Κεφαλαιο 34

2.9K 286 26
                                    

4 μήνες μετα...

Και ναιιιι αύριο έχω γενέθλια... Ελπίζω να διακρίνετε την ειρωνία... Εδω και 4 ολόκληρους μηνες συγκατοικω με τον Dylan... Θα σας δώσω μια συμβουλή... ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ!! Ο Dylan μπορεί εκείνη την μέρα να φάνηκε καλός, ευγενικός και συμπονετικός αλλά μέχρι τωρα αποδείχθηκε το αντίθετο... Τον μισωωωω... Απο την αλλη ο Matt είναι πολύ γλυκός όχι σαν τον φιλο του... Ο Dylan είναι όπως λέμε... Playboy του πανεπιστημίου... Αυτον το καιρό γνώρισα και την Stella είναι πολύ καλή και ευγενική. Έχει φαει όμως κόλλημα με τον Dylan όπως και τα αλλά κορίτσια εκτός απο εμένα.... Απο στιγμη σε στιγμη θα ερθει sooo ας πάω να βάλω ρούχα γιατι ειμαι με ενα τιραντε μπλουζάκι και με ενα σορτσακι... Τι να κάνουμε εδώ στην New York κανει ζέστη... Πετάω τα παπλώματα κάτω και πάω στην ντουλάπα... Βάζω μια άσπρη μπλούζα που γράφει New York City και ενα σκησμενο τζιν.... Αφού τα έβαλα άφησα τα μαλλια μου κάτω και πήγα στην κουζίνα... Έβαλα να φάω δημητριακά και τοτε κατέβηκε μια απο τις πουτ@νες του με τα μισά ρούχα... Οπα αυτήν είναι η Λύδια;;; Δεν μπορουσα παρα να γελασω.... Ομγγ... Μόλις έφυγε κατέβηκε και η ωραία κοιμωμένη με μια φόρμα και απο πάνω τίποτα...

Dylan-"Μερααα" είπε ενω πέρασε το χερι του μέσα απο τα μαλλια του και έβαλε και αυτός να φαει... Ήθελα να ξερά αυτα που τρώει που τα βάζει...

-"Καλημέρα" είπα και χτύπησε το κουδούνι

Dylan-"Πάω εγώ"

-"ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο DYLAN ΠΟΥ ΞΕΡΩ;; ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΡΠΑΞΕΙ ΟΙ ΕΞΩΓΙΟΙΝΟΙ;;;" φοναξα για να με ακούσει γιατί είχε φτασει στην πόρτα

Dylan-" Κρύστη για εσένα είναι... Δεν είναι όμως η Stella" έτσι και εγώ σηκωθηκα και πήγα εκεί... Ομγ ηταν ο ΦΟΙΒΟΣΣΣΣ

-"ΑΑΑ ΦΟΙΒΟΟΟΟ" Είπα και πηδιξα πανω του

Φοιβος-"Ρε βλαμενο ξέρεις ποσο μου ελειψες;;;"

-"Γιατί ήρθες;;"

Φοιβος-"Θα εχανα εγώ τα γενέθλια σου;;"

-"Χωρίς φάρσες όμως αυτήν την φορά οκ;;"

Φοιβος-"Εντάξει Κρύστη. Δεν θα μας γνωρισεις;;;"

-"Αα ναι... Φοίβο απο εδώ ο Dylan... Dylan απο εδώ ο Φοίβος ο κολλητός μου"

Dylan-"Χαρικα..." τραβηξα τον Φοίβο απο το χέρι και πήγαμε στο σαλόνι... Έχει αλλάξει παρα πολύ

-"Εχεις γίνει φυσιολογικός άνθρωπος... Εγώ σε θυμομουν σαν αυτον τον μ@λ@κ@ που μου έκανε φάρσες και με πείραζε"

Φοιβος-"Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια... Με συγκινησες" είπε και τάχα μου σκουπησε τα μάτια του

-"Ναι ναι ναι"

---------------------

Γεια σας... Τι κανετε;; Αύριο γράφω Αρχαια😱😱😱. Το μισώ αυτό το μαθημα... Τεσπα... Πως σας φαινεται αυτό το κεφάλαιο;;

Μονο για τα γενέθλια της Κρυστης ήρθε ο Φοίβος;;;
Τι θα γίνει μόλις συναντηθεί η Stella με τον Φοίβο;;;
Ο Μάρκος τι απεγεινε;;;

See ya

Με θυμασαι;;Where stories live. Discover now