Am ajuns in camera in care statea cadavrul. Deja incepuse sa se descompuna si mirosul era unul destul de intepator. Incepusem sa simt din nou acelasi sentiment trist. Imi parea foarte rau de sora lui Johnny.
Am inceput sa imi pregatesc ustensilele pentru a incepe operatiunea. Nu imi placea ca cineva sa priveasca cand faceam acest lucru. Era treaba mea, si mai bine gandeam singura. De aceea nu am vrut ca Johnny sa ma insoteasca. Ar fi fost prea dureros atat pentru mine, cat si pentru el.
Aud un ciocanit in usa.
-CINEI? intreb eu furioasa.
-Eu sunt, raspunde Johnny.
Atunci eu scap bisturiul pe jos. Imi atinge pantoful.
-Pot sa intru? intreaba el nerabdator.
Nu stiam ce sa ii raspund. Nu doream sa il ranesc asa ca am aceptat. Am deschis usa care era incuiata. El intra.
-Cum merge treaba? Ai mai descoperit ceva, domnisoara Rise?
-Mai nimic. Nici nu am apucat sa pregatesc ustensilele.
-Doresti sa te ajut?
-Nu multumesc! Imi place sa lucrez singura.
-Esti foarte curajoasa, Harper.
-De ce zici asta?
-Pentru ca eu nu as putea face o astfel de meserie.
-Johnny, eu fac asta numai pentru a descoperii acesti oameni atat de cruzi.
-Esti o persoana cu inima mare!
Atunci el iesa din camera si ma lasa singura. Eu imi continui investigatia.
Gasesc in stomacul victimei un glont de argint. Se pare ca aceasta persoana a trecut printr-o agonie extrem de mare. Este cateodata infiorator sa faci aceasta meserie.
Din datele mele, doar o singura persoana omoara oamenii in astfel de mod si mai exact, Luisa Brown.
Este o femeie care iubeste sa ucida si se desfata cu uciderea si agonia prin care victemele ei trec. Este o femeie extrem de groaznica.
Aceasta femeie a ucis alte 45 de persoane numai in modul acesta.
Nimeni nu a putut sa o prinda. Se imbraca mereu in niste haine albe de blana de vulpe si poarta mereu niste cizme de aceeasi culoare. Si totusi la locul crimei am gasit un pantof gri.
Stau si ma gandesc ca doreste sa ne duca intr-o capcana.
Ies din camera cadavrului si intru din nou in sectia de politie.
-Domnule Vaga! Domnule Regan! Am descoperit cine a ucis-o.
-Cine este?
-Luisa Brown!
-Nu inteleg ce iubeste femeia asta la ucidere, spune domnul Vega.
-Eu trebuie sa plec. La revedere, domnule Vega! O seara placuta, domnisoara Rise!
-Domnule Regan? Unde aveti de gand sa plecati? il intreb eu.
-Pana la mine acasa.
Cand am auzit asta m-am speriat. Luisa Brown iubeste sa ucida si rudele victimelor si de vreme ce sora lui Johnny nu are rude, el este urmatoarea victima. Nu il pot lasa sa plece. Trebuie sa il fac sa stea cu mine atata timp, cat va dura cazul. Nu as putea sa imi imaginez viata afland din ce cauza a murit Johnny. Ar fi prea dureros.
-Domnule Regan! Pot sa vin cu dumneavoastra sa discutam despre inmormantare?
-Desigur, domnisoara Rise.
Si astfel am plecat cu Johnny spre casa lui. Luisa Brown nu va ucide niciodata cand victima este insotita.
CITEȘTI
Harper
Mystery / ThrillerAceasta este povestea unei tinere care doreste sa opreasca lantul de crime din orasul ei.