Κεφαλαιο 41

2.6K 284 31
                                    

(Don't let me down)

Φοίβος-"Εμμ Κρύστη... Δεν ξέρω πως να στο πω... Δεν μπορω να εκφραστω με λόγια... Αλλά θα προσπαθήσω... Θα κάνω τα παντα για εσένα... Κρυστη πριν πολλά χρόνια εσύ ήσουν το δημοφιλές κορίτσι... Ουτε σημασία δεν μου έδινες... Εμμ για να ασχοληθείς λίγο μαζί μου άρχισα να σε πειραζω... Κρύστη δεν με ένοιαζε το πως θα μου μιλούσες... Το μονο που ήθελα ηταν λίγη σημασία σου... Έτσι ξεκινησαμε απο το μηδέν... Μετα γίναμε εχθροί και αργότερα φιλοι..." όσοι ωρα μιλούσε εγω είμαι ξαπλωμένη στο πάτωμα δίπλα στην πόρτα... Και εκλεγα...

Φοιβος-" Κρύστη σ αγαπώ... Πάντα... Παντα σ αγαπούσα... Δεν θέλω να παθεις ποτε και τίποτα... Αν νοιώθεις κι εσύ κάτι για εμένα... Σε παρακαλώ... Άνοιξε..." η αλήθεια είναι... Οτι νιώθω κάτι αλλά επειδή ο εγωισμός μου υπέρ ησχιει δεν το παραδεχομαι... "Καλά... Αφού δεν θες να μου μιλησεις... Εντάξει φεύγω... Αυτό που ηταν να πω το ειπα... Οτι χρειαστείς δίπλα μένω οτι ωρα και να είναι πάρε με τηλ η χτύπησε την πόρτα... Σ αγαπώ" ηταν τα τελευταία λογια που άκουσα...

Χωρίς να χάσω άλλο χρονο σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα... Τον είδα να περπατάει αλλά όχι προς το σπίτι του... Ετρεξα πίσω του και...

-"ΦΟΙΒΟΟΟΟ" φοναξα και γύρισε προς το μέρος μου... Με είδε να τρέχω και άνοιξε τα χέρια του... Σε δευτερόλεπτα ήμουν στην αγκαλιά του...
-"Και εγω σ αγαπώ"

Φοιβος-"Κρύστη θες... Θες να γίνεις το κορίτσι μου;;"

-"Φυσικά"

---------&-------

Γεια σας... Ναι δεν μπορούσα να μην ανεβασω... Λοιπον εχω μια ιδέα.... Σε κάθε κεφάλαιο θα ανεβαζω και ενα σχετικό τραγουδι... Τι λετε;;; Δεν μπορείτε να πείτε... Τελικά ακουσαμε από το στόμα του Φοίβου την λεξη 'σ αγαπώ'...

See ya

Με θυμασαι;;Where stories live. Discover now