κεφαλαιο 38

2.9K 307 30
                                    

Βάζει η Ανδριάνα το DVD και ξανά καθετε στην θέση της...

Θ-"Πρώτα απο όλα θέλω να ξερετε για εισαγωγή ρε παιδι μου... ήξερα οτι είχα καρκίνο εδώ και 1 χρονο απλα δεν ήθελα να σας το πω-"

Φ-"Παλιό μαλακα είχες και δεν μας ειπες τίποτα!"

Θ-"Και αυτην την στιγμη ο Φοιβος με βριζει... Ναι... Θενξξ ρε Φοιβο... Το ολο σκηνικο οτι μιλαω σε μια καμερα και ξερω ακριβως τι θα πειτε... Ακριβως ομως με τρελενει λιγο... Δηλαδη σκεφτητε το λιγο να ειστε εσεις και να μιλατε σε μια καμερα-"

Φ-"ΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ;;;;"

Μ-"μπορεις να το βουλωσεις να ακουσουμε;;;;"

Φ-"Καλααααα"

Θ-"Λοιπον αυτο ειναι ενα βιντεακι που εφτιαξα εγω genius-"

Μ-"Σιγουρα genius"

Θ-"Ελπιζω να σας αρεσει..."

Μετα απο 2,5 χρονια

Ολοι και ολα εχουν αλλαξει... Με τα παιδια δεν εχουμε πλεον καμια επαφη... Μονο με τον Φοιβο... Απο το τον Γιωργιο δεν εχω κανενα μα κανενα νεο και δεν με νοιαζει καθολου... Το καλυτερο;;;; ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ ΞΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΤΙΤΗΚΗ!!! Οοο ναι!!! Αλλα δουλευω σε ενα γαλλικο εστειατοριο οταν δεν εχω δουλεια... Πρεπει και εγω να ζησω καπως ρε παιδι μου. Ο Φοιβος εγινε δημοσιογραφος... Οχι της πλακας... Ο καλυτερος δημοσιογραφος... Ο Dylan παλι εγινε δηκηγορος... Ποιοςςς;;; ο Dylan...😂😂 Η Στελλα εμαθε ελληνικα και εχω ριξει το γελιο οταν καναμε μαθημα στην προφορα!! Τωρα μενει μαζι μας στα Χανια. Με τον Dylan μια χοριζαμε μια τα ξαναφτιαχναμε... Αλλα τωρα χωρισαμε οριστικα! Ο Matt εχει εναν σοβαρο δεσμο εδω και 2 χρονια... Με τον Φοιβο μετακομοισαμε στα Χανια... Τα σπιτια μας ειναι απεναντη το ενα με το αλλο και το καλυτερο εχει και κηπο!!! Με τον Μυρωνα μαλωσαμε για ενα γελιο θεμα και δεν μου μιλαει...

Φ-"Που ταξιδευεις παλι;;"

-"Εε;;"

Φ-"Αα καλα..."

-"Φοιβο..."

Φ-"Να το σκεφτω... Οχι"

-"Ελα ρε Φοιβουλινι"

Φ-"Νταξξ ρε Κρυστη θα σε παω μεχρι το εστειατοριο μονο πηγενε ετοιμασου γιατι θα αργησουμε"

-------_----------

Λεω να σταματησω εδω την ιστορια μου... Δεν ξερω αλλα δεν μου βγαινει καλη... Θελω γνωμες... Χρειαζομαι 5 αντρικα και 4 γυναικεια ονοματα... Στο επομενο κεφαλαιο θα ανακοινωθει αν σταματησω την ιστορια η οχι...

See ya

Με θυμασαι;;Where stories live. Discover now