Κεφαλαιο 40

2.8K 286 16
                                    

(I hate you i love you, Olivia O'Brien)

Φοίβος POV

Κρυστη-"Θω-Θωμα;;;"

Θωμας-"Τι ενα Θωμά μονο;; Δεν θα με αγκαλιάσεις;"

Κρυστη-"Μα π-πως;;"

-"Κρύστη φυ-" δεν προλαβα να τελειώσω και όλα μαυρισαν

~Λιγες ώρες αργοτερα~

Πήγα να σηκωθω αλλά καταλαβα οτι τα χέρια μου ηταν δεμένα... Ανοίγω σιγά σιγά τα ματια μου και βλέπω δίπλα μου μια Κρύστη ανήσυχη...

Κρυστη-"Οο Θεέ μου ζεις"

-"Χμ... Δεν πρόκειται να με ξεφορτωθείς τόσο ευκολα"

Κρυστη-"Μα πω-"

-"Θα σου τα εξηγήσω όλα στο σπίτι... Που είμαστε;;"

Κρυστη-"Αυτό θα ήθελα να το ξέρω και εγω"

-"Χμμ γιατί δεν με φοβάσε;;"

Κρυστη-"Γιατί ποτε δεν μου έκανες κακο ποσο μάλλον τώρα"

-"Συγνώμη που δεν στο είχα πει νωρίτερα..."

Κρύστη-" Ποιος άλλος είναι;;"

-" Δεν μπορω να σου πω" είπα και με μια κίνηση εσπασα τα σκοινιά

Κρυστη-"Θέλω να δω το πρόσωπο σου"

-"Μα το βλέπεις"

Κρυστη-" Εννοώ το αληθινό σου προσωπο"

-"Σίγουρα;"

Κρύστη POV

Φοιβος-"Σίγουρα;;" είπε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά... Τον είδα να βγάζει εχμηρους κυνόδοντες και τα ματια άλλαξαν πολύ... Το ασπράδι έγινε κοκκινο και το μέσα μπλε...

Φοίβος POV

Πήγα να την ηρεμησω γιατί την είδα λίγο να φοβατε... Αλλά κάποιος μπήκε μέσα...

Θωμας-"Λοιπόν... Τι έχουμε εδώ;;"

Κρυστη-"Ποτε θα φύγουμε;;"

Θωμας-"Νομίζεις οτι θα ξεμπερδεψεις τόσο εύκολα;"

Κρυστη-" απλα πες!"

Θωμας-"Λοιπον... Αύριο έμαθα οτι εχεις να πας κάπου αύριο;;"

-"Δεν θα το κανεις"

Θωμας-"Αύριο θα είναι και άλλοι βρικόλακες... Δεν πρεπει να πεις σε κανέναν τίποτα έγινα κατανοητός;;;" δεν είπε κάτι απλα χαμήλωσε το κεφάλι της "ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;"

-"την τρομάζεις!"

Θωμας-"Παρ την και φύγετε απο εδω μέσα αυτήν την στιγμη" την πείρα σε στυλ νύφης και ετρεξα τόσο γρήγορα που σε δυο λεπτα ειμασταν εξω απο το σπίτι της... Πήγε να ανοίξει για να μπούμε μέσα αλλά με έσπρωξε εξω και κλείδωσε την πόρτα...

Κρύστη POV

Δεν είναι σωστο αυτό που εκανα αλλά δεν μπορώ φοβαμε... Χτυπούσε τις πόρτες δεν με άφησε σε υσηχια...

Φοιβος-"Κρύστη θυμάσαι όταν μετακομισαμε και οι δυο εδώ;;; Ξέρεις γιατί επεμενα να έρθουμε σε αυτό το σπίτι;; Λοιπον αυτό το σπίτι είναι φτιαγμένο από υλικά που οι βρικόλακες δεν μπορούν να σπάσουν... Το εκανα για να σε προστατεψω... Επείσης Κρύστη θέλω να σου πω και κάτι άλλο..."

--------&------

Γεια σας... Λοιπόν παιδιά αυτήν την εβδομάδα δεν θα ανεβασω κεφάλαιο διότι μας εχουν βάλει οτι γραφουμε τρια μαθήματα αυτήν την εβδομάδα... Τεταρτη Μαθηματικά... Πεμπτη Βιολογία και Παρασκευή Γεωγραφία 😢😢... Θελω μια βοήθεια... Ψανχω παρατσούκλι για το αγόρι μου μήπως θα μπορούσατε να με βοηθισετε😅😅;;;; Πάμε στο θέμα μας τώρα...

Εγω να σας πω την αλήθεια ο Θωμάς τώρα με εκνευρίζει λίγο... Τι λέτε να γίνει στην δεξίωση;;; Τι θέλει να πει ο Φοίβος στην Κρύστη;;;

See ya

Με θυμασαι;;Where stories live. Discover now