Φοιβος's POV
Άντε να του το πεις τώρα... Θα θυμώσει... Τεσπα οτι γίνει ας γίνει...
-"Η Κρύστη αρχίζει και μετατρέπεται..."
Θωμας-"Τι εννοεις;;"
-"Φοναξε την και θα σου εξηγήσω..."
Θωμας-"ΚΡΥΣΤΗ ΕΛΑ ΛΙΓΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ" είπε και ήρθε τρέχοντας...
Κρυστη-"Τι έγινε;;"
Θωμας's POV
Την παρατήρησα λίγο... Ναι όντος φαίνεται οτι θα αλλαξει... Είναι πιο χλωμή... Πρέπει να κάνουμε κάτι γι αυτό...
-"Πότε το παρατηρήσατε;;" είπα αρκετά αγχωμενος πλεον
Φοιβος-"Η χθες... Η προχθες..."
Κρύστη-"Τι συμβαίνει;;" είπε ενω έκανε αργά βήματα προς τα πίσω...
-"Πρεπει να... Εσυ η εγώ;"
Γιωργος-"Θα το κάνω εγω... Πρωτα όμως πρέπει να ξεκαθαρισω την παρεξήγηση που έγινε τοτε..." είπε και την πείρε στον ώμο του...
Κρυστης's POV
Γιωργος-"Θα το κάνω εγώ... Πρώτα όμως πρεπει να ξεκαθαρίσω την παρεξήγηση που έγινε τοτε..." είπε και με πείρε στον ώμο του...
-"Ασε με κάτω ρε εξεφτελισμενο εγωκεντρικο γουρούνι της κολάσεως!!" είπα και τον χτυπούσα στην πλάτη...
Γιωργος-"Μπορεί να το βουλοσεις και να με ακούσεις μια στιγμη;;"
-"Εμμ... Να το σκεφτώ... ΌΧΙ!!" είπα και συνεχισα να χτυπιεμαι μέχρι που με ερειξε κάτω και κλείδωσε την πόρτα για να μην μπορω να βγω "Ασε με να φύγω!!"
Γιώργος-"πρωτα θα ακούσεις αυτά που έχω να πω και μετα φεύγεις οκ;;" είπε και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου...
Γιώργος-"Δεν θέλω να με διακόψεις οτι απορία έχεις ρώτησε στο τέλος και θα σου απαντησω"-"Ναι συνέχισε!!" είπα ενω χτυπούσα το ποδι μου νευρικά... Το κοίταξε λίγο και μετά με κοίταξε στα ματια...
Γιωργος-"Εγώ είχα πει στον Φοιβο να σου πει οτι σε απαταω για εναν συγκεκριμένο λογο... Ξέρει οι "γονεις" μου είναι της παλαιάς ταξης και θελουν να διαλέγουν αυτοι την νύφη... Δεν ξέρω τι σκατά λογική είναι αυτην... Λοιπον όπως σου είπα αναγκαστικά παντρευτικαμε και δεν ήθελα να σε πληγωσω η να τα έχω και με τις δυο σας... Θα ηταν πολύ εγωιστικό προς μέρος μου... Ο πατέρας μου μου είπε οτι αμα διαλεξω εσένα να ξεχάσω οτι είμαι γιος του... Δεν μπορω να αποχωριστω την οικογένεια μου γι αυτό διάλεξα αυτήν... Ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτο... Τώρα μπορείς να με ρωτήσεις οσο θες..."
-"Γιατί δεν μου το είχες πει;;" ηταν η μονη ερώτηση που επικρατούσε στο μυαλό μου αυτήν την συγκεκριμένη στιγμή...
Γιώργος-"Γιατί δεν θα με καταλαβαινες..." είπε και βγήκε εξω... Δηλαδη όλα αυτά έγιναν για τον κωλοεγωισμο του;;; είπα και κατεβηκα κάτω... Εκεί ηταν όλοι και μόλις κατεβηκα χτύπησε η πόρτα...
&&-------&&&&-
Hey guys.... Τι κάνετε;;; Θελω να μου πείτε αν είστε καλά... Ναι Ελβίρα μιλα κι άλλο μονη σου!! 😂😂 Αυτό που ήθελα να σας πω είναι οτι δεν θα ανεβασω για 2-2,5 βδομάδες... 2,5 τι φαση;; 😂😂 Ναι... Λοιπον μάθαμε γιατί έφυγε ο Γιώργος απο την ζωή της Κρύστης εκείνη την μέρα... Ποιος/α λέτε να είναι στην πόρτα;;; Τα λέμε στο επόμενο κεφ...
See ya
YOU ARE READING
Με θυμασαι;;
VampireΗ ζωή μερικές φορες μπορεί να σου φέρει τα πανω κάτω. Αλλες φορες σε αφήνει στην ησιχια σου και την κουμανταρεις εσύ. -"Κρυστη εσύ είσαι;" τον κοιτουσα με ενα ερωτηματικό βλέμμα. Κάποιον μου θύμιζε αλλά δεν θυμαμαι ποιον ακριβως. Κρυστη:Ψηλή, 17 χρο...