Era duminica. Soarele stralucea fericit peste intregul orasel. Pasarele cantau si apoi ma trezesc din acel vis frumos in care credeam ca poate exista o vreme asa de buna. Inca ploua cu stropi mari si reci, dar placuti la atingere. Se putea auzi in surdina muzicalitatea lor la atingerea geamului. Se obcervau cum se spargeau de suprafata netede.
Johnny inca dormea, Melanie la fel si eu ma plimbam prin casa.
M-am dus in baie unde am observat ca am o vanataie mica pe mana. Nu mi-am facut prea mari griji in legatura cu asta. Eram foarte obisnuita cu acest lucru.
M-am intors in camera si am deschis computerul. Doream sa vad un film, dar internetul nu mergea. Ploaia si vantul au rupt cateva cabluri. Am incercat sa ascult muzica, dar nu gaseam nimic.
Aud un mic ciocabit in usa. O vad cum se deschide foarte usor.
-Ce faci? ma intreaba Johnny cu un glas bland.
-Doream sa vad un film.
-Internetul nu merge?
-De unde ai ghicit?
-Sunt un geniu.
-Esti mai mult un laudaros.
-Spune ce ai vrea sa faci, Harper.
-Sa stau si sa ma uit la un film...
-Ce ai tu cu filmele?
-Nu stiu. Nu pot sa spun ca le iubesc, dar vreau sa gasesc ceva ce sa imi placa. Ma doare capul enorm si de citit nu am chef.
-Inteleg... Vrei sa caut la mine in camera un film pe care sa il vedem impreuna jos la DVD-player?
-Ce gen de filme sunt?
-Horror...
-Nu stiam ca esti pasionat de asa ceva.
Atunci el iesa din camera si incepe sa caute. A gasit cateva din preferatele mele precum: ,,Mama" ; ,,Annabelle" ;
,,The Conjuring".
Am decis sa ne uitam la ultimul.
Era cel mai infricosator din cate am vazut. Multe nopti nu am putut sa dorm dupa ce l-am vizionat pentru prima oara.
-L-ai mai vazut pana acum?
-Nu. L-am cumparat cu speranta ca il voi vedea vreodata.
-O sa te sperie. O sa te avertizez cand va veni fi o scena foarte infricisatoare da?
-Ok.
Si am stat impreuna intr-un suspans total timp de doua ore.
Cand s-a terminat filmul, ploaia s-a sfarsit si ea. Am decis sa facem o plimbare pe strazile udate de ploaie. Amandoi ne-am imbracat in negru si fiecare si-a luat cate o umbrela.
Soarele nu dadea semne ca doreste sa isi faca aparitia. Baltile erau obsorbite de catre micile plantute care isi faceau aparitia.
Johnny era foarte tacut. Ne tineam de mana.
-De ce esti atat de tacut? il intreb cu curiozitatea mea fireasca.
-Meditez...
-La ce??
-La toate lucrurile care s-au intamplat saptamana asta.
-Doresti sa mergem la ea la mormant...?
-Da. Dar pe tine nu te va face sa te simti incomod?
-De ce m-ar face?
-Nu stiu. Ai avut o reactie foarte urata cand a murit.
-Tot ce s-a intamplat a fost alt ceva.
Am continuat dupa asta sa mergem linistiti. Am ajuns la o florarie, de unde am cumparat un buchet mare de tandrafiri rosii. Aveau un miros imbietor care facea orice albina sa vina, mai exact cand era vreme frumoasa.
Am intrat amandoi pe poarta cimitirului. Predomina o atmosfera sumbra de liniste si melancolie.
A trebuit sa tranversam jumatate din teritoriul bisericii pentru a ajunge la mormantul lui Angel.
Se aflau multe coroane cu flori si o mica cutiuta in care se gaseau scrisori de adio. Nu am avut curajul de a o deschide. Johnny a ingenuncheat la mormantul acesteia si lacrimie au inceput sa i se insire pe fata. Simteam suferinta lui in trupul meu. Am luat o batista din poseta mea inchisa pe care i-am oferit-o. El a acceptat-o si incerca din rasputeri sa isi opreasca lacrimile. M-am asejat alaturi de el. I-am pus mana pe umeri. Simteam ca tremura.
-Mai vrei sa mai stam.
El a clatinat din cap negand faptul ca ar mai vrea sa stea in acel loc al suferintei.
Am pornit intr-o tacere deplina spre casa. Apoi pe la jumatea drumului l-am auzit rostind:
-Multumesc.
-Cu placere! ii zic si apoi il prind intr-o imbratisare calduroasa. Eu imi lipesc buzele de ale lui si astfel plansul lui se opreste. Atunci el ma apuca de talie si ma saruta si el la randul lui. Am stat astfel pana ce o noua ploaie a pornit. Eu nu am vrut sa imi deschid umbrela si nici el. Am ajuns dupa 15 minute uzi pana la piele. Am gasit un bilet pe masa care scria:
,,Eu nu sunt acasa pentru urmatoarele doua ore. Sunt impreuna cu Alexander la restaurant. Revin la ora 15:30.
Cu drag,
Melanie."
Am lasat biletul in acelasi loc, iar eu si Johnny ne-am pregatit cate o cacao calda. Dupa jumatate de ora fiecare a plecat in camera sa pentru a citi cate o carte.
CITEȘTI
Harper
Mystery / ThrillerAceasta este povestea unei tinere care doreste sa opreasca lantul de crime din orasul ei.