κεφαλαιο 37

2.8K 297 36
                                    

Και ηταν ο Μύρωνας, η Ανδριάνα, η Θεοδώρα και ο Γιώργος... Ερε τι έχει να γινει

Ανδ-"Κρυστηηη" είπε και έτρεξα να την αγκαλιασω μετα αγκαλιασα την Θεοδώρα

Αμέσως μετα πήγα στον Μυρωνα

Μ-"Μικρή μου... Μου ελειψες" είπε και με αγκάλιασε σφυχτα

-"Και εμένα" είπα και πήγα προς τον Γιώργο... Ε ρε γλέντια... Πήγε να με φιλήσει αλλά τραβηχτηκα

Γι-"Τι εχεις ρε μωρό μ;; Δεν σου ελειψα καθόλου;;"

-"Μωρο σου να πεις αυτήν την πουτ@ν@ που πηδιωσασταν όταν ειχαμε σχέση" είπα και τον εβγαλα εξω απο το σπίτι... Δεν θα του κάνω και την χάρη να νευριασω...

D-" Μαζευτικαμε πολύ βλέπω..."

-"Εσένα παλι ποιος σου μίλησε..."

D-"Μιλάω απο μόνος μου δεν χρειάζομαι την άδεια σου!"

Θε-"Καλέ δεν μας σύστησες" ειπε και πήγε στον Ντυλαν...
"Θεοδώρα χαρηκα"

Ντυλ-"Dylan... Εγω πιο πολυ" είπε και της φίλησε το χερι

-"Ιού θα ξερασω έτσι πως πάμε"

~Το επόμενο πρωι~

Κοιμάμαι αγκαλιά με τον Φοίβο ατο κρεβάτι μου.. Τα παιδιά ειπαν οτι είχαν κλείσει ηδη ξενοδοχείο... Δεν πειράζει τουλαχιστον έχω το βλητο μαζί μου... Γυρναω για να τον ξυπνησω και δεν είναι εκεί... Μα καλά τι ωρα είναι;; Γυρναω και ανοίγω το κινητό μου... Είναι... 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ;;;; WHATTT???? Ποτε κοιμηθηκα εγω τόσο πολυ;;; Βάζω ενα σορτακι και μια τιραντε και κατεβαινω κάτω... Πριν κατεβω ακούω ενα σφύριγμα... Φτανω στις σκάλες και...

Ολοι-"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ" σε αυτό που είδα δάκρυα χαράς έτρεξαν απο τα μάγουλα μου... Κατεβηκα γρήγορα τα σκαλιά και ηταν όλοι εκεί... Φοίβος, Μύρωνας, Ντύλαν, Ανδριάνα, Θεοδώρα και Στελλα...

-"Τι είναι όλα αυτά;;;"

Ντυλ-"Εμείς στην New York το λέμε έκπληξη..."

Φ-"Σε συμπάθησα εσένα..."

-"Ναι μην χάσεις"

Θεο+Ανδ-" Χρόνια πολλά να τα εκατοστησεις..." πηγα στον Μύρωνα και του εκανα μια αγκαλιά

Μ-"Μας βλέπει απο εκεί πανω και χαίρεται" είδα ενα δάκρυ να κιλαει στο μάγουλο του...

-"Δεν αντεχω άλλο ρε Μύρωνα..."

Μ-"Αν σε άκουγε να το λες αυτό θα σε χαστουκιζαι... Έτσι θα ήθελε να ήμαστε όλοι μαζί αγαπημένοι... Να προχωραμε"

Με θυμασαι;;Where stories live. Discover now