Μετα απο 2 χρόνια...
Ολα είναι πολύ πολύ ωραια... Με τον Γιώργο τα πάμε τέλεια... Αχ... Τώρα κάθομαι με τα κορίτσια και λέμε τα νέα μας...
-"Κορίτσια έχω καθηστεριση..." λέω και πνίγοντε...
Θεοδωρα-" Τι εννοεις καθυστέρηση... Όπως το λεμε... Μπορεί να είσαι έγκυος;;"
Ανδριάνα-"Πάμε στο φαρμακείο και περνούμε 3 τεστ εγκυμοσύνης..." είπε και άφησε λεφτά για τους καφέδες... "Αα ρε Γιώργο είχες δεν είχες την μαλακεια σου την έκανες" μας τράβηξε απο το χερι και σε λιγοτερο απο 5' ήμασταν εκεί...
Θεοδωρα-"Περιμένετε εδώ πάω να πάρω εγώ" είπε και βγήκε απο το αυτοκίνητο...
Στο σπίτι...
-"Ανδριάνα είσαι σίγουρη πως δεν θα ερθει ο Γιώργος;;"
Στελλα-"Ναι έστειλα μύνημα στον Φοίβο να καθυστερήσουν..."
-"Δεν σε ρώτησε το γιατί;;"
Ανδριανα-"Δεν θα ανοιξουμε ολόκληρη συζήτηση για αυτό το θεμα-"
Στελλα-"Σωστα... Λοιπον πας στο μπάνιο και κανεις το ενα περιμένουμε 5' και μετα κάνεις και τα υπόλοιπα..." πείρα την σακούλα απο τα χέρια της και πήγα στο μπάνιο
Αχχ κάνε να μην είμαι... Αμα είμαι και δεν το θέλει ο Γιωργος;; Αμα με παρατήσει και μείνω με το μωρο μόνη μου;;; Θα το ρίξω... Βασικά... Τι φταιει μια αθώα ψυχουλα επειδή είναι ανευθηνος;;; Αχχχ δεν ξέρω τι να κάνω... Καλυτερα είναι να μην του το πω... Ναι δεν θα του το πω... Θα πάρω το μωρο και θα εξαφανιστω... Θα πάω να μείνω στον Matt... Με αυτές τις σκέψεις... Βγήκα απο το μπάνιο και πήγα στο σαλόνι...
Στελλα-"Αμα είσαι τι θα κανεις;;"
-"Έχω σκεφτεί πολλούς τρόπους... Θα το ρίξω... Αμα δεν το θέλει ο Γιώργος θα πάρω το μωρό και θα πάω στον Ματτ..."
Θεοδώρα-"Οπα οπα... Ο ξάδερφος μου δεν είναι ούτε ηταν τόσο χαζος ώστε να σε αφήσει να φύγεις μακρυά του... Ειδικά αν μάθει οτι κουβαλας το παιδι του... Κα-"
Στελλα-"ΠΕΡΑΣΑΝ 5' ΠΗΓΕΝΕ ΚΑΝΕ ΤΟ ΑΛΛΟ" είπε και ετρεξα σφαίρα μέχρι το μπάνιο... Το είδα και...
ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ!!! ΒΓΗΚΕ ΘΕΤΙΚΟ... Αμέσως κανω και το άλλο...
Μετα απο 10'...
Οκαυ οκαυ... Ηρεμία... Το ενα βγήκε θετικό και το άλλο αρνητικό... Ωχ ωχ ωχ... Περιμένω και το τρίτο τώρα... Όλες είμαστε σε αναμενα κάρβουνα... Ακούμε κλειδιά στην πόρτα και κάτι γέλια...
Στέλλα-"Ωχ ωχ τι θα κάνουμε;;;" λέει και κουνάει νευρικά τα χέρια της πάνω κάτω...
Ανδριανα-"ΣΚΑΣΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒ-"
Γιωργος-"Επ κορίτσια εδώ είστε όλες;;" είπε και μου έδωσε ενα πεταχτο φιλί στο στόμα...
-"Εμ κοριτσια... Εε... Π-παμε λ-λι-λιγο π-πανω;;" ειπα καο εδειξα διακριτικά 5' με τα χερι μου... Τρεξαμε όλες μαζί... Καταλάθος πεφτω κάτω και τα κοριτσια με κοιτάνε... Πριν προλαβω να πω κάτι η Στέλλα τσιριζει
Στελλα-"ΑΑΑ ΤΟ ΜΩΡ-" δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει γιατί η Θεοδώρα της έκλεισε το στόμα με το χερι της
Γιωργος-"Πιο μωρό;;"
Θεοδωρα-"Τίποτα... Απλα... Εε... Η... Ο..."
Θωμας-"Θα μας πεις όλα τα φωνήεντα;;"
-"Απλά... Εε... Ηη... Αα..."
Ανδριάνα-"Ασε θα το πω εγώ... Απλα η Στέλλα φωνάζει την Κρύστη μωρο της"
Στελλα-"Ναι ναι αυτό"
Θεοδωρα-"Εδώ το είχα"
-"Αυτό ήθελα να πω"
Μύρωνας-"Ααα σκαστε το κεφάλι μου..."
-"Πάμε πανω" τρεξαμε στο μπάνιο και κοιταξαμε και οι τρεις... Και ηταν...
------------------
Γεια σας!! Τι κάνετε;;; ωχ η Κρύστη λέτε να είναι έγκυος;;; Στο επόμενο κεφ θα σας πω σε ποσο τελειώσει η ιστορία και πότε θα αρχίσει η καινούργια...
See ya
YOU ARE READING
Με θυμασαι;;
VampireΗ ζωή μερικές φορες μπορεί να σου φέρει τα πανω κάτω. Αλλες φορες σε αφήνει στην ησιχια σου και την κουμανταρεις εσύ. -"Κρυστη εσύ είσαι;" τον κοιτουσα με ενα ερωτηματικό βλέμμα. Κάποιον μου θύμιζε αλλά δεν θυμαμαι ποιον ακριβως. Κρυστη:Ψηλή, 17 χρο...