Κεφαλαιο 45

2.4K 247 15
                                    

(Adele, someone like you)

Έλεος και αυτοι οι πλούσιοι. 3 ώρες στο ποδι είμαστε... Ο Αλέξης έχει πεθάνει κυριολεκτικα... Η Βικτόρια απο την αλλη έχει τρελαθεί... Καλά ο Κωστας κανει ακροβατικά για να παει απο το ενα μέρος της εθουσας στο άλλο... Εμένα παλι έχουν πονέσει τα χέρια μου απο τον δίσκο...

Αλεξης-"Σεφ να πάω λίγο εξω να πάρω καθαρό αέρα γιατί σαν πολύ πλούτο μυριζομαι εδώ μέσα" είπε και γελασαμε...

-"Σε 10 να είσαι εδώ θα σε χρειαστω για την τούρτα"

Αλεξης-"Έγινε" είπε και έφυγε...

??-"Λοιπον κύριες και κύριοι θα ηθελα λίγο την προσοχή σας... Θα ήθελα να ευχαριστήσω γιους μου... Τον Γιώργο και τον Derek για την υπέροχη δουλεια τους..." είπε αυτός ο συμπαθητικός γερακος... Οπα άκουσα καλά;;; Είπε γιους του;; Τον Γιώργο;;; Δεν είμαι καλά... Χρειάζομαι καθαρό αέρα... Εδώ που τα λέμε ο Αλέξης που είναι;;; Είπα και ξαφνικα άκουσα κάτι κραυγές...

-"Βικτόρια μπες λίγο στο πόστο μου" είπα και έφυγα τρέχοντας πριν προλάβει να πει κάτι... Βγήκα εξω απο την αίθουσα έψαξα 3 φορές και δεν τον βρήκα...

-"ΑΛΕΞΗ" τίποτα... "ΑΛΕΞΗ"

??-" βοηθειαααα... Κάποιος να με βοηθήσει σας παρακαλώ" ο Αλέξης ηταν αυτός;;; πρεπει να τον βοηθήσω... Μια στιγμη... Οι κραυγές ακούστηκαν μέσα απο το δάσος;; Φοβάμαι να πάω εκεί μέσα... Είναι και βράδυ... Παιδάκι μου ο φίλος σου κινδυνεύει και εσυ σκέφτεσαι μαλακιες;;; Τρέξε βοήθησε τον! Μπράβο Εμμανουέλα για μια φορά εχεις δίκιο... Εμ... Παντα έχω δίκιο αλλά εσυ δεν με ακούς... Ωραία σταμάτα τώρα πρέπει να βοηθήσω τον Αλέξη... Είπα και έτρεξα προς τα εκει που ακουγόταν οι φωνές...

Ήταν 4 άντρες και 2 γυναίκες... Βρικόλακες μάλλον... Είχα κρυφτεί πίσω απο ενα δέντρο και δεν με έβλεπαν...

??-"Ανδριάνα ηρέμησε θα τον ξεσκίσεις και θα σε ακούσουν και οι απο μέσα"

??-"Ελα ρε μπρο τώρα άφησε την"

Αλεξης-"Ποιοι είστε;; Τι είστε;" μετα ξανά άκουσα άλλο ενα ουρλιαχτό

??-"Ρε μαλα-" είπε και καταλάθος μου ξέφυγε ένας λυγμος...

??-"Ποιος είναι εκεί;" είπε μια γνώριμη και γυναικεία φωνη... Έφυγα απο το δέντρο και ετρεξα στον Αλέξη... Με κοιτούσαν τρομαγμενοι... Σηκωσα το κεφάλι μου για να δω ποιοι είναι

??-"Κρύστη?!?!"

--------&&&&-----&-&)

Γεια σας!!! Τι μου κάνετε;; Αυτό το κεφάλαιο το έγραφα ενω ήμουν στην θαλασσα... Ναι μπράβο Ελβίρα😂✌ Ωχ ωχ ποιοι είναι αυτοι;; Τι θα γίνει με τον Αλέξη;;; Απο που ξέρουν την Κρύστη;;

See ya

Με θυμασαι;;Where stories live. Discover now