böyle nitelendirmek bana biraz agir gelmisti.
Hic bir cevap vermeden öylece odaya gittim. Belkide kardesinin durumuma üzülüp ne konustugunu bilmiyordur diyiip öfkelenmemeye calistim.

Odaya girdigimde büsra sanki bekliyor gibi bana bakiyordu.. Aslinda pek konusmak istemiyordum. Herkese sicak bir tebessüm ettim ve büsrayi ameliyat haneye dogru götürdüm. Herkes kapisina kadsr bizimle birlikte geldi..

Ve ameliyat basladi.....

Bir saat gecti .....

Iki sast gecti ......

3 saat gecti .......

Ve bir cok saat daha. Hep dua ediyordum dua ede ede ameliyat ettim..

Gönlüm Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin